miten Bruce Lee kuoli?

mr. how

Kertokaa miten Bruce Lee kuoli

36

6921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weed

      tais olla niin että Bruce kuoli marijuanan yliherkkyyteen eli oli allerginen ja marijuanan käyttö aiheutti jonkin päävamman joku halvaus tai jokin aivon jonkin osan liikakasvu....

      • hapkidooo

        mä näin dokumentin siit joskus mun mielest siin sanottiin et jotkut rauhottavat/unilääkkeet tappo sen en oo varma mut johonkin yliannostukseen se kuoli


    • Varjo

      päänsärkylääke aiheutti allergiareaktion seurauksena turvotusta aivoissa, väittävät.

      • Jep

        Näin se on. Ei siinä mitään tämän dramaattisempaa ollut (vaikka siis kuolema itsessään on dramaattinen). Kyseessä oli särkylääke, jonka hän sai joltain ystävältään ja olikin todella yliherkkä jollekin ko. särkylääkkeen ainesosalle. Se taisi johtaa aivojen turpoamiseen tms.


      • Jasu
        Jep kirjoitti:

        Näin se on. Ei siinä mitään tämän dramaattisempaa ollut (vaikka siis kuolema itsessään on dramaattinen). Kyseessä oli särkylääke, jonka hän sai joltain ystävältään ja olikin todella yliherkkä jollekin ko. särkylääkkeen ainesosalle. Se taisi johtaa aivojen turpoamiseen tms.

        On jopa joskus epäilty, että Pryys Lii salamurhattiin =) Kun ne kiinalaiset ei oikein tykännyt, että Pryys opetti kung-fua muille kuin kiinalaisille. En ole ihan varma, mutta eikös se mennyt niin, että he järjestivät ottelun jonka Pryys hävisi, mutta siitä huolimatta hän jatkoi opetustaan.


      • Gepa
        Jasu kirjoitti:

        On jopa joskus epäilty, että Pryys Lii salamurhattiin =) Kun ne kiinalaiset ei oikein tykännyt, että Pryys opetti kung-fua muille kuin kiinalaisille. En ole ihan varma, mutta eikös se mennyt niin, että he järjestivät ottelun jonka Pryys hävisi, mutta siitä huolimatta hän jatkoi opetustaan.

        Lee ei hävinnyt otteluaan. Vastustaja juoksi lähes koko ottelun ajan pakoon. Näin kertoi Leen vaimo joka oli itse paikalla.


      • Haba
        Jep kirjoitti:

        Näin se on. Ei siinä mitään tämän dramaattisempaa ollut (vaikka siis kuolema itsessään on dramaattinen). Kyseessä oli särkylääke, jonka hän sai joltain ystävältään ja olikin todella yliherkkä jollekin ko. särkylääkkeen ainesosalle. Se taisi johtaa aivojen turpoamiseen tms.

        Joo Bruce Lee menehtyi (koomassa) aivojen turpoamiseen. Hän oli ottanut päänsärkyyn lievän särkylääketabletin vastanäyttelijältään (en muista nimeä mut nainen oli) joka esitti myös elokuvassa Game of Death. Myöhemmin sitten ilmenikin että Lee oli ollut allerginen kyseiselle särkylääkkeelle...
        Harmi...oli helvetin kova jätkä...


      • ...
        Haba kirjoitti:

        Joo Bruce Lee menehtyi (koomassa) aivojen turpoamiseen. Hän oli ottanut päänsärkyyn lievän särkylääketabletin vastanäyttelijältään (en muista nimeä mut nainen oli) joka esitti myös elokuvassa Game of Death. Myöhemmin sitten ilmenikin että Lee oli ollut allerginen kyseiselle särkylääkkeelle...
        Harmi...oli helvetin kova jätkä...

        Kukaan ei jumalois Leetä jos se ei olis kuollu. Jos se olis elossa, niin se olis samanlainen potkuleffojen vakiotähti mitä Chan on nykyään.


      • kung fu miäs
        Gepa kirjoitti:

        Lee ei hävinnyt otteluaan. Vastustaja juoksi lähes koko ottelun ajan pakoon. Näin kertoi Leen vaimo joka oli itse paikalla.

        "Lee ei hävinnyt otteluaan. Vastustaja juoksi lähes koko ottelun ajan pakoon. Näin kertoi Leen vaimo joka oli itse paikalla."

        Tässä taitaa olla nyt kyseessä tää Wong Jack Manin kanssa käyty ottelu. Tuo mitä olet lukenut on täyttä paskaa. Minulla ei nyt ole aikaa kirjoittaa mitään pitkää selitystä tosta ottelusta. Mutta sielä oli paljon muitakin katsojia, puolueettomia, jotka kertovat ihan muuta kun Brucen vaimo. Lyhyeesti: ottelu kesti 20 min, eli hyvin kauan, tästä voi päätellä että ainakin yksi näistä herroista oli varovainen, kenties siksi että ei halunnut vahingoittaa toista vakavasti (ottelu käytiin ilman suojia ja sääntöjä). Silminäkijöiden mukaan Bruce tappeli hyvin likaisesti, heti alkukummarruksessa hän yritti tökkiä silmään mutta osui silmä kulmaan (wongilla on vieläkin arpi siinä kohdassa), Bruce yritti koko ottelun aikana hyökätä munille, silmiin, kurkkuun jne. Toisin kun Wong Jack Man joka ei käyttänyt ainuttakaan potkua (joista hän on kuuluisa), hän halusi vain päästä tappelun läpi ilman että olisi tarvinut vahingoittaa ketään. Joidenkin silminäkijöiden mukaan Wong sai Brucen kiinni niskalukkoon pari kertaa, mutta päästi joka kerta. Ottelun lopussa molemmat olivat niin väsyneitä ja sopivat että tuli tasapeli. Mutta seuraavana päivänä Bruce Lee ilmoitteli paikallisessa radiossa että oli voittanut Wongin. Wong itse ei ole paljoa puhunut tästä ottelusta, koska hänellä ei ole mitään todistettavaa, toisin kun Bruce Leellä, joka halusi olla kulmien kovin kundi siihen aikaan (haastoi avoimesti useita opettajia).

        Sitten pieni huomautus, Wong Jack Manilla oli tähän aikaan Amerikkalaisia oppilaita, niikuin monella muullakin opettajalla. Se siitä legendasta että kiinalaiset ei pitänyt Brucesta koska hän opetti länsimaalaisille. Bruce Leestä ei pidetty koska hän oli holtiton kakara, ei mitään kunnioitusta jne.


      • Hmm
        kung fu miäs kirjoitti:

        "Lee ei hävinnyt otteluaan. Vastustaja juoksi lähes koko ottelun ajan pakoon. Näin kertoi Leen vaimo joka oli itse paikalla."

        Tässä taitaa olla nyt kyseessä tää Wong Jack Manin kanssa käyty ottelu. Tuo mitä olet lukenut on täyttä paskaa. Minulla ei nyt ole aikaa kirjoittaa mitään pitkää selitystä tosta ottelusta. Mutta sielä oli paljon muitakin katsojia, puolueettomia, jotka kertovat ihan muuta kun Brucen vaimo. Lyhyeesti: ottelu kesti 20 min, eli hyvin kauan, tästä voi päätellä että ainakin yksi näistä herroista oli varovainen, kenties siksi että ei halunnut vahingoittaa toista vakavasti (ottelu käytiin ilman suojia ja sääntöjä). Silminäkijöiden mukaan Bruce tappeli hyvin likaisesti, heti alkukummarruksessa hän yritti tökkiä silmään mutta osui silmä kulmaan (wongilla on vieläkin arpi siinä kohdassa), Bruce yritti koko ottelun aikana hyökätä munille, silmiin, kurkkuun jne. Toisin kun Wong Jack Man joka ei käyttänyt ainuttakaan potkua (joista hän on kuuluisa), hän halusi vain päästä tappelun läpi ilman että olisi tarvinut vahingoittaa ketään. Joidenkin silminäkijöiden mukaan Wong sai Brucen kiinni niskalukkoon pari kertaa, mutta päästi joka kerta. Ottelun lopussa molemmat olivat niin väsyneitä ja sopivat että tuli tasapeli. Mutta seuraavana päivänä Bruce Lee ilmoitteli paikallisessa radiossa että oli voittanut Wongin. Wong itse ei ole paljoa puhunut tästä ottelusta, koska hänellä ei ole mitään todistettavaa, toisin kun Bruce Leellä, joka halusi olla kulmien kovin kundi siihen aikaan (haastoi avoimesti useita opettajia).

        Sitten pieni huomautus, Wong Jack Manilla oli tähän aikaan Amerikkalaisia oppilaita, niikuin monella muullakin opettajalla. Se siitä legendasta että kiinalaiset ei pitänyt Brucesta koska hän opetti länsimaalaisille. Bruce Leestä ei pidetty koska hän oli holtiton kakara, ei mitään kunnioitusta jne.

        Mielenkiintoista olisi lukea lisää noista matseista ja muistakin. Onko mitään urlia mistä voisi näin netin välityksellä lueskella ajankuluksi stooreja?


      • Andy
        ... kirjoitti:

        Kukaan ei jumalois Leetä jos se ei olis kuollu. Jos se olis elossa, niin se olis samanlainen potkuleffojen vakiotähti mitä Chan on nykyään.

        Jos Lee eläisi, hän olisi kuuluisa ja arvostettu myös kamppailulajiopettajana leffaurastaan riippumatta.


      • Pryys
        kung fu miäs kirjoitti:

        "Lee ei hävinnyt otteluaan. Vastustaja juoksi lähes koko ottelun ajan pakoon. Näin kertoi Leen vaimo joka oli itse paikalla."

        Tässä taitaa olla nyt kyseessä tää Wong Jack Manin kanssa käyty ottelu. Tuo mitä olet lukenut on täyttä paskaa. Minulla ei nyt ole aikaa kirjoittaa mitään pitkää selitystä tosta ottelusta. Mutta sielä oli paljon muitakin katsojia, puolueettomia, jotka kertovat ihan muuta kun Brucen vaimo. Lyhyeesti: ottelu kesti 20 min, eli hyvin kauan, tästä voi päätellä että ainakin yksi näistä herroista oli varovainen, kenties siksi että ei halunnut vahingoittaa toista vakavasti (ottelu käytiin ilman suojia ja sääntöjä). Silminäkijöiden mukaan Bruce tappeli hyvin likaisesti, heti alkukummarruksessa hän yritti tökkiä silmään mutta osui silmä kulmaan (wongilla on vieläkin arpi siinä kohdassa), Bruce yritti koko ottelun aikana hyökätä munille, silmiin, kurkkuun jne. Toisin kun Wong Jack Man joka ei käyttänyt ainuttakaan potkua (joista hän on kuuluisa), hän halusi vain päästä tappelun läpi ilman että olisi tarvinut vahingoittaa ketään. Joidenkin silminäkijöiden mukaan Wong sai Brucen kiinni niskalukkoon pari kertaa, mutta päästi joka kerta. Ottelun lopussa molemmat olivat niin väsyneitä ja sopivat että tuli tasapeli. Mutta seuraavana päivänä Bruce Lee ilmoitteli paikallisessa radiossa että oli voittanut Wongin. Wong itse ei ole paljoa puhunut tästä ottelusta, koska hänellä ei ole mitään todistettavaa, toisin kun Bruce Leellä, joka halusi olla kulmien kovin kundi siihen aikaan (haastoi avoimesti useita opettajia).

        Sitten pieni huomautus, Wong Jack Manilla oli tähän aikaan Amerikkalaisia oppilaita, niikuin monella muullakin opettajalla. Se siitä legendasta että kiinalaiset ei pitänyt Brucesta koska hän opetti länsimaalaisille. Bruce Leestä ei pidetty koska hän oli holtiton kakara, ei mitään kunnioitusta jne.

        "Bruce Leestä ei pidetty koska hän oli holtiton kakara, ei mitään kunnioitusta jne."

        Riippuu näkökannasta. Ilmeistä on se, että Bruce oli ensimmäisiä cross-treenaajia jotka todella hakivat vaikutteita muista lajeista ja loivat aktiivisesti omaa henkilökohtaista tyyliään sen sijaan että olisi apinoinut jonkun toisen itselleen kehittämän taistelusysteemin. Tällä tavalla hän oli vallankumouksellinen. Moniko tuon ajan opettajista katsoi hyvällä sitä että treenasit useaa eri lajia, useassa eri koulussa. Lähinnä sitä pidettiin loukkauksena ja jotkut pitävät vieläkin.

        Bruce siis kyseenalaisti auktoriteetteja ollessaan kuriton kakara. Tämä ei ole mielestäni huono asia, kyseenalaistaminen ja asioiden oma pohdiskelu johtaa lähes poikkeuksetta kehitykseen.

        Lisäksi Bruce oli yksi ensimmäisiä joka yhdisti aktiivisen punttien kolistelun kamppailulajitreeniin ja sen näki. Pienestä koostaan huolimatta mies oli todella kovassa kunnossa. (mihin ei pelkällä lajitreenillä olisi päässyt)

        Monet glorifioivat Brucea liikaa ja pitävät tätä voittamattomana mutta suurimmat saavutukset ovat mielestäni juuri em. asiat. Useat eivät ymmärrä sitä kuinka Bruce mullisti kamppailulajeja, vaikka hehkuttavatkin Brucen voittamattomuutta.


      • kung fu miäs
        Pryys kirjoitti:

        "Bruce Leestä ei pidetty koska hän oli holtiton kakara, ei mitään kunnioitusta jne."

        Riippuu näkökannasta. Ilmeistä on se, että Bruce oli ensimmäisiä cross-treenaajia jotka todella hakivat vaikutteita muista lajeista ja loivat aktiivisesti omaa henkilökohtaista tyyliään sen sijaan että olisi apinoinut jonkun toisen itselleen kehittämän taistelusysteemin. Tällä tavalla hän oli vallankumouksellinen. Moniko tuon ajan opettajista katsoi hyvällä sitä että treenasit useaa eri lajia, useassa eri koulussa. Lähinnä sitä pidettiin loukkauksena ja jotkut pitävät vieläkin.

        Bruce siis kyseenalaisti auktoriteetteja ollessaan kuriton kakara. Tämä ei ole mielestäni huono asia, kyseenalaistaminen ja asioiden oma pohdiskelu johtaa lähes poikkeuksetta kehitykseen.

        Lisäksi Bruce oli yksi ensimmäisiä joka yhdisti aktiivisen punttien kolistelun kamppailulajitreeniin ja sen näki. Pienestä koostaan huolimatta mies oli todella kovassa kunnossa. (mihin ei pelkällä lajitreenillä olisi päässyt)

        Monet glorifioivat Brucea liikaa ja pitävät tätä voittamattomana mutta suurimmat saavutukset ovat mielestäni juuri em. asiat. Useat eivät ymmärrä sitä kuinka Bruce mullisti kamppailulajeja, vaikka hehkuttavatkin Brucen voittamattomuutta.

        ". Moniko tuon ajan opettajista katsoi hyvällä sitä että treenasit useaa eri lajia, useassa eri koulussa. Lähinnä sitä pidettiin loukkauksena ja jotkut pitävät vieläkin."

        Suunnilleen kaikki kiinalaiset mestarit hallitsevat useita tyylejä. Crosstreeni on vanha käsite, lajeja on yhdistelty jo kauan esim. baji ja piqua, xingyi ja bagua jne jne jne. Ainoa looginen syy miksi he vihasivat häntä, muutoin kuin että hän oli kakara, on että hän OPETTI wing chunia ainoastaan 2 v kokemuksella..

        "Monet glorifioivat Brucea liikaa ja pitävät tätä voittamattomana mutta suurimmat saavutukset ovat mielestäni juuri em. asiat. Useat eivät ymmärrä sitä kuinka Bruce mullisti kamppailulajeja, vaikka hehkuttavatkin Brucen voittamattomuutta."

        Totta.


      • kung fu miäs
        Hmm kirjoitti:

        Mielenkiintoista olisi lukea lisää noista matseista ja muistakin. Onko mitään urlia mistä voisi näin netin välityksellä lueskella ajankuluksi stooreja?

        mul ei oo oikeen bookmarkeis mitään nyt just. Mut jos tulee eteen joku päivä niin voin laittaa uuden keskustelun.


      • carenza
        kung fu miäs kirjoitti:

        mul ei oo oikeen bookmarkeis mitään nyt just. Mut jos tulee eteen joku päivä niin voin laittaa uuden keskustelun.

        Ja kunfumiäs(?) se jaksaa jaella 'tietojaan'. Olivat viimeksikin niin ajan tasalla että!
        Hyvähän se nyt on räksyttää, kerro minulle miksi yksi maailman arvostetuimmista MARTIAL Arts opettajista sitten Brucea niin kunnioittaa??

        Tai vielä parempaa, laita linkki tms. josta lukea FAKTAA....

        Siinä meni sitten sinunkin luettavuus....harmi...


      • carenza
        ... kirjoitti:

        Kukaan ei jumalois Leetä jos se ei olis kuollu. Jos se olis elossa, niin se olis samanlainen potkuleffojen vakiotähti mitä Chan on nykyään.

        Ja Jackie Chanin kohdallako myöskin joudutaan HIDASTAMAAN kuvaa...juuh...tsekkaa esim. Enter the Dragon..se kohta missä häivähtää potkun varjo...ja kommentoi sitten.


      • kung fu miäs
        carenza kirjoitti:

        Ja kunfumiäs(?) se jaksaa jaella 'tietojaan'. Olivat viimeksikin niin ajan tasalla että!
        Hyvähän se nyt on räksyttää, kerro minulle miksi yksi maailman arvostetuimmista MARTIAL Arts opettajista sitten Brucea niin kunnioittaa??

        Tai vielä parempaa, laita linkki tms. josta lukea FAKTAA....

        Siinä meni sitten sinunkin luettavuus....harmi...

        "Siinä meni sitten sinunkin luettavuus....harmi... "

        Minä en välitä paskakaan luotettavuudestani.

        Ja aijon kyllä laittaa linkin mistä voit lukea Brucen tästä ottelusta useita versioita ja mielipiteitä, KUNHAN SEN LÖYDÄN. Mutta en minä nyt sun takia sit ala ettimään, jos se tulee eteen niin postaan.


      • carenza
        kung fu miäs kirjoitti:

        "Siinä meni sitten sinunkin luettavuus....harmi... "

        Minä en välitä paskakaan luotettavuudestani.

        Ja aijon kyllä laittaa linkin mistä voit lukea Brucen tästä ottelusta useita versioita ja mielipiteitä, KUNHAN SEN LÖYDÄN. Mutta en minä nyt sun takia sit ala ettimään, jos se tulee eteen niin postaan.

        Luettavuus ei luotettavuus.
        Ja linkki otetaan aina kiitollisena vastaan.


      • enkerro
        kung fu miäs kirjoitti:

        "Lee ei hävinnyt otteluaan. Vastustaja juoksi lähes koko ottelun ajan pakoon. Näin kertoi Leen vaimo joka oli itse paikalla."

