milläs kanavalla musicbox näkyy nykyään jos omistaa canalin antennin? Se on ilmainen eurooppalainen (tsekkiläinen tms) musiikkikanava josta tulee hyviä videoita koko ajan. Ja näkyyhän se tuolla family-paketilla? Aiemmin omistin viihde paketin ja se näkyi jollain kanavalla 572 tms. Eli ei pitäs olla riippuvainen mikä canalin paketti on! Eli jos tietoo mikä kanava numero niin ilmottakaas:)
musicbox-kanava?
fanittaja**
1
359
Vastaukset
- osasto..
Tässä osastossa keskustellaan Canal kanavista, ei Canal Digitalin kanavapaketeista. Olis jo korkea aika ihmisten tajuta mikä ero on Canal :lla ja Canal Digitalilla (vaikka nimet on samankuuloisia niin ovat ihan eri firmoja).
Musicbox ei liioin liity mitenkään Canal :aan ja hädin tuskin Canal Digitaliinkaan vaikka Canal Digitalin emoyhtiö Telenor sitä satelliitissaan välittääkin.
Postaapa siis kysymyksesi ystävällisesti tuonne Digi-tv osastolle niin tulen sinne vastaamaan kysymykseesi. Tässä en vastaa koska niinkuin sanoin niin tämä on väärä osasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706