aluspöksyjen haistelu

nuorena alkoi

Kiinnostaisi tietää onko muille käynyt samalla lailla? ´kaikki alkoi noin 14-v. Poimin perheen pyykkikorista isosiskoni likaiset alushousut ja nuuhkin ja nuolin niitä runkatessani,myöhemmin tein samoin veljeni avopuolison pöksyille kyläillessäni heillä. Myöhemmin joskus 20v menin taloyhtiön pyykkituvalle ja varastin naapurin rouvan likaiset pöksyt ja jälleen sain hyvät nuuhkut ja runkut.. onpa tullut nuuhkittua myöskin anopin ja kihlatun siskon pöksyt..nyt ikää rapiat kolkyt ja edellisistä nuuhkuista jo kyl pitkä aika (vuosia).

23

2939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Juu, tuttu juttu!
      Itse aloitin noin 15-16 vuotiaana, isosiskon alusvaatteilla. Hänellä on niin saakulin hyvä perse, ja ihana katsella kun pimmpi hieman alusvaatteissaan mullottaa, silloni iltaisin kun hän kävelee alusvaatteet päällä talossa. Ihan alkoi housut kiristämään nytkin kun kirjoittelen.
      Kyllä en hyvältä tuoksuu, ja auttaa runkatessa ihan mielettömästi. Olen myös vetänyt alushousut päähäni, niin että se kohta joka (suurin piirtein) on vaginan kohdalla tulee suuni kohdalle, jolloin nuoleskelen ja tungen suuhuni ja imen sitä kohtaa. Aah, täytyy tehdä joskus uudestaan.

• nuorena alkoi

..juu mäkin vedin housut välill just samallatapaa päähän ja runkkasin.Välil sai oikeen kunnon töhnät nuolla niistä.Ja se kiihotti ihan superisti,kun ties niitten olevan oman systerin pikkarit.

• Anonyymi
        nuorena alkoi kirjoitti:

..juu mäkin vedin housut välill just samallatapaa päähän ja runkkasin.Välil sai oikeen kunnon töhnät nuolla niistä.Ja se kiihotti ihan superisti,kun ties niitten olevan oman systerin pikkarit.

Spedellä taas sikailu vaihde päällä buaahaa

• henkoset

On tullut kokeiltua ,sellainen vaikutus oli , että jo ensi henkosten jälkeen tuntui kuin olisi rautakanki ollut housuissani. Tuoksu kiihotti voimakkaan seksuaalisesti.

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Remon46

Yhdeltä panolta jäi pikkarit meikäläiselle, ja vedin ne päähän ja nuuhkuttelin muutaman kuukauden sen jälkeen.

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi

Ex-anopin pöksyt sotken spermalla aina hänen luona poiketessa.seksikäs liki 70v iso rintainen nainen.tietää et kiihotun pikkareista.ehkä siksi aina pöksyt hyvin esillä.

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi

Samaa harrastusta täällä myös. En edes muista koska impannut naisten pikkareita ensimmäistä kertaa, ehkä yli nelkytvuotta sitten. Edelleen saa vanhankin kyrvän heti sykkimään kun haen 60+ vaimon pikkarit pyykkikkikopasta ja haistelen ja nuolen vuotoa samalla ihanasti masturboiden ja siementäen.

• Anonyymi

Mulla just naisystävänsä tuoksuvat pöksyt kädessä.tuoksuu vanha kiimainen vittu.kiedon ne lopuksi kovan kaluni ympärille ja annan sperman tulla.kaverini on myös saanut nuuhkia naiseni pöksyjä ja laueta niihin.

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla just naisystävänsä tuoksuvat pöksyt kädessä.tuoksuu vanha kiimainen vittu.kiedon ne lopuksi kovan kaluni ympärille ja annan sperman tulla.kaverini on myös saanut nuuhkia naiseni pöksyjä ja laueta niihin.

Itsekin kiedon tuoksuvat pikkarit kovan kalun ympärille ja lasken spermat niihin. Tuntuu aivan mahtavalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kostutan pi kuumaan veteen. Kiedon ne sitten kovan kalun ympärille ja lasken spermat pikkareihin.

• Anonyymi

Vaimoni pikkareita nuuhkinut ja haisee kunnon pillun haju!!

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi

Mua on aina kiinnostanut naisen tuoksu. Olin varmaan aloittajan kanssa samoja ikiä ja tutustuin asiaan aivan samalla tapaa. Tuli sitten tehtyä asiaa myös vähän kyseenalaisella tavalla ja sain nuolla myös oikeaa koloa.... ei siitä sen enempää....

Juttelin sitten aiheesta yleisellä tasolla yhden naisen kanssa ja kerran face to face keskustelussa hän oli valmistautunut asiaan, niin menin lukkoon.... Kiva, kivan näköinen ja hyvässä iässä ollut naimisissa oleva nainen oli valmistautunut asiaan, niin itse en pystynyt vaan torjuin.

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi

Naidessa joskus vaimo sanonut , että nuuhki märkiä vitun hajuisia pikkareita!

• Anonyymi

Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut alushousujen haistelusta mutta olen kietonut niitä kyrpäni ympärille ja runkannut niihin jo kun olin jotain 14v. Mutsin, isosiskon, pikkusiskon, serkun, anopin, naarpurin rouvan etc. You name it...
      M61v

• Anonyymi

Missä parhaat hajut?

• Anonyymi

Itse kostutan pikkarit. Kiedon kostean pulveri vetiset pikkarit kalun ja runkkailen. Tuntuu mahtavalta kun saa lauettua pikkareihin.

• Anonyymi

Olen monta kertaa nuollut puhtaaksi teinitytön likaiset stringit, välillä roskiksesta löytyy tampooni, otan sen suuhuni ja imen sitä ja nielen veren siitä. Kastelen verisen tampoonin ja puristan sitä kädelläni ja valutan veren kalulleni ja runkkaan samalla, ihanat orgasmit!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      28
      5430
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      163
      1877
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      158
      1519
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1314
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      24
      1201
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1135
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      71
      1088
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1033
    9. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      42
      968
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      885
    Aihe