Hei, taas varmaan joku nauraaa kun tällaisia kysellään mutta askarruttaa vaan että ei kai vatsallaan nukkumisesta ole haittaa vauvalle? Kiertääkö veri yhtä hyvin kohtuun vaikka vatsallaan makaisikin? Yritän kovasti kyljellä nukkua mutta sitten pyörähdän unissani aina vatsalleen. Miten muilla - nukutteko mahallanne? Voi että, varmaan ihan hoopo kysymys mutta silti... koittakaan ymmärtää :)
Vatsallaan nukkuminen
3
588
Vastaukset
- mamero rv 37+4
Mä en ainakaan uskaltanut nukkua vatsallani heti kun sain tietää olevani raskaana. Tietysti vauva saattaa painaa joitain sisäelimiä ja napanuora saattaa painautua, mutta kaikki on epävarmaa.
Kaveri oli koko raskausajan nukkunut vatsallaan, tietysti loppuajan vain puoliksi mutta silti ja ei siitä mitään tullut.
Kannattanee asiaa kysästä vaikka neuvolasta, saattanevat tietää paremmin tuon.
Koita nukkua tyyny jalkojen välissä, saattaa auttaa siihen vahingossa vatsalleen pyörähtämiseen.
Mulla nyt loppuraskaudessa on pakko olla tyyny jalkojen välissä, muuten selkä on aamulla älyttömän kipeä. - Kolmen äiti
nukkunut vatsallani jo kolme raskautta ihan loppuun asti. Sitten kun maha on ollut liian iso, niin tyyny lonkan alle, että sen verran nousee patjasta, että pystyy nukkumaan. Neuvolassa sanoivat, että kyllä sen itse tuntee, jos asento on huono ja vauvaa ei nukkumisella pysty vahingoittamaan. Terveitä lapsia mahallaan nukkuenkin näyttää tulevan.
- -mursu-
Vauvalla ei ole hätää jos vatsallaan nukkuu. Itse olen kolmessa raskaudessa nukkunut enemmän ja vähemmän vatsallani ja ihan terveitä lapsia on tullut. Jos alkaa tuntumaan pahalle niin ei sitten kannata väkisin yrittää =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342