        Tässä taitaa olla nyt kyseessä tää Wong Jack Manin kanssa käyty ottelu. Tuo mitä olet lukenut on täyttä paskaa. Minulla ei nyt ole aikaa kirjoittaa mitään pitkää selitystä tosta ottelusta. Mutta sielä oli paljon muitakin katsojia, puolueettomia, jotka kertovat ihan muuta kun Brucen vaimo. Lyhyeesti: ottelu kesti 20 min, eli hyvin kauan, tästä voi päätellä että ainakin yksi näistä herroista oli varovainen, kenties siksi että ei halunnut vahingoittaa toista vakavasti (ottelu käytiin ilman suojia ja sääntöjä). Silminäkijöiden mukaan Bruce tappeli hyvin likaisesti, heti alkukummarruksessa hän yritti tökkiä silmään mutta osui silmä kulmaan (wongilla on vieläkin arpi siinä kohdassa), Bruce yritti koko ottelun aikana hyökätä munille, silmiin, kurkkuun jne. Toisin kun Wong Jack Man joka ei käyttänyt ainuttakaan potkua (joista hän on kuuluisa), hän halusi vain päästä tappelun läpi ilman että olisi tarvinut vahingoittaa ketään. Joidenkin silminäkijöiden mukaan Wong sai Brucen kiinni niskalukkoon pari kertaa, mutta päästi joka kerta. Ottelun lopussa molemmat olivat niin väsyneitä ja sopivat että tuli tasapeli. Mutta seuraavana päivänä Bruce Lee ilmoitteli paikallisessa radiossa että oli voittanut Wongin. Wong itse ei ole paljoa puhunut tästä ottelusta, koska hänellä ei ole mitään todistettavaa, toisin kun Bruce Leellä, joka halusi olla kulmien kovin kundi siihen aikaan (haastoi avoimesti useita opettajia).

        Sitten pieni huomautus, Wong Jack Manilla oli tähän aikaan Amerikkalaisia oppilaita, niikuin monella muullakin opettajalla. Se siitä legendasta että kiinalaiset ei pitänyt Brucesta koska hän opetti länsimaalaisille. Bruce Leestä ei pidetty koska hän oli holtiton kakara, ei mitään kunnioitusta jne.

        kyseisestä taistelusta on myös elokuva olemassa joka ei välttämättä ole kokonaan totta mutta osaksi ainakin


      • enkerro
        Haba kirjoitti:

        Joo Bruce Lee menehtyi (koomassa) aivojen turpoamiseen. Hän oli ottanut päänsärkyyn lievän särkylääketabletin vastanäyttelijältään (en muista nimeä mut nainen oli) joka esitti myös elokuvassa Game of Death. Myöhemmin sitten ilmenikin että Lee oli ollut allerginen kyseiselle särkylääkkeelle...
        Harmi...oli helvetin kova jätkä...

        Bruce oli ihan hemmetin kova jätkä ja ärsyttää et se kuoli hän oli myös mun idoli


    • Wäpä

      Brusis tosiaan kuoli huumeisiin.. Asperiini teorian olen kyllä kuullut. Mutta..
      Mä kuitenkin epäilisin että huumeilla olisi jotenkin voinut olla osaa brucen kuoleman kanssa.
      Siihen aikaan oltiin muutenkin varsin hiljaa julkkisten huumeiden käytöstä. Brusis oli sika rikas ja oli varmaan paineita julkisuuden tähden..
      Voihan se asperiini juttu olla totta.
      Brandon jokatapauksessa salamurhattiin.

      • gfjhgfhjssgf

        Ei tosiaan kuollut huumeisiin, ei ollut "sika rikas", eikä "jokatapauksessa" salamurhattu.

        Kannattaisi ottaa asioista vähän selvää ennen kuin julkistaa omia olettamuksiaan.


      • Zokka100
        gfjhgfhjssgf kirjoitti:

        Ei tosiaan kuollut huumeisiin, ei ollut "sika rikas", eikä "jokatapauksessa" salamurhattu.

        Kannattaisi ottaa asioista vähän selvää ennen kuin julkistaa omia olettamuksiaan.

        ..haki noputta lisää huumeilla..


    • Viisas tietäjä

      Brucen sydän pysähtyi. :)

      Onkin muuten eräs yleisimmistä kuolinsyistä...

      • Phoenix

        Eli minä olen omaksunut "faktaa" Että Lee olisi kuollut allergiareaktioon joka olisi aiheutunut jonkun hormonin ja tuntemattoman lääkkeen sivuvaikutusten yhteisvaikutuksesta. Toinen tutkimus syyttää hormonien liika käyttöä. Jolloin sisä elimet kävivät ylikierroksilla ja maksa ja munuaiset tekivät tepposet


    • viivi

      Bruce Leen eläänkertaleffan mukaan sai lääkettä tulehdukseen ja sairaalan kämmin takia sai penisilliiniä josta oli jo aiemmin saanut allergisen reaktion. Seuraava reaktio veikin anafylaktiseen sokkiin ja kuolemahan siitä seuraa. Samaa olen kuullut muualtakin kuin kyseiseltä filmiltä.
      Paha sanoa, että särkylääke vai penisilliini, mutta harvemmin särkylääke aiheuttaa anafylaktisia sokkeja. penisilliiniallergia sen sijaan on varsin yleistä ja vaarallista. lisäaineille jos on allerginen niin ensimmäinen reaktio ei yleensä johda kuolemaan toisin kuin bioottien kanssa. joka tapauksessa sen perheen miehillä ei ole kovin hyvä tuuri.

      • Andy

        Aspiriiniin voi kuolla, jos on sille allerginen. Kaverille meinasi käydä näin, mutta tehohoito pelasti hengen.


      • viivi
        Andy kirjoitti:

        Aspiriiniin voi kuolla, jos on sille allerginen. Kaverille meinasi käydä näin, mutta tehohoito pelasti hengen.

        totta kai. ASA- allergia on aika yleinenkin, mutta useimmalla siihen reagoidaan ensimmäisen kerran niin ettei henki lähde. Toisella kerralla onkin piru irti. mutta kuten sanottu, useimmiten. Elikkä aina löytyy se epäonninen joka saa ensimmäisellä kerralla kunnon reaktion. onneksi kaverillasi oli apu lähellä. lääkeaineallergia ei ole niitä miellyttävämpiä tapoja lähteä.


    • Outo113

      Hän kuoli aivodeemaa

    • Niihi

      Väitetään että päänsärkylääke tappoi, epäilen douppausta. Siihen aikaan kun ei paljoa testailtu.

    • KilimanjaroKikkeli

      Potkaisi tyhjää.

    • enkerro

      oon kuullu et Bruce kuoli kahden lääkkeen yhteis vaikutukseen tai jotain vastaavaa

    • enkerro

      voi myös olla mahdollista että Bruce salamurhattiin koska hänestä ei pidetty paljoa

    • Teoria

      Chuck Norris kertoo, että Bruce Lee otti selkäsärky- ja päänsärkylääkkeet samanaikaisesti, joka aiheutti allergisen reaktion, aivojen turpoamisen.

    • Anonyymi

      Olisiko Pfizerin 💉 mitään tekemistä tämän asian kanssa?
      Ylikuolleisuutta hyssytellään ja suorastaan peitellään näitä kuolemia! Tuntematon kuolemansyy on tällä hetkellä suurin kuolinsyy, minkä syytä ei tiedetä!! Kaikki kenellä on aivot tajuaa ettei 💉 ole kuin myrkkyä ja on herättänyt myös korona psykoosista!
      Ne jotka vieläkin kulkee maskit naamalla, on ihmisiä joilla ei ole aivotoimintaa ja ansaitsee kuolla pois, koska on tyhmiä

      • Anonyymi

        No, ainakin lääkärit pääsee rikastumaan lääkkeitä syöttämällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe