omia ajatuksia vaan

herkkä neitsyt

Olen seuraillut näitä palstoja ja kiinnittänyt huomioni asiaan, jossa neitsyeitä pidetään kylminä, tunteettomina ja jopa narsistisina ihmisinä.
Olin naimisissa sairaan ja manipuloivan narsistin kanssa ja kestin kaiken vaan ajatellen lapsiamme ja odottaen omaa oikeaa hetkeäni. Avioliitto oli pelkkää yhteisasumista ja lasten kasvamista viimeiset 5 vuotta, joten ero oli helpotus.
En näe itseäni kylmänä, tunteettomana ihmisenä, koska aina etusijalla ovat olleet lapset ja niiden hyvinvointi.Kylmä ehkä siinä, etten uskalla tai kykene tunnustamaan rakkauttani miehelle, joka on kuin taivaanlahja minulle monien tunteettomien vuosien jälkeen.Haaveilen ja unelmoin, kuten kai jokainen nainen.Tällähetkellä olen kuitenkin onnellinen. Elämässäni on uusi rakkaus, jota en uskonut koskaan kohtaavani. Työt sujuvat ja lapseni ovat selvinneet uuteen alkuun elämässään.Kylmä ja tynteeton neitsyt nainen on siis kohdannut ihmisen, joka osaa ottaa toisen huomioon.Voitte kuvitella miltä hellyys tuntuu 10 vuoden kylmyyden jälkeen.Itken onnesta.

5

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3:lla ihminen

Tiedätkös mitä, neitsytnainen - minä olen niin ikionnellinen vuoksesi, että sydämessä tuntuu hyvälle. Ilon kyyneleet ovat ihania, ne lämmittävät sydäntä niin kovasti ja valaisevat oloa. Olen iloinen, että löysitte ratkaisun ja että sinun on nyt hyvä olla. Horoskooppimerkillä ei ole väliä, vaikka harrastelija-astrologi olenkin ja siksi tiedän, että kun henkinen kehitys on mennyt roima-askeleen eteenpäin, ei merkillä todellakaan ole väliä. Rakasta, rakasta, sielusi kyllyydestä!

• kiinnostais

tietää tän narsistin horoskooppimerkki? Tietenkin niit voi olla joka merkissä.

• eniten

Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
        Eniten oli juuri neitsyeissä.

• Nimetön
        eniten kirjoitti:

Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
        Eniten oli juuri neitsyeissä.

Kaikki narsistit eivät ole kai paljastuneet jos ei Vaaka ole tilastoissa ykkönen...

• mi@

Hienoa! olen myös neitsytnainen ja joutunut pettymään monissa ihmissuhteissa siihen,että minua ja "sinisilmäisyytäni"käytettiin aikoinaan rankasti hyväksi.juttelin erään vanhan tuttavani kanssa ja hän sanoi mua (silloin kiltiksi).nyt on elämä kovettanut myös minua,vaikka lapsia ei ole,niin se monen vuoden takainen saasta,jota jouduin kokemaan on kuitenkin jättänyt jälkensä...on vaikea luottaa jne.kihlauduin 1.elämässäni n.vuosi sitten (25w) siihen saakka tunsin kihlatkin kahleeksi ja tuntui,ettei siitäkään tulisi mitään.Jos horoskooppiin uskoo...niitäkin kun on moneen junaan,niin vesimies avomieheni on saanut paljon hyvää aikaan.
      Pelkkää hyvää lämpimään elämääsi! t.mi@

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe