omia ajatuksia vaan

herkkä neitsyt

Olen seuraillut näitä palstoja ja kiinnittänyt huomioni asiaan, jossa neitsyeitä pidetään kylminä, tunteettomina ja jopa narsistisina ihmisinä.
Olin naimisissa sairaan ja manipuloivan narsistin kanssa ja kestin kaiken vaan ajatellen lapsiamme ja odottaen omaa oikeaa hetkeäni. Avioliitto oli pelkkää yhteisasumista ja lasten kasvamista viimeiset 5 vuotta, joten ero oli helpotus.
En näe itseäni kylmänä, tunteettomana ihmisenä, koska aina etusijalla ovat olleet lapset ja niiden hyvinvointi.Kylmä ehkä siinä, etten uskalla tai kykene tunnustamaan rakkauttani miehelle, joka on kuin taivaanlahja minulle monien tunteettomien vuosien jälkeen.Haaveilen ja unelmoin, kuten kai jokainen nainen.Tällähetkellä olen kuitenkin onnellinen. Elämässäni on uusi rakkaus, jota en uskonut koskaan kohtaavani. Työt sujuvat ja lapseni ovat selvinneet uuteen alkuun elämässään.Kylmä ja tynteeton neitsyt nainen on siis kohdannut ihmisen, joka osaa ottaa toisen huomioon.Voitte kuvitella miltä hellyys tuntuu 10 vuoden kylmyyden jälkeen.Itken onnesta.

5

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3:lla ihminen

      Tiedätkös mitä, neitsytnainen - minä olen niin ikionnellinen vuoksesi, että sydämessä tuntuu hyvälle. Ilon kyyneleet ovat ihania, ne lämmittävät sydäntä niin kovasti ja valaisevat oloa. Olen iloinen, että löysitte ratkaisun ja että sinun on nyt hyvä olla. Horoskooppimerkillä ei ole väliä, vaikka harrastelija-astrologi olenkin ja siksi tiedän, että kun henkinen kehitys on mennyt roima-askeleen eteenpäin, ei merkillä todellakaan ole väliä. Rakasta, rakasta, sielusi kyllyydestä!

    • kiinnostais

      tietää tän narsistin horoskooppimerkki? Tietenkin niit voi olla joka merkissä.

      • eniten

        Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
        Eniten oli juuri neitsyeissä.


      • Nimetön
        eniten kirjoitti:

        Narsistien uhrien tukipalstalla oli listattu näitä narsistien horoskooppimerkkejä.
        Eniten oli juuri neitsyeissä.

        Kaikki narsistit eivät ole kai paljastuneet jos ei Vaaka ole tilastoissa ykkönen...


    • mi@

      Hienoa! olen myös neitsytnainen ja joutunut pettymään monissa ihmissuhteissa siihen,että minua ja "sinisilmäisyytäni"käytettiin aikoinaan rankasti hyväksi.juttelin erään vanhan tuttavani kanssa ja hän sanoi mua (silloin kiltiksi).nyt on elämä kovettanut myös minua,vaikka lapsia ei ole,niin se monen vuoden takainen saasta,jota jouduin kokemaan on kuitenkin jättänyt jälkensä...on vaikea luottaa jne.kihlauduin 1.elämässäni n.vuosi sitten (25w) siihen saakka tunsin kihlatkin kahleeksi ja tuntui,ettei siitäkään tulisi mitään.Jos horoskooppiin uskoo...niitäkin kun on moneen junaan,niin vesimies avomieheni on saanut paljon hyvää aikaan.
      Pelkkää hyvää lämpimään elämääsi! t.mi@

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe