FAMOSLAINA

ihmi touhua

Onko minkä firman kans samaa puljua koitin hakea ja hylky tuli outo firma on rahoituskin koskaa aikaisemmin nähnyt enkä kuulut moisesta.. jotain hämärää siinä on kun luottotiedot ko ja saan kaikista muista firmoista mut en tästä famoslainasta. tuli vaan antamilla tiedoilla emme voi myöntää lainaa. lähetin viestiä 100% en saa vastausta koskaan.

8

3716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketjuja lukea

      se on Onnilainan sivufirma ja olet sössinyt asiasi Onnilainan kanssa jos et sieltä saanut.
      Sain Famoslainasta vaikka oli auki vippi Onnille.

      • vaikka on

        vippi auki onnille. en saanut kuitenkaan...


    • mitä vittua

      Haha, ovat kopioineet Fenno Oy:n FENNOLAINA.FI:n ulkoasun mainoksiinsa täysin. Suurin läppä tässä on se että famoslaina on joku uusi pikavippipulju kun fennolaina.fi tekee isoja kulutusluottoja gemoneyn tyyliin.

      Kaiken lisäksi ovat laittaneet yhtiön nimeksi Twinno Oy. Olisikohan tässä tarkoitus että menee tavallisella pulliaisella firmat sekasin vai mitäs mieltä olette

      famoslaina.fi
      fennolaina.fi

      Fenno Oy
      Twinno Oy

      Sattumaa?

      • onneksi et ole

        sentään päässyt poliisikouluun. Famos/Twinnoa on Onnilainan sivupulju, vaikka kuinka muuta väität.


      • kylläkään
        onneksi et ole kirjoitti:

        sentään päässyt poliisikouluun. Famos/Twinnoa on Onnilainan sivupulju, vaikka kuinka muuta väität.

        ole onnilainan sivupulju. Kysytty on asiakaspalvelusta. Tai sitten sieltä puhuvat mitä sattuu..


      • lainaako
        kylläkään kirjoitti:

        ole onnilainan sivupulju. Kysytty on asiakaspalvelusta. Tai sitten sieltä puhuvat mitä sattuu..

        Moro!


        Otin 300 euron famoslainanlainan kuukaudeksi. Kulut yli 200 euroa eli lasku yli 500 euroa!! Kysyin mistä nämä yli 200 euroan kulut koostuu, vastaus oli

        "Lainan kulut koostuvat lainapääomalle kertyvästä korosta sekä lainan toimittamisesta yritykselle koostuvista kuluista.

        Ystävällisin terveisin,

        Famoslaina asiakaspalvelu"

        VAROKAA!!!!


      • hotototo
        lainaako kirjoitti:

        Moro!


        Otin 300 euron famoslainanlainan kuukaudeksi. Kulut yli 200 euroa eli lasku yli 500 euroa!! Kysyin mistä nämä yli 200 euroan kulut koostuu, vastaus oli

        "Lainan kulut koostuvat lainapääomalle kertyvästä korosta sekä lainan toimittamisesta yritykselle koostuvista kuluista.

        Ystävällisin terveisin,

        Famoslaina asiakaspalvelu"

        VAROKAA!!!!

        Eipä näihin tuomon puljuihin kannata satsata, perkele menis konkkaan tommoset riistofirmat....


    • vallossympooli

      Onko tämä toiminut myös nimellä falloslaina? Kuluttajaa koijataan aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1926
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      417
    Aihe