Olisko joku luopumassa tällaisesta paketista,olisin kiinnostunut.
VOLVO PENTA AQAD 41A / DP
10
2939
Vastaukset
- nuo..
nettiveneen tarjolla olevat yksilöt kelpaa vai etsitkö fb mallia?
- Seastar 8000
Vene löytyy jo,tarttis vähän isomman koneen.
- Aqad41...
Seastar 8000 kirjoitti:
Vene löytyy jo,tarttis vähän isomman koneen.
Suosittelen ostamaan liikkeestä.. Takuu nääs.. Yksityinen ihminen ei ole minkäänlaisessa vastuussa myymästään moottorista, kun taas liike on.. Nimimerkillä kokemusta on kesällä 07
Ps.. Terveisiä vaan turkuun..
www.nettivene.com
www.volvopenta.fi --> vaihtokoneet jälleenmyyjien käytetyt merimoottorit.
- Jammeri
Olen luopumassa KAD 42 DP-E yhdistelmästä vaihtaessani pari pykälää isompaan.
- kone kotkassa
moi löytyy 2 kpl volvon 41 280 vetolaitetta kävin katsomassa niitä mutta oli vähän suuria mulle ajettu n650h vm 85 vanhasta paloveneestä hintapyyntö 4500e soita veleiro kotka ps ei oo mainos
- S Star omistaja
Osta kerallaan B koneen, niin pääset eroon sitä savusta mitä A konetta sylkäisee. samantien kannattaa vaihtaa uuteen turboon, uusi turbo tulee mukaan paljon aikaisemmin ja pääset liukuun paljon nopemmin. Minulla uusi ja olen tyytyväinen. Mun Sea Star turbovaihdon jälkeen kuluttaa reilusti alle litra/ mail elikä 0.8 l/ mail silloin nopeus 21 solmua huippu 31 solmua.Ps. vuosmalli 91.
- ölimöli
Vai menee 3 tonninen vene 21 solmua 0,8 litralla mailille? Eläkuuleviittippuhuappaskaa. Toi nyt vaan on jo fysiikan lakien vastaista. 5 solmulla voi olla totta. Joku veneilystä tietämätön vielä uskoo.
- kyllä
ölimöli kirjoitti:
Vai menee 3 tonninen vene 21 solmua 0,8 litralla mailille? Eläkuuleviittippuhuappaskaa. Toi nyt vaan on jo fysiikan lakien vastaista. 5 solmulla voi olla totta. Joku veneilystä tietämätön vielä uskoo.
pidä paikkaansa.
- eli kompressori puuttuu
Suosittelen KAD42:sta tai uudempaa, koska 41:ssä ei ole alavääntöä ja kone on huippukovilla.
Tärkeintä tämä on veneessä, jolla ajaa kaikilla nopeuksilla. - S STAR
ölimöli kirjoitti:
2500 KG, 172 Mail tankkasin 129 l löpö, siis laske itse....muuten keskinopeus oli 17 solmua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916