Auttakaa tyhmää. Miten tuulilasinpyyhkijät saa pois päältä? Parkissa ollessani huitaisin tuulilasinpyyhkijän viikseä jotenkin ja pyyhkijät menivät päälle, ovat hitaalla nopeudella, mutta päällä kumminkin. Eli pitäiskö mun kääntää sitä vipua johonkin suuntaan vai nostaa ylös tai alaspäin että saan ne sammumaan? NOLOA!!! Mulla on ollu kortti vasta päivän enkä mä tarvinut pyyhkijöitä autokoulussa!
Help! tuulilasinpyyhkijät...
7
9228
Vastaukset
- uusavutonko? ei toki
ohjekirja käteen ja lue sieltä
- alkuper
Olisin lukenu, mutta kun se on vaan saksaksi.
- löpön :D
alkuper kirjoitti:
Olisin lukenu, mutta kun se on vaan saksaksi.
et varmaankaan ole tosissasi? :D ota sanakirja käteen :D
tai miksi et kokeilisi vääntää vipua johonkin suuntaan? :D
siis kyllähän hallintalaitteiden käyttö opetellaan ekalla ajotunnilla. ei kukaan voi olla noin tyhmä :D - ajokortti
löpön :D kirjoitti:
et varmaankaan ole tosissasi? :D ota sanakirja käteen :D
tai miksi et kokeilisi vääntää vipua johonkin suuntaan? :D
siis kyllähän hallintalaitteiden käyttö opetellaan ekalla ajotunnilla. ei kukaan voi olla noin tyhmä :DOlet tainnut painaa viikseä alaspäin, joten nosta vähän, niin eiköhän lopeta pyyhkimistä.
- humpappaa
Vinkki: Aja vain sateella autoa, niin ei haittaa vaikka pyyhkimet liikkuu ;).
Mitäs sitte, kun tähän asti ilmastointivipu on ollut viileällä ja syksyn tullessa pitäisi saada lämmintä ilmaa? Iiik, en uskalla edes ajatella moista!
Mitäs jos menisit autoosi ihan vain istumaan ja tutustuisit rauhassa autosi eri toimintalaitteisiin. Siirtele vipuja ja seuraa mitä silloin tapahtuu. Ei se siitä hajoa ja voit olla huoletta nolostumatta. Jännittäviä tutustumishetkiä! - Anonyymi
Kun viikseä nostaa ylös vauhti vaan kiihtyy😳
- Anonyymi
Etkö jo vihdoin opettelisi katsomaan kuinka vanhoja ketjuja kaivat ja vastailet tyhmyyksiä.
Nyt kaivoit vuoden 2007 provon esiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093