Elikkä haluaisin tietää onko jyväskylän lähistöllä ketään fretin omistaa?, koska olemme kiinnostuneet freteistä. perheeseeni siis kuuluu vanhempani ja 4 lasta. vanhin on 16 ja nuorin 9 ja välillä on 13v. ja 12v. meillä on ollut pari vuotta sitten koira,ja se joutui äitini allergian vuoksi lähtemään ;((allergia puhkesi hiukan yli puolen vuoden koiran ollessa meillä). eli kokemusta on koirista. olen nyt lukenut monelta sivulta freteistä ja kysellyt kaiken mailman kysymyksiä..:D
Ja nyt olemme ajatelleet hiukan fretin ostoa, mutta olisi mukava käydä jossain missä olisi frettejä, ja katsoa tuleeko mitn oireita.
olemme todella eläinrakkaita ihmisiä, ja jos fretin hankkisimme se saisi kyllä hyvän kodin.!
jyväskylässä frettejä?
4
334
Vastaukset
- weemano
Kuopion seudulta ainakin löytyy moniakin omistajia. :)
Minä mukaan lukien, olen varmaankin nuorimmasta pääsä (16 ja risat) - minääääh
Itse ainakin olen jyväskylästä ja omistan fretin. Tiedän monta muutakin jyväskylässä asuvaa fretinomistajaa. Täällä on ainakin 7-10 frettiä koko paikkakunnalla :D tosin toi sun viesti on 5 vuotta vanha ...
- minääääh
Itse ainakin olen jyväskylästä ja omistan fretin. Tiedän monta muutakin jyväskylässä asuvaa fretinomistajaa. Täällä on ainakin 7-10 frettiä koko paikkakunnalla :D tosin toi sun viesti on 5 vuotta vanha ...
- MINÄKIN KOHTA
Syksyllä muutto jyväskylään kahden fretin kanssa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800