Häät Leineperin Ruukilla

morsian2009

Häät tiedossa kesällä 2009 ja suunnitteilla viettää ne Leineperin Ruukissa.Kaipailisin asiallisia vastauksia hääpareilta,vierailta ym.kenellä kokemusta kyseisestä paikasta juhlien pitopaikkana??

14

6675

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimim Erkki!
    • vielä erittäin

moneen kertaan perua hääsi, ennen vuotta 2009!

• -rampe-

... että Leineperin ruukissa ei ole minkäänlaista keittiötä tai kylmätiloja. Kaikki pitopalvelut eivät edes suostu tulemaan ko. paikkaan ja ne jotka tulevat perivät lisämaksun. Muutenkaan ei halvimmasta päästä.

• omiasi
        -rampe- kirjoitti:

... että Leineperin ruukissa ei ole minkäänlaista keittiötä tai kylmätiloja. Kaikki pitopalvelut eivät edes suostu tulemaan ko. paikkaan ja ne jotka tulevat perivät lisämaksun. Muutenkaan ei halvimmasta päästä.

siellä on oma pitopalvelu...en nyt muista omistajan nimeä mutta olen siellä ollut murkinoimassakin

• Pitopalvelu...
        omiasi kirjoitti:

siellä on oma pitopalvelu...en nyt muista omistajan nimeä mutta olen siellä ollut murkinoimassakin

Se on kyllä usein Ravintola Sofian porukka joka siellä on häitä ja muita kekkereitä. Hienosti onkin hoitanut ne kerrat jotka siellä itse olen ollut juhlimassa. Se Leineperin pitopalvelu on muuten ihan perseestä ja helvetin kallis.

• rapuliini

jos nyt pitopalveluista ei puhuta niin kannattaa ehdottomast pitää häät siellä.vieraana ollut kahteenkin kertaan...todella kaunis ja romanttinen miljöö.

• Emma80

On meinaa ihan sika kallis,1200€,että sillee ja perivät jo varatessa 200€ varausmaksuu...Ja tosiaan huonot tilat pitopalvelulle,ei juoksevaa vettä ym...Kaunis on paikka mutta mieti vielä!
      Itellä ensi kesänä häät Vanhan-Kylän työväentalolla Ulvilassa,sen vuokra 100€.

• valittaa

vittuako siellä narisette jos joku menee naimisiin , tehkööt sen missä haluaa , on se kallista olla naimisissakin ja vielä kalliimpaa
        ehkä erota , riippuu monesta.
        se ruukki on todella hyvä häiden vietto paikka ja se leineperin pitopalvelu on tosi asiallinen , edullinen ja siellä on satakunnan parhaimmat voi-leipäkakut.
        p.s. VARMASTI NIIDEN MIELESTÄ KALLIS PAIKKA JOTKA OVAT ODOTTANEET HÄÄ LAHJAKSI PELKKÄÄ RAHAA / SHEKKEJÄ ETTÄ SILLÄ ME ALOITETAA UUS ELÄMÄ ENTISEN PASKAN SIJAAN ETTÄ MENNÄÄN NAIMISIIN NIIN NETOTAAN. todella usein on aivan väärät syyt miksi mennä naimisiin = ayy on seuraus

• Vanhan-Kylän

työväentalolla :-)))
        Mä tappasin itteni jos mun pitäisi sellaisessa moukkapaikassa häitäni tanssia. Hirveä rötiskä - köyhyys paisaa kauas...

• Emma80
        Vanhan-Kylän kirjoitti:

työväentalolla :-)))
        Mä tappasin itteni jos mun pitäisi sellaisessa moukkapaikassa häitäni tanssia. Hirveä rötiskä - köyhyys paisaa kauas...

kyllä nyt tulee taas asiallista kommenttia!!!!Koskas oot ite käyny tuolla "moukkapaikassa" viimeks???Vuoden vanhat Iskun keittiökalusteet, uusitut vessat,molemmille sukupuolille kaksin kappalein ym...Taidat vaan olla nii vitun kateellinen ku toiset ihmiset menee naimisiin ja ite oot joku saatanan peräkammarin hippiäinen!

• Häävieras

Serkkuni häät olivat muutamia vuosia sitten Leineperin Ruukilla. Oli kyllä aivan mielettömän kaunis paikka, varsinkin kesällä!

Kallis varmasti tulee olemaan, sillä onhan se puoleensa vetävä paikka ja "museoaluetta" tavallaan.

Mutta suosittelen lämpimästi, jos tahtoo viihtyisän hääjuhlaympäristön ja kauniit maisemat sekä tunnelmaa :)

Ja onnea tulevalle parille!

• Aviossa

Täytyipä vastata tähän viestiin, kun sen verran outoja kommentteja tuli joiltakin. Itse pidimme häämme vuosituhannen alussa Leineperissä, muutama pointti sen pohjalta.
      -Aika. Itse varasimme 2 vuotta aikaisemmin myös päivän. Saimme ainakin hyvään aikaan ja emme edes olleet ensimmäiset sen kesän varaukset.
      -Erittäin kaunis paikka ja aivan loistava häihin. Omat vieraamme viihtyivät todella hyvin. Itsellämme hääkuvien ulkokuvatkin otettiin Leineperissä.
      -Palvelu oli todella hyvää. mm. paikan isäntä piti lyhyen esitelmän paikan historiasta vieraille sillä aikaa kun hääkuvat otettiin.
      -Pitopalvelu oli hyvä. Ruoka ei tosin mitään gourmet ruokaa, mutta peruspitopalvelu tasoa ja paikkaan hyvin sopiva. Paikassa tosiaan ei ole kunnon keittiötä, siksi monia muita pitopalveluja ei paikka kiinnosta. Ruoka pitää tuoda lämpöastiossa ja siksi vieressä oleva oma pitopalvelu on paras vaihtoehto.
      -Paikassa ei anniskeluoikeuksia, eli saa tuoda omat juomat. Tämä oli meille tärkeä, koska halusimme perinteisesti sahtia häihin.
      -Hinta. Meidän häistämme on jo jokunen vuosi, mutta ainakaan silloin paikan vuokra ei mielestäni ollut erityisen kallis, kun vertaa muihin vastaavan tasoisiin paikkoihin.

No siinä muutama pointti. Ainakin meille paikka oli täydellinen, kun halusimme "maalaisromantiikkaa" kesähäihimme. Eipä muuta kuin onnea hääsuunnitteluun. Pienï neuvo lopuksi, unohda suunnittelu ja stressaaminen ainakin vuodeksi, kun olet varannut kaiken olennaisen mm. paikka, kirkko, bändi ja pitopalvelu.

• Arska ja Kyllikki

Pidimme omat gambinalla höystetyt hääkekkerimme torilla olevassa yleisessä käymälässä eli "satapaskassa" -72 ja häämatkan teimme viranomaiskyydillä Satakunnankatu 5:ssä sijaitseviin tiloihin joissa vietimme krapulan huuruisen hääyön eri putkakopeissa , aviossa kerkesimme olemaan 2 kuukautta joten onnea teille tuleville sekä meneville hääpareille matkalla ikimuistoiseen katastrofiin !

• tänä

kesänä maksoi 1200€!!!!!!!Kun olen asiaa itse sieltä kysynyt ja tuttavalla oli siellä juuri heinäkuussa häät ni kertoi myös saman....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe