Olen seuraillut näitä palstoja ja kiinnittänyt huomioni asiaan, jossa neitsyeitä pidetään kylminä, tunteettomina ja jopa narsistisina ihmisinä.
Olin naimisissa sairaan ja manipuloivan narsistin kanssa ja kestin kaiken vaan ajatellen lapsiamme ja odottaen omaa oikeaa hetkeäni. Avioliitto oli pelkkää yhteisasumista ja lasten kasvamista viimeiset 5 vuotta, joten ero oli helpotus.
En näe itseäni kylmänä, tunteettomana ihmisenä, koska aina etusijalla ovat olleet lapset ja niiden hyvinvointi.Kylmä ehkä siinä, etten uskalla tai kykene tunnustamaan rakkauttani miehelle, joka on kuin taivaanlahja minulle monien tunteettomien vuosien jälkeen.Haaveilen ja unelmoin, kuten kai jokainen nainen.Tällähetkellä olen kuitenkin onnellinen. Elämässäni on uusi rakkaus, jota en uskonut koskaan kohtaavani. Työt sujuvat ja lapseni ovat selvinneet uuteen alkuun elämässään.Kylmä ja tynteeton neitsyt nainen on siis kohdannut ihmisen, joka osaa ottaa toisen huomioon.Voitte kuvitella miltä hellyys tuntuu 10 vuoden kylmyyden jälkeen.Itken onnesta.
omia ajatuksia vaan
5
1186
Vastaukset
- <3:lla ihminen
Tiedätkös mitä, neitsytnainen - minä olen niin ikionnellinen vuoksesi, että sydämessä tuntuu hyvälle. Ilon kyyneleet ovat ihania, ne lämmittävät sydäntä niin kovasti ja valaisevat oloa. Olen iloinen, että löysitte ratkaisun ja että sinun on nyt hyvä olla. Horoskooppimerkillä ei ole väliä, vaikka harrastelija-astrologi olenkin ja siksi tiedän, että kun henkinen kehitys on mennyt roima-askeleen eteenpäin, ei merkillä todellakaan ole väliä. Rakasta, rakasta, sielusi kyllyydestä!
- kiinnostais
tietää tän narsistin horoskooppimerkki? Tietenkin niit voi olla joka merkissä.
- eniten
Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
Eniten oli juuri neitsyeissä. - Nimetön
eniten kirjoitti:
Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
Eniten oli juuri neitsyeissä.Kaikki narsistit eivät ole kai paljastuneet jos ei Vaaka ole tilastoissa ykkönen...
- mi@
Hienoa! olen myös neitsytnainen ja joutunut pettymään monissa ihmissuhteissa siihen,että minua ja "sinisilmäisyytäni"käytettiin aikoinaan rankasti hyväksi.juttelin erään vanhan tuttavani kanssa ja hän sanoi mua (silloin kiltiksi).nyt on elämä kovettanut myös minua,vaikka lapsia ei ole,niin se monen vuoden takainen saasta,jota jouduin kokemaan on kuitenkin jättänyt jälkensä...on vaikea luottaa jne.kihlauduin 1.elämässäni n.vuosi sitten (25w) siihen saakka tunsin kihlatkin kahleeksi ja tuntui,ettei siitäkään tulisi mitään.Jos horoskooppiin uskoo...niitäkin kun on moneen junaan,niin vesimies avomieheni on saanut paljon hyvää aikaan.
Pelkkää hyvää lämpimään elämääsi! t.mi@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822