VOLVO PENTA AQAD 41A / DP

Seastar 8000

Olisko joku luopumassa tällaisesta paketista,olisin kiinnostunut.

10

2939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo..

nettiveneen tarjolla olevat yksilöt kelpaa vai etsitkö fb mallia?

• Seastar 8000

Vene löytyy jo,tarttis vähän isomman koneen.

• Aqad41...
        Seastar 8000 kirjoitti:

Vene löytyy jo,tarttis vähän isomman koneen.

Suosittelen ostamaan liikkeestä.. Takuu nääs.. Yksityinen ihminen ei ole minkäänlaisessa vastuussa myymästään moottorista, kun taas liike on.. Nimimerkillä kokemusta on kesällä 07
        Ps.. Terveisiä vaan turkuun..

www.nettivene.com

www.volvopenta.fi --> vaihtokoneet jälleenmyyjien käytetyt merimoottorit.

• Jammeri

Olen luopumassa KAD 42 DP-E yhdistelmästä vaihtaessani pari pykälää isompaan.

• kone kotkassa

moi löytyy 2 kpl volvon 41 280 vetolaitetta kävin katsomassa niitä mutta oli vähän suuria mulle ajettu n650h vm 85 vanhasta paloveneestä hintapyyntö 4500e soita veleiro kotka ps ei oo mainos

• S Star omistaja

Osta kerallaan B koneen, niin pääset eroon sitä savusta mitä A konetta sylkäisee. samantien kannattaa vaihtaa uuteen turboon, uusi turbo tulee mukaan paljon aikaisemmin ja pääset liukuun paljon nopemmin. Minulla uusi ja olen tyytyväinen. Mun Sea Star turbovaihdon jälkeen kuluttaa reilusti alle litra/ mail elikä 0.8 l/ mail silloin nopeus 21 solmua huippu 31 solmua.Ps. vuosmalli 91.

• ölimöli

Vai menee 3 tonninen vene 21 solmua 0,8 litralla mailille? Eläkuuleviittippuhuappaskaa. Toi nyt vaan on jo fysiikan lakien vastaista. 5 solmulla voi olla totta. Joku veneilystä tietämätön vielä uskoo.

• kyllä
        ölimöli kirjoitti:

Vai menee 3 tonninen vene 21 solmua 0,8 litralla mailille? Eläkuuleviittippuhuappaskaa. Toi nyt vaan on jo fysiikan lakien vastaista. 5 solmulla voi olla totta. Joku veneilystä tietämätön vielä uskoo.

pidä paikkaansa.

• eli kompressori puuttuu

Suosittelen KAD42:sta tai uudempaa, koska 41:ssä ei ole alavääntöä ja kone on huippukovilla.

Tärkeintä tämä on veneessä, jolla ajaa kaikilla nopeuksilla.

• S STAR
        ölimöli kirjoitti:

2500 KG, 172 Mail tankkasin 129 l löpö, siis laske itse....muuten keskinopeus oli 17 solmua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe