FAMOSLAINA

ihmi touhua

Onko minkä firman kans samaa puljua koitin hakea ja hylky tuli outo firma on rahoituskin koskaa aikaisemmin nähnyt enkä kuulut moisesta.. jotain hämärää siinä on kun luottotiedot ko ja saan kaikista muista firmoista mut en tästä famoslainasta. tuli vaan antamilla tiedoilla emme voi myöntää lainaa. lähetin viestiä 100% en saa vastausta koskaan.

8

3716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketjuja lukea

      se on Onnilainan sivufirma ja olet sössinyt asiasi Onnilainan kanssa jos et sieltä saanut.
      Sain Famoslainasta vaikka oli auki vippi Onnille.

      • vaikka on

        vippi auki onnille. en saanut kuitenkaan...


    • mitä vittua

      Haha, ovat kopioineet Fenno Oy:n FENNOLAINA.FI:n ulkoasun mainoksiinsa täysin. Suurin läppä tässä on se että famoslaina on joku uusi pikavippipulju kun fennolaina.fi tekee isoja kulutusluottoja gemoneyn tyyliin.

      Kaiken lisäksi ovat laittaneet yhtiön nimeksi Twinno Oy. Olisikohan tässä tarkoitus että menee tavallisella pulliaisella firmat sekasin vai mitäs mieltä olette

      famoslaina.fi
      fennolaina.fi

      Fenno Oy
      Twinno Oy

      Sattumaa?

      • onneksi et ole

        sentään päässyt poliisikouluun. Famos/Twinnoa on Onnilainan sivupulju, vaikka kuinka muuta väität.


      • kylläkään
        onneksi et ole kirjoitti:

        sentään päässyt poliisikouluun. Famos/Twinnoa on Onnilainan sivupulju, vaikka kuinka muuta väität.

        ole onnilainan sivupulju. Kysytty on asiakaspalvelusta. Tai sitten sieltä puhuvat mitä sattuu..


      • lainaako
        kylläkään kirjoitti:

        ole onnilainan sivupulju. Kysytty on asiakaspalvelusta. Tai sitten sieltä puhuvat mitä sattuu..

        Moro!


        Otin 300 euron famoslainanlainan kuukaudeksi. Kulut yli 200 euroa eli lasku yli 500 euroa!! Kysyin mistä nämä yli 200 euroan kulut koostuu, vastaus oli

        "Lainan kulut koostuvat lainapääomalle kertyvästä korosta sekä lainan toimittamisesta yritykselle koostuvista kuluista.

        Ystävällisin terveisin,

        Famoslaina asiakaspalvelu"

        VAROKAA!!!!


      • hotototo
        lainaako kirjoitti:

        Moro!


        Otin 300 euron famoslainanlainan kuukaudeksi. Kulut yli 200 euroa eli lasku yli 500 euroa!! Kysyin mistä nämä yli 200 euroan kulut koostuu, vastaus oli

        "Lainan kulut koostuvat lainapääomalle kertyvästä korosta sekä lainan toimittamisesta yritykselle koostuvista kuluista.

        Ystävällisin terveisin,

        Famoslaina asiakaspalvelu"

        VAROKAA!!!!

        Eipä näihin tuomon puljuihin kannata satsata, perkele menis konkkaan tommoset riistofirmat....


    • vallossympooli

      Onko tämä toiminut myös nimellä falloslaina? Kuluttajaa koijataan aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe