Purutupakka eli mälli

Oolofi

Saakohan mistäänpäin Suomen maata purutupakkia eli vanhaa kunnon MÄLLIÄ jota punaniska kullankaivajat pureskelivat vielä 40-luvun Suomessakin.

Ainakaan kahdessa tupakkakaupassa sitä ei myyty ollenkaan, joista kävin kysäisemässä viime viikolla. Marketeista ja kioskeista nyt on turha kysyäkkään.

9

5050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsenäisyyden ja kaiken muu...

EU maissa kiellettyä myydä nuuskaa, purutupakkaa, mälliä tmms.... Kumma juttu jos eivät tupakkakaupoissa sulle sitä kertoneet

• marlboroman...,

Kerroppa miksi muissa euroopan maissa myydään nuuskaa suomea lukuunottamatta?

Sä valehtelet.

• hei säkö sitä haluut

mä myyn desin 22 €uro osta pois?? oiss Vand Diannia tarjolla sovitaan osoite niin lähetys onnistuu mun pojat lähettää ovelle asti.

• Nuori_Eläkeläinen

Kertokaa mistä voi ostaa mällitupakkaa? 2017 ?!!!

• Mällisuu

Monista EU-maista. Täysin sallittua EU:ssa vaikka joku tuossa kovasti väitti omia arvailujaan.

• röökinarkkari

Uusi tupakkalaki kieltää vihdoin tämän myynnin suomessa, en kyllä tiedä onko kielto jo voimassa, jos ei ole niin tupakkakaupoista voi vielä löytää tai sitten ei, koska ei tätä välttämättä myydä muutenkaan kun kukaan ei käytä... sen verran järkeä suomalaisilla on sentään että tätä paskaa eivät käytä.

• Anonyymi

vihdoinkin tupakkanazi

• Se on kuulemma kielletty vuonna 2016. Miksi se on kielletty? Kun eihän sitä kukaan ole käyttänytkään?

• Anonyymi

mä käytän edelleenkin.
        venäjältä tulee rekalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1637
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1592
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1158
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      961
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      934
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe