Mitä mieltä olette KINO TV:stä, joka on uusi Nelosen kanava?
Mikä toimii, mikä mättää? Kommentteja tähän ketjuun.
Kommentteja KINO TV:stä?
25
7919
Vastaukset
- katsoja
Mikään ei toimi ja kaikki mättää. Se on siis täysin hyödytön kanava, joka varaa aivan turhaan lähetystaajuuksia. Tosin yhtä hyödyttömiä ovat muutkin maksulliset kanavat, joita valitettavasti alkaa olla yhä enemmän.
Ongelmana on siis kanavan maksullisuus. Itse en missään tapauksessa suostu maksamaan tv-kanavista, joten kanavasta ei ole mitään iloa. Pahimmillaan tuollaiselle kanavalle saatettaisiin siirtää hyviä elokuvia ja sarjoja, jotka jäisivät sitten näkemättä meiltä maksuhaluttomilta.- ainaista valitusta
Perkele, toiset ei oo mihinkään tyytyväisiä! Miks hemmetissä vastaat tähän ketjuun kun et halua etkä voi katsoa ko. kanavaa sen maksullisuuden takia?
Minusta KinoTV EI OLE TURHA kanava. Parempi se on kuin muut antenniverkon leffakanavat!
On meitä jotka suostuu maksamaankin hyvästä viihteestä. Te ikuiset valittajat voitte olla katsomatta....ja ENNENKAIKKEA VALITTAMATTA JOKA ASIASTA!
- ja ...
Hyvää tuossa on se että eivät pilaa leffoja niinkuin Canal , eli infot ja puffit on ennen ja jälkeen leffojen, ei niiden päällä. Hyvää on myös se että uusivat leffoja vaikka jotkut ruikuttaa leffojen uusimisesta mutta hyvä homma siinä mielessä että jos missaa eli unohtaa niin voi katsoa myöhemmin. Tai jos vaikka ei ole ehtinyt hommata korttia ja tilausta niin ehtii myöhemminkin "kyytiin".
Huonoa en ole vielä keksinyt, tosin sen huomasin "ilmaisnäytteissä" että joskus huulisynkka ei toimi. Tosin vika voi olla mun boksissakin (Maximum joka on muutenkin tökkinyt, ÄLKÄÄ OSTAKO MAXIMUMIA!). Kokeilen nyt illan mittaan sitä toisella boksilla (Handan) josko huulisynkka oliskin ihan kohdillaan.
Jos keksimällä pitäis keksiä huonoa niin sen Ou noun olisin kyllä kanavapäällikkönä jättänyt pois ohjelmistosta. - Utelias?
kino tv - ei meillä ainakaan näy.
- on uusi
leffa- ja sarjakanava. Ihan puhtaasti leffakanavaksi sitä ei uskalla sanoa koska tuolla kanavalla on myös tv-sarjojakin. Mutta ei kuitenkaan mikään yleisviihdekanava niinkuin joku SubTV, koska tuolla kanavalla ei ole mitään muuta kuin elokuvia ja sarjoja. Eli todellakin hieno juttu, ei jokaiselta kanavalta pidäkään tulla tositv-hömpötyksiä tai muuta soopaa!
Niin tuo on siis Nelonen Median uusi maksullinen kanava, kuuluu osana Canal Digitalin ParempiTV-kanavapakettia antenniverkossa, näkyy niissä paikoissa joissa on E-nippu näkyvyys eli ilmeisesti et asu uudellamaalla kun et pysty tuota katsomaan mutta kyllä se vielä sunkin kotiseudulle laajenee joskus. Näkyy tuo kyllä myös kaapeliverkoissa ja periaatteessa pitäis kai näkyä satelliitin kauttakin, ainakin sat.boksiin tulee kanavalistaan tuo kanava kun tekee kanavahaun. En tosin ite ole onnistunut saamaan muuta kuin mustan ruudun vaikka on voimassa oleva Viihde-paketti tilaus ja kortti on päivittynyt niin että kaikki muut kanavat näkyy. - Nimetön
on uusi kirjoitti:
leffa- ja sarjakanava. Ihan puhtaasti leffakanavaksi sitä ei uskalla sanoa koska tuolla kanavalla on myös tv-sarjojakin. Mutta ei kuitenkaan mikään yleisviihdekanava niinkuin joku SubTV, koska tuolla kanavalla ei ole mitään muuta kuin elokuvia ja sarjoja. Eli todellakin hieno juttu, ei jokaiselta kanavalta pidäkään tulla tositv-hömpötyksiä tai muuta soopaa!
