Oletteko huomanneet, että Kia Cee'd SW muistuttaa melko paljon 407SW:tä, eikä pelkästään SW-sanalla. Ihme, etteivät korean poijaat ole laittaneet autoonsa vielä panoraamakattoa niin paketti olisi täydellinen. Hinta on ainakin puristettu melkoisesti alhaisemmaksi, 407 Wagon 2L Aut 32100e ja vastaava Kia cee´d 2,0 EX SW Aut 25200e!!!
Kia vs. Peugeot
16
7352
Vastaukset
- tuo
vielä mitään, ladakin on tehnyt farmarin, mutta hinta on vain kiaa puolet halvempi!!!
P.S. kialle sopivampi vertailukohde peugeotilta on 207SW, niin kokonsa kuin hintansakin puolesta.- kohde?
Vai 207? Otahan nyt tosiasiat huomioon ja tässä faktat: Ceed:ssä on paremmat tilat sekä takapenkillä että tavaratilassa, kuin 407:ssa. Mitä muuta? 407 on kyllä kaunis automalli, mutta täysin epäonnistunut muissa kohdin joiden vuoksi autoja myydään järki-ihmisille.
Mitä tulee vielä pösön ja rellun malleihin on käsittämätöntä, että pienempi mallisarja(Megane ja 307) ovat järkevimmät ja tilavimmat mallit? Jos esim. Lagunassa onkin muutama sentti enemmän hartiatilaa takapenkillä, niin muiltaosin se häviää Meganelle. Sama ominaisuus 407 - 307... - on joo
kohde? kirjoitti:
Vai 207? Otahan nyt tosiasiat huomioon ja tässä faktat: Ceed:ssä on paremmat tilat sekä takapenkillä että tavaratilassa, kuin 407:ssa. Mitä muuta? 407 on kyllä kaunis automalli, mutta täysin epäonnistunut muissa kohdin joiden vuoksi autoja myydään järki-ihmisille.
Mitä tulee vielä pösön ja rellun malleihin on käsittämätöntä, että pienempi mallisarja(Megane ja 307) ovat järkevimmät ja tilavimmat mallit? Jos esim. Lagunassa onkin muutama sentti enemmän hartiatilaa takapenkillä, niin muiltaosin se häviää Meganelle. Sama ominaisuus 407 - 307...paremmat tilat, missä olet päässyt ceedin SW mallissa päässyt takapenkillä istuun, taidat olla ahkera ulkomaalaissa autonäyttelyissä kävijä (no niin varmaan...)
- auton
kohde? kirjoitti:
Mitä tulee vielä pösön ja rellun malleihin on käsittämätöntä, että pienempi mallisarja(Megane ja 307) ovat järkevimmät ja tilavimmat mallit? Jos esim. Lagunassa onkin muutama sentti enemmän hartiatilaa takapenkillä, niin muiltaosin se häviää Meganelle. Sama ominaisuus 407 - 307...omistajana haluaisin hieman lisätietoja. Auto on hiljainen, hyvä ajettava myös talvella, lämpiää nopeasti tavaratilaa minulle riittävästi – 450 litraa jos peite päällä jota minulla ei ole koska on 2 koiraa. Koirien kanssa on muuten helvetin mukavaa kun voi avata pelkän tavaratilan lasin.
Kulutus voisi olla pienempi, mutta kun omapaino on yli 1600 kiloa niin kai se jossain tuntuu.
En taida olla järki-ihminen, pitääkö sen arvonimen ansaitakseen ajaa Kialla?
Ei kiitos... - otan osaa
auton kirjoitti:
omistajana haluaisin hieman lisätietoja. Auto on hiljainen, hyvä ajettava myös talvella, lämpiää nopeasti tavaratilaa minulle riittävästi – 450 litraa jos peite päällä jota minulla ei ole koska on 2 koiraa. Koirien kanssa on muuten helvetin mukavaa kun voi avata pelkän tavaratilan lasin.
Kulutus voisi olla pienempi, mutta kun omapaino on yli 1600 kiloa niin kai se jossain tuntuu.
En taida olla järki-ihminen, pitääkö sen arvonimen ansaitakseen ajaa Kialla?
Ei kiitos...407SW (ja 407 yleensäkin) on täysin epäonnistunut automalli. Tekniikka on epävarmaa ja ajettavuus on rakennettu täysin ESP:n varaan.
406 oli vielä hyvä auto, mutta 407 on täysi susi. Ehkä paskin auto mitä minulla on uutena ollut. Ei ole enää. - ainoo auto
otan osaa kirjoitti:
407SW (ja 407 yleensäkin) on täysin epäonnistunut automalli. Tekniikka on epävarmaa ja ajettavuus on rakennettu täysin ESP:n varaan.
406 oli vielä hyvä auto, mutta 407 on täysi susi. Ehkä paskin auto mitä minulla on uutena ollut. Ei ole enää.kun sinulla on ollut on joku vanha paska.
"Tekniikka on epävarmaa ja ajettavuus on rakennettu täysin ESP:n varaan"
Aika koomisia kommentteja, näkee että auto on tullut tutuksi vain kuvista ja niiden pohjalta on oma auto ruvennut vituttamaan aika pahasti, olet aika huvittava hemmo! - Pösö
kohde? kirjoitti:
Mitä tulee vielä pösön ja rellun malleihin on käsittämätöntä, että pienempi mallisarja(Megane ja 307) ovat järkevimmät ja tilavimmat mallit? Jos esim. Lagunassa onkin muutama sentti enemmän hartiatilaa takapenkillä, niin muiltaosin se häviää Meganelle. Sama ominaisuus 407 - 307...On kyllä tosiaan ihmeellistä, että sisätilojen osalta on onnistuttu saamaan 407SW pienemmäksi kuin 307 Wagon/SW, vaikka ulkomitoissa 407 on huomattavasti isompi. Automaan automyyjätkin sen ovat sanoneet, että 407:n sisätilat on onnistuttu "tössimään". Toivoa vaan sopii, että seuraavassa mallissa saataisiin asia taas kuntoon. Sitten voisin minäkin luopua 307:sta ja siirtyä oikeasti isompaan autoon.
- War1ock
Koska pökötin jalkatiloihin taakse mahtui jeezuz-sandaalit ilman jalkoja niiden sisällä. Ja jäi vielä kolkytätonnia tilille käyttää kiiaa huollossa joka päivä.
- mitä tarkoittaa
Mitä se lyhenne SW tarkoittaa Pösöissä? Kialla se on Sporty Wagon. Volvolla taitaa olla Sportswagon. Jollakin merkeillä erikseen Sports Wagon.
407 on pykälää isompi auto mitä ceed. Molempia olen ajanut ilman "SW":tä ja täytyy myöntää, että Kia on kyllä huomattavasti jämäkämpi ajettava.
Mitä tulee ulkonäköön, niin Toyota Picnic on jo ajat sitten ollut samannäköinen:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/ToyotaPicnicA.jpg- One fucking Aim
Onpa helvetin paljon samannäköinen. Ihan tässä menee sekaisin siitä että mikä auto se tuossa kuvassa on.
Nyt on kyllä niin että Peugeot on matkinut Toyota Picniciä ihan kybällä, 407 on siis wanna-be-toyota. Enpäs heti tajunnut. Häikäisevä yhdennäköisyys. Ihan kuin Marilyn Manson muistuttaa Marilyn Monroeta.
Kannattaa mennä sinne hitlerin kosto volkkariin tai yaris koirankoppi versoon nyt vaan äkkiä siitä vinkumasta. Kohta hermostun taas tästä "olen amis ja mulla polla säteilee kerran viikossa" trollauksesta. - vain
One fucking Aim kirjoitti:
Onpa helvetin paljon samannäköinen. Ihan tässä menee sekaisin siitä että mikä auto se tuossa kuvassa on.
Nyt on kyllä niin että Peugeot on matkinut Toyota Picniciä ihan kybällä, 407 on siis wanna-be-toyota. Enpäs heti tajunnut. Häikäisevä yhdennäköisyys. Ihan kuin Marilyn Manson muistuttaa Marilyn Monroeta.
Kannattaa mennä sinne hitlerin kosto volkkariin tai yaris koirankoppi versoon nyt vaan äkkiä siitä vinkumasta. Kohta hermostun taas tästä "olen amis ja mulla polla säteilee kerran viikossa" trollauksesta.antaa lisävaloa terojen väittämiin esim. siitä kuinka hienon näköinen uusi ave on.
Minkähän väriset ne tojon silmälasit on? - "tojo"
One fucking Aim kirjoitti:
Kannattaa mennä sinne hitlerin kosto volkkariin tai yaris koirankoppi versoon nyt vaan äkkiä siitä vinkumasta. Kohta hermostun taas tästä "olen amis ja mulla polla säteilee kerran viikossa" trollauksesta.ai että on samannäköinen kuin 407SW!!!
ei kyllä ole mitään eleganssia tuossa Tojon "paksussa muodottomassa pötkylässä" verrattuna Pösön 407SW:hen - vertaus
"tojo" kirjoitti:
ai että on samannäköinen kuin 407SW!!!
ei kyllä ole mitään eleganssia tuossa Tojon "paksussa muodottomassa pötkylässä" verrattuna Pösön 407SW:henvertailisi Esa Pakarista (toyota), Marilyn Monroe(peogeot) Ulkonäöllisesti.
- sitten vasta halpa olisi ollut
kävin ihan tarkistamassa mersufoorumista mutta jostain syystä et ole sinne kirjoitellut suurta riemuasi siitä kun koreankinnerisi maksoi melkein 30 000€ vähemmän kuin "ihan samanlainen" C-sarjan varkku.
Olisi luullut ilahduttavan enemmän kian ostajaa kuin vaivainen seitsemän tonnin hintaero jonka nyt sait aikaiseksi.- IJHAg
Joo..
Minulla oli ennen Peugeot (206) ja nyt Kia (Ceed).
Tuomioni on että molemmat, Peugeot ja KIA, ovat hyviä autoja, joita ennakkoluulojen takia haukutaan.
Peugeotin kanssa sain aina kuulla että joko sähköt on pettäneet... Ei ollut ainuttakaan vikaa autossa niiden 4 vuoden aikana jotka se minulla oli ja hyvä maku jäi Peugeotista. Uuteen vaihtaessa koska ennakkoluuloton olen päädyin Kia Ceediin. Hinta-laatusuhde vaikutelma erinomainen ja pirteät vähän kuluttavat moottorit pitkä takuu.
En ymmärrä miksi Ceediä ja vaikkapa 307 tai 407 ei voi verrata? Tietenkin tulee ymmärtää että 407 SW on toki ns. lifestyle farmari eli muotoilu ja ulkonäkö ennen käytännöllisyyttä = kokoa tavaratilassa. - kun 407:n
IJHAg kirjoitti:
Joo..
Minulla oli ennen Peugeot (206) ja nyt Kia (Ceed).
Tuomioni on että molemmat, Peugeot ja KIA, ovat hyviä autoja, joita ennakkoluulojen takia haukutaan.
Peugeotin kanssa sain aina kuulla että joko sähköt on pettäneet... Ei ollut ainuttakaan vikaa autossa niiden 4 vuoden aikana jotka se minulla oli ja hyvä maku jäi Peugeotista. Uuteen vaihtaessa koska ennakkoluuloton olen päädyin Kia Ceediin. Hinta-laatusuhde vaikutelma erinomainen ja pirteät vähän kuluttavat moottorit pitkä takuu.
En ymmärrä miksi Ceediä ja vaikkapa 307 tai 407 ei voi verrata? Tietenkin tulee ymmärtää että 407 SW on toki ns. lifestyle farmari eli muotoilu ja ulkonäkö ennen käytännöllisyyttä = kokoa tavaratilassa.keula näyttää kuvissa tosi pitkältä ja maavara pieneltä. Syynä lienee tavoite pärjätä hyvin törmäystestissä myös jalankulkijoiden osalta.
Onkos se oikeasti yhtä matala kuin miltä näyttää?
Jos verrataan vanhempaan 406 malliin niin miten iso ero tuossa on ? Uskaltaako vaihtaa, vai pitääkö vaihtaa merkkiä tai siirtyä citymaastureihin ?
Pääseekö hidastetöyssyistä edes hitaasti ajaen yli kolhimatta keulaa, kun niitä töyssyjä on niin kovin erikorkuisia tässä maassa, ja osa ihan törkeen korkeita. Saako kadun ylläpitäjältä korvausta jos kolhii autonsa niihin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1373832Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682711Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492699Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852483Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332350Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051468SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past821342Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6381309Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1631163Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611066