FAMOSLAINA

ihmi touhua

Onko minkä firman kans samaa puljua koitin hakea ja hylky tuli outo firma on rahoituskin koskaa aikaisemmin nähnyt enkä kuulut moisesta.. jotain hämärää siinä on kun luottotiedot ko ja saan kaikista muista firmoista mut en tästä famoslainasta. tuli vaan antamilla tiedoilla emme voi myöntää lainaa. lähetin viestiä 100% en saa vastausta koskaan.

8

3716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketjuja lukea

      se on Onnilainan sivufirma ja olet sössinyt asiasi Onnilainan kanssa jos et sieltä saanut.
      Sain Famoslainasta vaikka oli auki vippi Onnille.

      • vaikka on

        vippi auki onnille. en saanut kuitenkaan...


    • mitä vittua

      Haha, ovat kopioineet Fenno Oy:n FENNOLAINA.FI:n ulkoasun mainoksiinsa täysin. Suurin läppä tässä on se että famoslaina on joku uusi pikavippipulju kun fennolaina.fi tekee isoja kulutusluottoja gemoneyn tyyliin.

      Kaiken lisäksi ovat laittaneet yhtiön nimeksi Twinno Oy. Olisikohan tässä tarkoitus että menee tavallisella pulliaisella firmat sekasin vai mitäs mieltä olette

      famoslaina.fi
      fennolaina.fi

      Fenno Oy
      Twinno Oy

      Sattumaa?

      • onneksi et ole

        sentään päässyt poliisikouluun. Famos/Twinnoa on Onnilainan sivupulju, vaikka kuinka muuta väität.


      • kylläkään
        onneksi et ole kirjoitti:

        sentään päässyt poliisikouluun. Famos/Twinnoa on Onnilainan sivupulju, vaikka kuinka muuta väität.

        ole onnilainan sivupulju. Kysytty on asiakaspalvelusta. Tai sitten sieltä puhuvat mitä sattuu..


      • lainaako
        kylläkään kirjoitti:

        ole onnilainan sivupulju. Kysytty on asiakaspalvelusta. Tai sitten sieltä puhuvat mitä sattuu..

        Moro!


        Otin 300 euron famoslainanlainan kuukaudeksi. Kulut yli 200 euroa eli lasku yli 500 euroa!! Kysyin mistä nämä yli 200 euroan kulut koostuu, vastaus oli

        "Lainan kulut koostuvat lainapääomalle kertyvästä korosta sekä lainan toimittamisesta yritykselle koostuvista kuluista.

        Ystävällisin terveisin,

        Famoslaina asiakaspalvelu"

        VAROKAA!!!!


      • hotototo
        lainaako kirjoitti:

        Moro!


        Otin 300 euron famoslainanlainan kuukaudeksi. Kulut yli 200 euroa eli lasku yli 500 euroa!! Kysyin mistä nämä yli 200 euroan kulut koostuu, vastaus oli

        "Lainan kulut koostuvat lainapääomalle kertyvästä korosta sekä lainan toimittamisesta yritykselle koostuvista kuluista.

        Ystävällisin terveisin,

        Famoslaina asiakaspalvelu"

        VAROKAA!!!!

        Eipä näihin tuomon puljuihin kannata satsata, perkele menis konkkaan tommoset riistofirmat....


    • vallossympooli

      Onko tämä toiminut myös nimellä falloslaina? Kuluttajaa koijataan aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe