Moi muut äipät.
Minua onnisti kerralla, ja kunnolla.
Meille syntyi vajava kuukausi sitten 5- lapset.
Neljä tyttöä ja yksi poika.
Olin leikkauksessa. Ja nukuin ensimmäiset 3,5 vuorokautta melkein putkeen.
Lääkärissä aikoinaan kun aloin odottamaan näitä vitosiani, luultiin mahassani olevan 2- lapset.
Yllätys sitten pamahti kun alkoi omituinen verenvuoto raskauden alussa, ja menin sitä sitten valittelemaan lääkäriin. Muistan vieläkin lääkärin sanat ultrassa" Täältähän löytyykin, 1,2,3,4, ja viideskin lapsi" Katsoin tyhmänä hoitajaa/lääkäriä vai mikä olikaan, ja sanoin "älä viitti kusettaa hei" Siinä meni n. 2 kuukautta kunnes todellakin tajusin että mahassani on 5 lasta, eikä kaksi.
Alkoi hirmuinen tavaroiden ostelu. Tilattiin jostaki ulkomaan nettisivuilta kahdet vaunut, joissa yhdessä oli 3 vaunu osaa ja toisessa 2 vaunu osaaa.
Piti muuttaa isompaan kämppäänkin. Välillä harmittaa, ja suututtaa kun tuntuu ettei tahdo jaksaa, mutta kun mieheni on kotona kanssani tunnen vahvistuvani joka päivä. Tsemppiä muille.
Minua onnisti.
panthero
3
1256
Vastaukset
- Plöööö
No johan nyt pomppas!!! Uskotkohan nyt tuota itekkään. Voitko vielä kirjotella lisääkin noita ei-uskottavia tarinoita?? He, he!!
- S**
Siis vau ja voi kauhee.. ihan mieletön määrä vauvoja.. onnea heistä.. Haluisin tietää et sdaivatko he alkunsa ihan luomusti vai oliko sulla jotain hormoonihoitoja alla?? Tsemppiä ja voimia :)
- sitä juttua
Kai nyt vitosten uutinen lehtissä olisi, mutta en oo kuullut/nähnyt mitään. Oletkos Sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408167
- 1235221
- 1433626
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776