Olen seuraillut näitä palstoja ja kiinnittänyt huomioni asiaan, jossa neitsyeitä pidetään kylminä, tunteettomina ja jopa narsistisina ihmisinä.
Olin naimisissa sairaan ja manipuloivan narsistin kanssa ja kestin kaiken vaan ajatellen lapsiamme ja odottaen omaa oikeaa hetkeäni. Avioliitto oli pelkkää yhteisasumista ja lasten kasvamista viimeiset 5 vuotta, joten ero oli helpotus.
En näe itseäni kylmänä, tunteettomana ihmisenä, koska aina etusijalla ovat olleet lapset ja niiden hyvinvointi.Kylmä ehkä siinä, etten uskalla tai kykene tunnustamaan rakkauttani miehelle, joka on kuin taivaanlahja minulle monien tunteettomien vuosien jälkeen.Haaveilen ja unelmoin, kuten kai jokainen nainen.Tällähetkellä olen kuitenkin onnellinen. Elämässäni on uusi rakkaus, jota en uskonut koskaan kohtaavani. Työt sujuvat ja lapseni ovat selvinneet uuteen alkuun elämässään.Kylmä ja tynteeton neitsyt nainen on siis kohdannut ihmisen, joka osaa ottaa toisen huomioon.Voitte kuvitella miltä hellyys tuntuu 10 vuoden kylmyyden jälkeen.Itken onnesta.
omia ajatuksia vaan
5
1184
Vastaukset
- <3:lla ihminen
Tiedätkös mitä, neitsytnainen - minä olen niin ikionnellinen vuoksesi, että sydämessä tuntuu hyvälle. Ilon kyyneleet ovat ihania, ne lämmittävät sydäntä niin kovasti ja valaisevat oloa. Olen iloinen, että löysitte ratkaisun ja että sinun on nyt hyvä olla. Horoskooppimerkillä ei ole väliä, vaikka harrastelija-astrologi olenkin ja siksi tiedän, että kun henkinen kehitys on mennyt roima-askeleen eteenpäin, ei merkillä todellakaan ole väliä. Rakasta, rakasta, sielusi kyllyydestä!
- kiinnostais
tietää tän narsistin horoskooppimerkki? Tietenkin niit voi olla joka merkissä.
- eniten
Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
Eniten oli juuri neitsyeissä. - Nimetön
eniten kirjoitti:
Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
Eniten oli juuri neitsyeissä.Kaikki narsistit eivät ole kai paljastuneet jos ei Vaaka ole tilastoissa ykkönen...
- mi@
Hienoa! olen myös neitsytnainen ja joutunut pettymään monissa ihmissuhteissa siihen,että minua ja "sinisilmäisyytäni"käytettiin aikoinaan rankasti hyväksi.juttelin erään vanhan tuttavani kanssa ja hän sanoi mua (silloin kiltiksi).nyt on elämä kovettanut myös minua,vaikka lapsia ei ole,niin se monen vuoden takainen saasta,jota jouduin kokemaan on kuitenkin jättänyt jälkensä...on vaikea luottaa jne.kihlauduin 1.elämässäni n.vuosi sitten (25w) siihen saakka tunsin kihlatkin kahleeksi ja tuntui,ettei siitäkään tulisi mitään.Jos horoskooppiin uskoo...niitäkin kun on moneen junaan,niin vesimies avomieheni on saanut paljon hyvää aikaan.
Pelkkää hyvää lämpimään elämääsi! t.mi@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984