Onko minkä firman kans samaa puljua koitin hakea ja hylky tuli outo firma on rahoituskin koskaa aikaisemmin nähnyt enkä kuulut moisesta.. jotain hämärää siinä on kun luottotiedot ko ja saan kaikista muista firmoista mut en tästä famoslainasta. tuli vaan antamilla tiedoilla emme voi myöntää lainaa. lähetin viestiä 100% en saa vastausta koskaan.
FAMOSLAINA
8
3716
Vastaukset
- ketjuja lukea
se on Onnilainan sivufirma ja olet sössinyt asiasi Onnilainan kanssa jos et sieltä saanut.
Sain Famoslainasta vaikka oli auki vippi Onnille.- vaikka on
vippi auki onnille. en saanut kuitenkaan...
- mitä vittua
Haha, ovat kopioineet Fenno Oy:n FENNOLAINA.FI:n ulkoasun mainoksiinsa täysin. Suurin läppä tässä on se että famoslaina on joku uusi pikavippipulju kun fennolaina.fi tekee isoja kulutusluottoja gemoneyn tyyliin.
Kaiken lisäksi ovat laittaneet yhtiön nimeksi Twinno Oy. Olisikohan tässä tarkoitus että menee tavallisella pulliaisella firmat sekasin vai mitäs mieltä olette
famoslaina.fi
fennolaina.fi
Fenno Oy
Twinno Oy
Sattumaa?- onneksi et ole
sentään päässyt poliisikouluun. Famos/Twinnoa on Onnilainan sivupulju, vaikka kuinka muuta väität.
- kylläkään
onneksi et ole kirjoitti:
sentään päässyt poliisikouluun. Famos/Twinnoa on Onnilainan sivupulju, vaikka kuinka muuta väität.
ole onnilainan sivupulju. Kysytty on asiakaspalvelusta. Tai sitten sieltä puhuvat mitä sattuu..
- lainaako
kylläkään kirjoitti:
ole onnilainan sivupulju. Kysytty on asiakaspalvelusta. Tai sitten sieltä puhuvat mitä sattuu..
Moro!
Otin 300 euron famoslainanlainan kuukaudeksi. Kulut yli 200 euroa eli lasku yli 500 euroa!! Kysyin mistä nämä yli 200 euroan kulut koostuu, vastaus oli
"Lainan kulut koostuvat lainapääomalle kertyvästä korosta sekä lainan toimittamisesta yritykselle koostuvista kuluista.
Ystävällisin terveisin,
Famoslaina asiakaspalvelu"
VAROKAA!!!! - hotototo
lainaako kirjoitti:
Moro!
Otin 300 euron famoslainanlainan kuukaudeksi. Kulut yli 200 euroa eli lasku yli 500 euroa!! Kysyin mistä nämä yli 200 euroan kulut koostuu, vastaus oli
"Lainan kulut koostuvat lainapääomalle kertyvästä korosta sekä lainan toimittamisesta yritykselle koostuvista kuluista.
Ystävällisin terveisin,
Famoslaina asiakaspalvelu"
VAROKAA!!!!Eipä näihin tuomon puljuihin kannata satsata, perkele menis konkkaan tommoset riistofirmat....
- vallossympooli
Onko tämä toiminut myös nimellä falloslaina? Kuluttajaa koijataan aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm74748J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 43699
- 106652
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 46552
- 41498
- 18498