Kuulemma riippuu aina lääkäristä, tai siitä henkilöstä joka ultran tekee, että paljonko arvioi sikiön iäksi pää-perämitan avulla.
Luulin olevani tasan viikolla 11. kun kävin ultrassa, mutta täti sanoi että 9 5, kun mittaa oli 3.11cm, mutta siihen vielä sanoi, että kun vauveli ei nyt suostu suoristautumaan, niin todellinen mitta voi olla aavistuksen suurempi.
Vauva liikuskeli paljon, mutta tahtoi palata aina mahdollisimman kippuraan asentoon.
Nyt siis olisin 12 6. Vau-kirjassa on tietysti erilaiset mitat, ja muuallakin, yhdessä keskustelussa joku nainen ilmoitti olevansa ultran mukaan viikolla 12. ja perä-päämitta oli tasan 3cm. Vähän nuo tuntuvat vaihtelevan, mutta mitenkä teillä on? Jos saisi muutamia esimerkkejä tänne.
Kohtu ei näy vielä ulospäin, mutta kasvaa kovaa vauhtia, ja sen tuntee. Kova pallo tuntuu reilusti häpyluun yläpuolella, ja on tuntunut (ultran mukaisista) 9.viikosta lähtien.
pää-perämitat tänne!
14
3897
Vastaukset
- mitat
Minulla oli NP-ultrassa rv 12 3 pääperämitta 6,5 cm (vastasi viikkoja 12 5).
- maami
Np-uä oli rv12 1 ja mitta 5,8cm vastaten 12 3. Muutamalla päivällä siis oli vanhempi sikiö kun laskennan perusteella.
- Nella rv 27
Kävin np-ultrassa rv 12 1 ja pää-perämitta oli silloin 6 cm, vastasi 12 4.
- kjljio
Mulla oli mitta 30.2mm ja viikoiksi ilmoitettiin 9 6. Oli kuulema joku juuri uudistettu taulukko. Itse luulin olevani 10 2.
- Hurauttaja
Mä olen 26-vuotias ja pituudeltani 163cm. Oliskohan pää-perämitta sitten luokkaa 80cm... En ole varma.
- Niinpäniin ja silleen
Yritin käydä ultrassa, mutta eivät kuulemma kuvaa jo syntyneitä tapauksia. Peräpäämitta taitanee olla luokkaa 85-90 cm. Ikää jo päälle neljänkymmennen....
- Nimetön
mulla viikolla 11 6 pää perämitta 5,6 cm.
- kävin
ultrassa viikolla 10 6. Mitta oli tuolloin 2,99cm joka vastasi viikkoa 9 5.
Np-ultrassa viikolla 12 6 mitta oli 6,12cm ja vastasi viikkoa 12 4.- meillä
Np-ultra viikoilla 11 5 pää-perämitta oli 7,3cm ja vastasi viikkoja 13 0..
- ..eija..
mun ultra oli rv 12 5, mitta oli 55mm, ja se vastas viikkoja 12 1, mutta LA:ta ei muutettu noin pienen heiton takia, kuulemma pitäis olla yli 5pvää heittoa...
- Anonyymi
Mulla muutettiin NT-litrassa 2 päivän vuoksi ja jäi ns.viralliseksi.
- Anonyymi
Hei vaan kaikille ajatteli kysy vaan tuo laskettu aika kun kävin terveystalo Ultrassa niin voi suhteen luota tuohon aikaan voiko se paljon heitä Ois kiitollinen jos saisin vastauksen
- Anonyymi
Kirjoitatko selkeämmin, nyt en ihan ymmärrä kysymystä
- Anonyymi
Mulla rv13.0 ja tasan 7 cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949