Olen seuraillut näitä palstoja ja kiinnittänyt huomioni asiaan, jossa neitsyeitä pidetään kylminä, tunteettomina ja jopa narsistisina ihmisinä.
Olin naimisissa sairaan ja manipuloivan narsistin kanssa ja kestin kaiken vaan ajatellen lapsiamme ja odottaen omaa oikeaa hetkeäni. Avioliitto oli pelkkää yhteisasumista ja lasten kasvamista viimeiset 5 vuotta, joten ero oli helpotus.
En näe itseäni kylmänä, tunteettomana ihmisenä, koska aina etusijalla ovat olleet lapset ja niiden hyvinvointi.Kylmä ehkä siinä, etten uskalla tai kykene tunnustamaan rakkauttani miehelle, joka on kuin taivaanlahja minulle monien tunteettomien vuosien jälkeen.Haaveilen ja unelmoin, kuten kai jokainen nainen.Tällähetkellä olen kuitenkin onnellinen. Elämässäni on uusi rakkaus, jota en uskonut koskaan kohtaavani. Työt sujuvat ja lapseni ovat selvinneet uuteen alkuun elämässään.Kylmä ja tynteeton neitsyt nainen on siis kohdannut ihmisen, joka osaa ottaa toisen huomioon.Voitte kuvitella miltä hellyys tuntuu 10 vuoden kylmyyden jälkeen.Itken onnesta.
omia ajatuksia vaan
5
1200
Vastaukset
- <3:lla ihminen
Tiedätkös mitä, neitsytnainen - minä olen niin ikionnellinen vuoksesi, että sydämessä tuntuu hyvälle. Ilon kyyneleet ovat ihania, ne lämmittävät sydäntä niin kovasti ja valaisevat oloa. Olen iloinen, että löysitte ratkaisun ja että sinun on nyt hyvä olla. Horoskooppimerkillä ei ole väliä, vaikka harrastelija-astrologi olenkin ja siksi tiedän, että kun henkinen kehitys on mennyt roima-askeleen eteenpäin, ei merkillä todellakaan ole väliä. Rakasta, rakasta, sielusi kyllyydestä!
- kiinnostais
tietää tän narsistin horoskooppimerkki? Tietenkin niit voi olla joka merkissä.
- eniten
Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
Eniten oli juuri neitsyeissä. - Nimetön
eniten kirjoitti:
Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
Eniten oli juuri neitsyeissä.Kaikki narsistit eivät ole kai paljastuneet jos ei Vaaka ole tilastoissa ykkönen...
- mi@
Hienoa! olen myös neitsytnainen ja joutunut pettymään monissa ihmissuhteissa siihen,että minua ja "sinisilmäisyytäni"käytettiin aikoinaan rankasti hyväksi.juttelin erään vanhan tuttavani kanssa ja hän sanoi mua (silloin kiltiksi).nyt on elämä kovettanut myös minua,vaikka lapsia ei ole,niin se monen vuoden takainen saasta,jota jouduin kokemaan on kuitenkin jättänyt jälkensä...on vaikea luottaa jne.kihlauduin 1.elämässäni n.vuosi sitten (25w) siihen saakka tunsin kihlatkin kahleeksi ja tuntui,ettei siitäkään tulisi mitään.Jos horoskooppiin uskoo...niitäkin kun on moneen junaan,niin vesimies avomieheni on saanut paljon hyvää aikaan.
Pelkkää hyvää lämpimään elämääsi! t.mi@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054