Niin tuo on siis Nelonen Median uusi maksullinen kanava, kuuluu osana Canal Digitalin ParempiTV-kanavapakettia antenniverkossa, näkyy niissä paikoissa joissa on E-nippu näkyvyys eli ilmeisesti et asu uudellamaalla kun et pysty tuota katsomaan mutta kyllä se vielä sunkin kotiseudulle laajenee joskus. Näkyy tuo kyllä myös kaapeliverkoissa ja periaatteessa pitäis kai näkyä satelliitin kauttakin, ainakin sat.boksiin tulee kanavalistaan tuo kanava kun tekee kanavahaun. En tosin ite ole onnistunut saamaan muuta kuin mustan ruudun vaikka on voimassa oleva Viihde-paketti tilaus ja kortti on päivittynyt niin että kaikki muut kanavat näkyy.Kyylä toi E-nippu näkyy muuallakin kuin Uudellamaalla, muistutit mua taas viime talvesta kun nelosen uutiset pohti tuleekohan SUOMEEN valkoista joulua ja jo Hyvinkään korkeudella oli 10cm lunta ;)
- Nimetön
onhan se ihan hyvä kanava mutta kun se tulee ton canal kanavien kanssa niin on se mun mielestä samallla vähän turha kanava. Mutta minä en missään nimessä vastusta mitään tv-kanavia. Näyttäköön mitä haluaa jos ihmiset siitä suostuu maksaan kunhan ei tee YLEmäisesti ja lisää kanavia ja sitten korottelee lupamaksujen hintoja kysymättä keltään (ja tiedän, että se vaatii eduskunnan päätösen, ettei kannata alkaa näsäviisasteleen).
Eli mun puolesta kaikki uudet kanavat on tervetulleita, toivottavasti pian Suomessakin jo näkyis yli 100 kanavaa. Osa maksullisia, osa ilmaisia ...- en ymmärtäny
"onhan se ihan hyvä kanava mutta kun se tulee ton canal kanavien kanssa niin on se mun mielestä samallla vähän turha kanava. "
Mitä tarkotit tuolla että tulee Canal kanavien kanssa? Eihän ne kuulu samaan kanavapakettiin edes. Canal on eri paketissa kuin KinoTV, tietenkin voi tilata molemmat jos haluaa. Tai sitten erikseen, tai siis vain toisen paketin. - Nimetön
en ymmärtäny kirjoitti:
"onhan se ihan hyvä kanava mutta kun se tulee ton canal kanavien kanssa niin on se mun mielestä samallla vähän turha kanava. "
Mitä tarkotit tuolla että tulee Canal kanavien kanssa? Eihän ne kuulu samaan kanavapakettiin edes. Canal on eri paketissa kuin KinoTV, tietenkin voi tilata molemmat jos haluaa. Tai sitten erikseen, tai siis vain toisen paketin.Mulle ne tuli automaattisesti ton canal paketin tilauksen kanssa. Mutta nyt myöhemmin oon huomannu, että kino-tv:tä saa monilla eri vaihtoehdoilla ja eri hintaan riipuen paketista joten on se sitten ihan hyvä juttu ja hyvä kanava. Näin sitä mieltänsä muutetaan ;)
- Kyllä vain!
Näin Elisan kaapelin asiakkaana olen kyllä tyytyväinen Kino TV:n ohjelmasisältöön: hyviä elokuvia, ei aivan uusia, mutta ei tarvitse ollakaan! Sarjatkin ihan ok, odotan Teho-osaston alkavan piakoin Kino TV:n puolella.
Ainoa miinus on se, että jostain syystä Elisan kaapelissa ei ohjelmatiedot näy eli EPG ei kanavalla toimi. Toinen ongelma on se, että koko kanava avattiin Elisan Jyväskylän seudulla kolme-neljä päivää liian myöhään kuin oli tarkoitus.
Ja halpakin on: 4,90 € kuukaudessa ei ole paljon maksukanavasta.- toimi antennissakaan
jostain syystä. Mutta näkeehän noi ohjelmatiedot sivulta
http://www.kinotv.fi
Tosin harmi jos ei nettiä ole, silloin on EPG:n varassa. Tai lehtien. - Nimetön
toimi antennissakaan kirjoitti:
jostain syystä. Mutta näkeehän noi ohjelmatiedot sivulta
http://www.kinotv.fi
Tosin harmi jos ei nettiä ole, silloin on EPG:n varassa. Tai lehtien.tää on vaan joku tilapäinen juttu ja se epg alkaa toimiin jossain vaiheessa!
- edellinen kirjoittaja
Nimetön kirjoitti:
tää on vaan joku tilapäinen juttu ja se epg alkaa toimiin jossain vaiheessa!
Toivotaan, onhan se tietenkin kivempi katsoa EPG:stä vaikka olisi nettikin, niin ei tarvitse juosta koneelle koko ajan. :)
KinoTV:n ohjelmistosta niin minusta siellä on paljon mielenkiintoista ohjelmaa, vaikka tietysti se ou nou on ihan ....samasta suolesta kuin Suolisto24:kin mutta esimerkiksi ne leffat on ihan hyviä. Paljon parempia kuin vaikka SubTV Leffat mitä katselin tänäänkin Subin leffakanavan tarjontaa niin tooooodella surkealta vaikutti, luulis että kahdessa viikossa olisi enemmänkin kuin vain 1 leffa joka voisi kiinnostaa! Loppu on sellasta hötöä Subilla ettei ole mitään rajaa.
Onneks ei tullut tehtyä Plustv-tilausta, prepaid-kortti on mutta kun se loppuu niin en mokomaa viitsi tilata. Sama juttu se on MTV3 Faktan kanssa, ei pärjää alkuunkaan Discoverylle. Ja Formuloista en viitsi maksaa, näkeehän ne parhaat palat maikkarin ilmaiskanavaltakin.
- Yle ja kohta Canal + kotiini
Welhon ns."open channel" tempaus on tehnyt suuren palveluksen kotiini.Kino TV:n ohjelmatarjonta on yhtä surkea,kuin Plus TV:n vastaava anti.Miksi edes perustaa koko elokuvakanava tälle pohjalle?. Päätin ottaa Canal elokuvapaketin( 3 kanavaa )24 e/kk.Helppo valinta.
- cnyyvannzn
millainen on kinotv verrattuna mtv3 leffaan elokuvien laadun suhteen?
tällä hetkellä tilattuna kaapelista discovery-paketti ja mtv3-paketti.
mtv3-paketti on pelkästään faktan takia, leffalta ei ole tullut koko aikana kuin yksi itseä kiinnostava elokuva (papillon).
nyt kun tuo discovery finland on discovery-paketissa, niin ei viitsi enää faktan takia mtv3-pakettiakaan tilata.
mutta nyt mietin ottaisiko tuon tilalle kinon vai jättäisikö ottamatta.- cnyyvannzn
edellisen vastaukseni kirjoitusaika: 7.8.2002 klo 01.32 :D
- kinari1
ERittäin huono kanava tähän mennessä!
Jos tahti ei parane, niin tilaajamäärät tulevat tippumaan, kunhan päästään eroon tilauksesta.
Syy: liian vähän elokuvia TAi mielenkiintoisia sarjoja. Elokuvat turhan tuttuja jo tv:stä aikaisemmin.- kuin esmes
SubTV leffalla jossa siellä vasta onkin paskaa ja paljon. Sitäpaitsi SubTV Leffa aloittaa antenniverkossa lähetykset vasta klo 20 aikoihin joten eipä siinä edes jää paljoa aikaa katellakaan mitään!
- Uusintoina ja maksullisena
Vanhoja pari kertaa Nelosella tai YLE:llä esitettyjä elokuvia uusitaan maksullisina. Kansa on innoissaan. Älytöntä. Huomaa että on nousukauden huippu :|
Lisäksi ihmetellään kun huulisynkat ei toimi.
Ei tietenkään toimi jos elokuva on 30-luvulta. - Pettynyt tosiaankin
Pari kuukautta oon katsellut ja en ole vielä yhtään hyvää leffaa nähnyt. Samat huonot leffat pyörii ja niistäkin on osa jo nähty peruskanavilla. Kuka haluaa katsoa Nicholsonin vanhoja latteita leffoja tai Madonnan näyttelijäsuorituksia. Tosi paska kanava. Seinfield - kuka sitä katsoo??
- Brent Four
samaa mieltä mutta Seinfeld on lajinsa parhaimmistoa, perusjuntti suomalainen siitä ei mitään tajua kun huumorintaju pyörii alapäähuumorin ja speden tekemän junttihuumorin ympärillä.
Harvoin kinolta mitään katsottavaa muutoin tulee, Cosby Show on nähty jo moneen kertaan, samoin West Wing ei kiinnosta ja mitään laadukasta suomalaista ei ole olemassa mitä ei olisi jo viidesti näytetty. Leffat on tulleet useita kertoja jo neloselta tms tai on sitten jotain marginaalipaskaa. - Costanza
Brent Four kirjoitti:
samaa mieltä mutta Seinfeld on lajinsa parhaimmistoa, perusjuntti suomalainen siitä ei mitään tajua kun huumorintaju pyörii alapäähuumorin ja speden tekemän junttihuumorin ympärillä.
Harvoin kinolta mitään katsottavaa muutoin tulee, Cosby Show on nähty jo moneen kertaan, samoin West Wing ei kiinnosta ja mitään laadukasta suomalaista ei ole olemassa mitä ei olisi jo viidesti näytetty. Leffat on tulleet useita kertoja jo neloselta tms tai on sitten jotain marginaalipaskaa.Lähinnä Seinfeldin takia minäkin kanavaa päivittäin katson...vaan taitaa vuoden vaihteessa loppua sekin ilo. Joka tapauksessa hieno homma KinoTV:ltä kun on sarjaa näyttänyt. Kun on käytössä Canalinkin kanavat, niin eipä sieltä juurikaan leffojakaan tule kyllä katsottua.
Mutta kun kerta voi itse ihan päättää katsooko vai ei ja kuitenkin kanavapakettiin kuuluu, niin mitäpä siitä sen kummemmin valittamaankaan. - lähettää
Costanza kirjoitti:
Lähinnä Seinfeldin takia minäkin kanavaa päivittäin katson...vaan taitaa vuoden vaihteessa loppua sekin ilo. Joka tapauksessa hieno homma KinoTV:ltä kun on sarjaa näyttänyt. Kun on käytössä Canalinkin kanavat, niin eipä sieltä juurikaan leffojakaan tule kyllä katsottua.
Mutta kun kerta voi itse ihan päättää katsooko vai ei ja kuitenkin kanavapakettiin kuuluu, niin mitäpä siitä sen kummemmin valittamaankaan.vanhaa paskaa uusintana, kiva että jollekkin tuo maistuu.
Ihminen on sitä mitä syö.... - Skpetikko
lähettää kirjoitti:
vanhaa paskaa uusintana, kiva että jollekkin tuo maistuu.
Ihminen on sitä mitä syö....Selvästi näkee tässä ketjussa, että osa vastauksista tulee suoraan sylttytehtaalta, eli Nelonen/ Kinotv:ltä. Mutta ihmeesti uppoaa joihinkin keskustelijoihin tämmöiset markkinointijipot.
- Aapelie
4 Kinon ohjelmaopas (EPG) ei toimi tällä hetkellä lainkaan - surkeata palvelua! Muutenkin (silloin kun se sattuu toimimaan) informaatiota elokuvista on aivan liian vähän. Ainakin näyttelijäkasti pitäisi kertoa katsojille!
Ohjelmisto koostuu liiaksi vanhojen sarjojen uusinnoista, uudistetussa 4 Kinossa niiden määrä näyttää vain lisääntyneen vanhaan kunnon KinoTV:hen verrattuna. Enemmän elokuvia on kino-kanavalta kohtuullista odottaa. 1970, -80 ja -90 -lukujen draamaa (joitakin hyvin on joskus tullutkin) eikä iänikuista väkivaltaa ja crazy-hömppää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289