Auttakaa tyhmää. Miten tuulilasinpyyhkijät saa pois päältä? Parkissa ollessani huitaisin tuulilasinpyyhkijän viikseä jotenkin ja pyyhkijät menivät päälle, ovat hitaalla nopeudella, mutta päällä kumminkin. Eli pitäiskö mun kääntää sitä vipua johonkin suuntaan vai nostaa ylös tai alaspäin että saan ne sammumaan? NOLOA!!! Mulla on ollu kortti vasta päivän enkä mä tarvinut pyyhkijöitä autokoulussa!
Help! tuulilasinpyyhkijät...
7
8988
Vastaukset
- uusavutonko? ei toki
ohjekirja käteen ja lue sieltä
- alkuper
Olisin lukenu, mutta kun se on vaan saksaksi.
- löpön :D
alkuper kirjoitti:
Olisin lukenu, mutta kun se on vaan saksaksi.
et varmaankaan ole tosissasi? :D ota sanakirja käteen :D
tai miksi et kokeilisi vääntää vipua johonkin suuntaan? :D
siis kyllähän hallintalaitteiden käyttö opetellaan ekalla ajotunnilla. ei kukaan voi olla noin tyhmä :D - ajokortti
löpön :D kirjoitti:
et varmaankaan ole tosissasi? :D ota sanakirja käteen :D
tai miksi et kokeilisi vääntää vipua johonkin suuntaan? :D
siis kyllähän hallintalaitteiden käyttö opetellaan ekalla ajotunnilla. ei kukaan voi olla noin tyhmä :DOlet tainnut painaa viikseä alaspäin, joten nosta vähän, niin eiköhän lopeta pyyhkimistä.
- humpappaa
Vinkki: Aja vain sateella autoa, niin ei haittaa vaikka pyyhkimet liikkuu ;).
Mitäs sitte, kun tähän asti ilmastointivipu on ollut viileällä ja syksyn tullessa pitäisi saada lämmintä ilmaa? Iiik, en uskalla edes ajatella moista!
Mitäs jos menisit autoosi ihan vain istumaan ja tutustuisit rauhassa autosi eri toimintalaitteisiin. Siirtele vipuja ja seuraa mitä silloin tapahtuu. Ei se siitä hajoa ja voit olla huoletta nolostumatta. Jännittäviä tutustumishetkiä! - Anonyymi
Kun viikseä nostaa ylös vauhti vaan kiihtyy😳
- Anonyymi
Etkö jo vihdoin opettelisi katsomaan kuinka vanhoja ketjuja kaivat ja vastailet tyhmyyksiä.
Nyt kaivoit vuoden 2007 provon esiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849