Purutupakka eli mälli

Oolofi

Saakohan mistäänpäin Suomen maata purutupakkia eli vanhaa kunnon MÄLLIÄ jota punaniska kullankaivajat pureskelivat vielä 40-luvun Suomessakin.

Ainakaan kahdessa tupakkakaupassa sitä ei myyty ollenkaan, joista kävin kysäisemässä viime viikolla. Marketeista ja kioskeista nyt on turha kysyäkkään.

9

5161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsenäisyyden ja kaiken muu...

EU maissa kiellettyä myydä nuuskaa, purutupakkaa, mälliä tmms.... Kumma juttu jos eivät tupakkakaupoissa sulle sitä kertoneet

• marlboroman...,

Kerroppa miksi muissa euroopan maissa myydään nuuskaa suomea lukuunottamatta?

Sä valehtelet.

• hei säkö sitä haluut

mä myyn desin 22 €uro osta pois?? oiss Vand Diannia tarjolla sovitaan osoite niin lähetys onnistuu mun pojat lähettää ovelle asti.

• Nuori_Eläkeläinen

Kertokaa mistä voi ostaa mällitupakkaa? 2017 ?!!!

• Mällisuu

Monista EU-maista. Täysin sallittua EU:ssa vaikka joku tuossa kovasti väitti omia arvailujaan.

• röökinarkkari

Uusi tupakkalaki kieltää vihdoin tämän myynnin suomessa, en kyllä tiedä onko kielto jo voimassa, jos ei ole niin tupakkakaupoista voi vielä löytää tai sitten ei, koska ei tätä välttämättä myydä muutenkaan kun kukaan ei käytä... sen verran järkeä suomalaisilla on sentään että tätä paskaa eivät käytä.

• Anonyymi

vihdoinkin tupakkanazi

• Se on kuulemma kielletty vuonna 2016. Miksi se on kielletty? Kun eihän sitä kukaan ole käyttänytkään?

• Anonyymi

mä käytän edelleenkin.
        venäjältä tulee rekalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2042
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      110
      1413
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1175
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1064
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1015
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      192
      940
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      785
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      750
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      622
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      622
    Aihe