Heissan!
Olen nainen, joka rakastaa rintojen hyväilyä. Jopa siinä määrin että saan siitä lähes orgasmin. Miehet vain eivät jaksa keskittyä tähän ihanaan osaan vartaloa, joka välittömästi reagoi kovettamalla pienen, kosketusherkän nypykän :) Löytyykö miestä, jolle rintojen hyväily teettää erityistä mielihyvää?
Itse en muutenkaan aina kaipaa edes yhdyntää. Hyväily teettää nautintoa ja huipulle menon muutenkin.
Olen tosissani. Täällä liikkuu kaikenlaisia pikkupoikia ilkkumassa, mutta toivottavasti tähän ottavat kantaa AIDOT MIEHET, kiitos.
Suukkoja nypyköille...
naisen rintojen hyväily
10
3219
Vastaukset
- kyytiä
Kyllä meillä ainakin tisut käsitellään aina huolellisesti ;=))
- xl-mies/pk-s
Voi kuule... ainakin meikäläisen pään saa ihan sekaisin pienellä paljaiden rintojen hipaisulla mun paljaaseen selkään. Ja vaimo on kyllä oppinut sen, saattaa nykyään monta kertaa illassa tulla mun luo vain sitä varten että paljastaa rintansa ja tarjoaa niiden nännit suudeltaviksi kesken mun jonkun muun homman, nauttii siitä miten hajamieliseltä mä näytän sen jälkeen ja unohdan mitä olinkaan taas tekemässä...
Mutta niin se on, täytyy tietää mistä kukakin syttyy. Mut saa ihan sekopäiseksi nöpöttävillä näteillä tummilla nänneillä, joku muu taas kaipaa lateksia tai sukkahousuja tai korkeita korkoja, jotka kaikki on mulle ihan käsittämättömiä ja/tai typeriä - ei niinkun kerta kaikkiaan mee jakeluun mikä niissä muka viehättää jotakuta. Mut en mä tuomitse, nauttikoot ketkä nauttii.
Muuten oon sitä mieltä et hyvä päivä alkaa sillä et tulee hiljaa takaapäin, ottaa vaimoa molemmista rinnoista kiinni ja suutelee rajusti niskaan ja nauttii siitä kun vaimo on ihan sekopäinen ja kiimaisen näköinen ja pystynänninen vähän aikaa... Töihinlähtösuukko nänneille on kanssa oikein mukava, sit on mitä miettiä autolla töihin ajellessa :-)
Nih... Et pusi vaan sun tisuilles. - Nimetön
Nautin, nautin aivan suunnattomasti ihanien rintojen hyväilystä, suutelemisesta ja kosketuksesta, kasvoillani, selässäni, käsilläni, rinnallani. Aaaah..
- goldenshowerpover m41
hu huh...rintojen hyväily on niin parasta...ja jos vielä nainen siitä pitää,jos siitä noin kovasti pidät että melkein orkun saat oot niiin helmi...mun makuun.rakastan rintojen hyväilyjä,nännien imemistä/näykkimistä,ja monelta on unohtunut nännipihojen imeminen/hierominen.muistuta miehiä näistä sillä' usein miehet sen unohtavat.lähetä viestiä mulle niin jutellaan vaikka lisää..."tissinainen" on aina jees...(rakastan isoja naisia)
- Anonyymi
Heräsin juuri ja nypykät halusi heti hyväilyä: nännit puristelua hipelöintiäi ja tissit puristelua. Sitähän heille piti antaa, Aah mikä ihana tune tuli. Kelpaisin miehelle joka antaisi vaikka kokopäivän niille käsittelyä,, välillä voi ottaa kovemminkin kiinni, sit hivelyä vaihteeksi. Kipua vois olla välillä taas löysätä, silloin tuntuu paremmalta. Aah
- Anonyymi
Löytäisinkin tuollaisen naisen joka nauttii kun rintansa saavat hoitoa.
M62 - Anonyymi
Kyllä mä tissejäs käsittelisin,imisin, näykkisin ja puristelisin kunnolla.
Voisin jopa spermata ne ,kuorruttaisin ja saisit nuolla sen pois.
Nyt tänään Munkkiniemen kallioilla koko päivän tai ainakin pari tuntia
Milkman6
- Anonyymi
olen 50v mies ja tykkään imeä ja puristella tisuja, yksi nainen sai kerran todellisen kliimaksin kun imin tisuja pitkään ja hartaasti välillä vähäsen tissipanoa. pelkäsin jo että se neito ei siitä enään nouse
- Anonyymi
Kyllähän rintojen hyväily olipa ne vaikka pienemmät on mieleistä ja jos vielä saa aljaa suukotella ja imee niitä niin ...nami
- Anonyymi
Kerran istuttiin iltaa yhden tyttöystävän entisen poikaystävän kassa. Oltiin senn verran huppelissa, että päätettii jäädä yöksi ja sänkyjä oli vain yksi. Tyttöystävä keskelle ja miehet molemmin puolin. Pikkuhiljaa miehet alkoivat hipelöidä. Kun molemmat miehet käsittelivät tissejä, muija tuli ihan kiimaiseksi ja arvaat mihin se johti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116