Härkä, oletko pitkävihainen?

Mey

Kalvaako kiukku sinua pitkään? Annatko anteeksi mutta koskaan et unohda?

Minua suoraan sanottuna suututtaa, kun itse en osaa olla kiukkuinen enkä vihainen. Osaan aina etsiä tilanteesta hyvät puolet, oman mieleni rauhoittamiseksi, ja toivon pikaista ratkaisua ristiriitoihin. Korkeintaan vuorokauden jaksan kiukkua sietää.. Ja sitten jo ihmettelen, miksi edes suutuin?

16

3244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkuhärkä

      Minulla riippuu tilanteesta. Jos suutun "vähän" unohdan sen kyllä, kun saan suurimmat höyryt puhkuttua ulos.

      Sitten taas jos todella todella suutun jollekin, niin on oksat pois. Tätä ei onneksi tapahdu usein :) Sen jälkeen pyyhin koko henkilön elämästäni, enkä halua enää koskaan olla missään tekemisissä. Annan kyllä anteeksi mutta varmistan, että toista kertaa ei tule

      • härkä

        Pienet sanomiset voi unohtaa,mut kun "loukkaat" tosissasi härkää....hän ei unhda koskaan!!Tuskimpa on missään tekemisissä loukkaajan kans.


    • eräs härkä(n)

      Annan kyllä tosi helposti anteeksi. Mun lepyttämiseen ei mitään ihmeitä vaadita, hyvä seksi korvaa aina lähes kaiken:) Siihen vielä pusut ja halit ja pari kaunista sanaa, niin uskoisin että kaikki on hyvin.. Mä oon varmaan aika lepsu, mut tämmönen vaan olen.

    • herkkä härkä

      Minua voi haukkua, tökkiä, kiusata, härnätä, ärsyttää ja kestän kaiken. Kestän yleensäkin paljon myös negatiivia asioita. Mutta jos minun rehellistä sanomaani epäillään, julkisesti nolataan tai minulle tieten valehdellaan, petetään, hyväksikäytetään ja asia on merkittävä, niin minä suutun ja loukkaannun.
      Juuri niinkuin joku tuossa yllä jo sanoi, pyyhin minua loukanneen ihmisen pois elämästäni. Häntä ei enää ole. Paluuta ei tule.

      • kaksosnainen

        ...meneillään tilanne tämän sorttisen härkämiehen kanssa joka on juurikin tuollainen kun kuvasit. on murheitaan mulle purkanut ja on tosiaan kihisevä kiukusta joillekkin ihmisille.. ja koska näen itsessäni myös samankaltaisia luonteenpiirteitä (vaikka kaksonen olenkin)kun edellä kuvatussa härässä niin tiedän tunteen tarkalleen ja siksi erittäin ymmärtäväinen härkämiestä kohtaan ja arvostan todella korkeelle hänen tarkoitusperiään.. kyseistä härkää todella nyt koetellaan ja suorastaan pelottaa kuinka tulee asiassa käymään hänet tuntien...


      • käyttäjä
        kaksosnainen kirjoitti:

        ...meneillään tilanne tämän sorttisen härkämiehen kanssa joka on juurikin tuollainen kun kuvasit. on murheitaan mulle purkanut ja on tosiaan kihisevä kiukusta joillekkin ihmisille.. ja koska näen itsessäni myös samankaltaisia luonteenpiirteitä (vaikka kaksonen olenkin)kun edellä kuvatussa härässä niin tiedän tunteen tarkalleen ja siksi erittäin ymmärtäväinen härkämiestä kohtaan ja arvostan todella korkeelle hänen tarkoitusperiään.. kyseistä härkää todella nyt koetellaan ja suorastaan pelottaa kuinka tulee asiassa käymään hänet tuntien...

        Mullekki härkämies purkas murheitaan ja uskoin. Ja kun selviski asian todelliset raamit voi voi härkämiestä... elkää uskoko.. jos vielä huomaatte että tekee treffejä ei tuukkaa, ja menet sitten kavereitten pöytää myöhään, kun olit ensin odottanut kotona. JOO sielähän se sylki vaahdos puhuu jo jollekki toiselle naiselle kauheista murheistaan.. oli se niin kun siinä valhees meni parivuotta..Sitten tajusin tämä mun mies mut rajallisesti. Se vain niin härällä erakkokausia rakastelukausia väsymyskausia.. ne vaan parhaita rakastelukaudet..;-)))Ei vain meinannu uskoa kun osasi olla niin ihana kun tavattiin.Tutuillani niitä härkämiehiä yllättävän paljon..Samoja menevät läpi, saavat tuolla säälillä itseään naisen ,kun naisen petiin ja jopa elättää.. minä onneksi vain petiin en päästäny elätettäväksi ja tajusin alkaa kulkemaan enkä odotellu.Tässä menny nyt kolmatta vuotta, ja saa mennä tulla mielensä mukaan ,ja sopivasti sitä mitä nainen kaipaa mut ei tarvii hoitaa muuten nauttia vaan. Otin vain kun hyvä sängys muuhun ei härästä ole....Ottakaa naiset jos kohdallenne sattuu. Mutta vain seksiin. Se vain edellyttää teiltäkin kaikkea mielikuvitusta mukaan .. Härkä rakastaa rakastelua kaikessa muodossa alkaen tekstiviesteillä.... muista nainen pukea seksikkäästi...


      • kaksosnainen
        käyttäjä kirjoitti:

        Mullekki härkämies purkas murheitaan ja uskoin. Ja kun selviski asian todelliset raamit voi voi härkämiestä... elkää uskoko.. jos vielä huomaatte että tekee treffejä ei tuukkaa, ja menet sitten kavereitten pöytää myöhään, kun olit ensin odottanut kotona. JOO sielähän se sylki vaahdos puhuu jo jollekki toiselle naiselle kauheista murheistaan.. oli se niin kun siinä valhees meni parivuotta..Sitten tajusin tämä mun mies mut rajallisesti. Se vain niin härällä erakkokausia rakastelukausia väsymyskausia.. ne vaan parhaita rakastelukaudet..;-)))Ei vain meinannu uskoa kun osasi olla niin ihana kun tavattiin.Tutuillani niitä härkämiehiä yllättävän paljon..Samoja menevät läpi, saavat tuolla säälillä itseään naisen ,kun naisen petiin ja jopa elättää.. minä onneksi vain petiin en päästäny elätettäväksi ja tajusin alkaa kulkemaan enkä odotellu.Tässä menny nyt kolmatta vuotta, ja saa mennä tulla mielensä mukaan ,ja sopivasti sitä mitä nainen kaipaa mut ei tarvii hoitaa muuten nauttia vaan. Otin vain kun hyvä sängys muuhun ei härästä ole....Ottakaa naiset jos kohdallenne sattuu. Mutta vain seksiin. Se vain edellyttää teiltäkin kaikkea mielikuvitusta mukaan .. Härkä rakastaa rakastelua kaikessa muodossa alkaen tekstiviesteillä.... muista nainen pukea seksikkäästi...

        ... tämän härkämiehen naisista ja niitä on useampi... ja puhuu melko avoimesti niistä mullekin.. mahdanko olla sit yksi härän naisista(: mahtaako tuo härkä olla kolmen naisen loukussa...en ole sänkyyni ottanut ja jos otan niin taatusti tulee ensin KESKUSTELU muista naisista!!! en nimittäin jaa miestä sängyssä enkä missään muussakaan asiassa muiden naisten kanssa, en edes härkää... niin mahtavaa miestä ei olekkaan, sit oon ilman. en kyllä panis pahakseni tuota hyvää seksiä(:vaadin kyl sit samalla muutakin mieheltä ku vaan sitä...mutta kattellaas ny mihinpäin tuon härän murheet kallistuu eniten...


      • kaksosnainen
        kaksosnainen kirjoitti:

        ... tämän härkämiehen naisista ja niitä on useampi... ja puhuu melko avoimesti niistä mullekin.. mahdanko olla sit yksi härän naisista(: mahtaako tuo härkä olla kolmen naisen loukussa...en ole sänkyyni ottanut ja jos otan niin taatusti tulee ensin KESKUSTELU muista naisista!!! en nimittäin jaa miestä sängyssä enkä missään muussakaan asiassa muiden naisten kanssa, en edes härkää... niin mahtavaa miestä ei olekkaan, sit oon ilman. en kyllä panis pahakseni tuota hyvää seksiä(:vaadin kyl sit samalla muutakin mieheltä ku vaan sitä...mutta kattellaas ny mihinpäin tuon härän murheet kallistuu eniten...

        on se niin että rivien välistä on luettavissa että murheet on ne kun kallistuu muhun päin mutta muut tunteet jollekkin muulle nais-ihmiselle... herää vaan kysymys voiko suhde siihen muuhunkaan naiseen härällä toimia kun ei nainen tiedä härästään niitä totuuksia mitä olen itse saanu tietää.tämmöisiä pohtii tää...
        siitä lähdetään että mielitietylle ollaan rehellisiä sanon minä. mutta ei voi mitään jos tuo härkä on tuommoinen että ei halua pelästyttää totuuksilla mielitiettyä vaan kertoo ne tämmöiselle joka ne jo kestää... ota siitä sit selvä.kertoisko joku härkämies mulle mitä härän mielessä liikkuu.kenet haluaa ja millä tyylillä...


      • ticolaineN

        "Juuri niinkuin joku tuossa yllä jo sanoi, pyyhin
        minua loukanneen ihmisen pois elämästäni.
        Häntä ei enää ole. Paluuta ei tule."

        Tämä oli ihan kuin minun kirjoittama :)
        Ei äkkipikainen, mutta erittäin pitkävihainen,
        jos tosissaan loukattu.
        Anteeksiantaminen ei vain onnistu...

        Useimmiten siedän vielä näitä "elämästä pois pyyhittyjä ihmisiä", jos pakko on,
        mutta minkäänlainen ystävyyden rakentaminen ei enää onnistu...


    • mielestäni

      Härkänä olen ihmetellyt, että mitä tarkoittaa, että jos suutun, pelkään jopa itse sitä voimaani. Niin kävi tänä kesänä - ja asiasta !
      Muutoin suutahtelen ja jos asia puidaan, unohdan saman tien. Eri asia on jos loukkaannun, sitä en unohda ikinä ! Paitsi silloin kun unohdan !

      • Mey

        Olen huomannut saman, eli joskus kun oikein suutun, pelkään myös itse itseäni. Hrrrrhhhh..

        Tuokin että loukkauksia ei unohda, on totta. Mulla on vaan sellanen kyky, että jos tahdon, pystyn loukkaajan kanssa vielä tekemisissä olemaan, ja pystyn sen loukkauksen jättämään taka-alalle (ts en anna sen vaikuttaa).

        Mutta kiukkuinen en osaa olla pitkään, vaikka mikä olisi.


    • El toro

      Olen kyllä pitkä vihainen jos on aihetta ja suutun myös todella helposti. Mutta pikku asioista kimpaannu mutta en tee niistä minkäänlaista numeroa, raivoan yleensä sisälläni :D Siis en koskaan unohda!!! jos joku mua oikeesti loukkaa mua kunnolla! mutta jos mua rupee oikee henkilö lepyttää nii se on tosi helppoa! :) :D

      • Slogan

        suutun aika helposti loppujen lopuksi. Mutta harvoin mitenkään julkisesti, tarkoitan että poikaystävä saa kuulla kunniansa mutta vieraille ollaan silleen hangon keksi naamalla "no ei se mitään.. he he hee". Mut lepyn tosi helposti kanssa, ei mitään ongelmaa joskus unohdan että olen ollut edes vihainen :D


    • Näkyjen pitelijä

      En ole pitkävihainen ja yritän kaikin keinoin välttää riitaa ym. Mutta jos minua tai rakkaitani tarpeeksi pahasti loukkaa, en koskaan unohda tai anna anteeksi.

    • suutun

      ...mutta silloin kun suutun niin minua on loukattu syvästi. Kerrasta en kauhean huonoa tykkää, mutta jos minua on väärin kohdeltu useaan kertaan, niin silloin suuttua kapsahdan. Joka kerta menen kyllä itseeni ja mietin olenko väärin itse toiminut. Osaan pyytää anteeksi tarvittaessa. Mutta odotan toiselta osapuolelta myös samaa. Pitkään en jaksa mököttää... Alle päivässä lopetan mököttämisen, jos minussa on ollut myös syytä. Silloin itse otan asian puheeksi ellei toinen sitä ole kerinnyt tehdä. Mutta jos syy on ollut toisessa täysin, niin silloin kyllä jaksan odottaa hyvinkin pitkään toisen lähestymistä...

    • saracx

      Ei mitään järkeä pitää yllä vihaa ja tulla itse kyyniseksi. Jokainen tekee virheitä ja niistä jotenkin "maksaa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe