Saakohan mistäänpäin Suomen maata purutupakkia eli vanhaa kunnon MÄLLIÄ jota punaniska kullankaivajat pureskelivat vielä 40-luvun Suomessakin.
Ainakaan kahdessa tupakkakaupassa sitä ei myyty ollenkaan, joista kävin kysäisemässä viime viikolla. Marketeista ja kioskeista nyt on turha kysyäkkään.
Purutupakka eli mälli
9
5008
Vastaukset
- Itsenäisyyden ja kaiken muu...
EU maissa kiellettyä myydä nuuskaa, purutupakkaa, mälliä tmms.... Kumma juttu jos eivät tupakkakaupoissa sulle sitä kertoneet
- marlboroman...,
Kerroppa miksi muissa euroopan maissa myydään nuuskaa suomea lukuunottamatta?
Sä valehtelet.
- hei säkö sitä haluut
mä myyn desin 22 €uro osta pois?? oiss Vand Diannia tarjolla sovitaan osoite niin lähetys onnistuu mun pojat lähettää ovelle asti.
- Nuori_Eläkeläinen
Kertokaa mistä voi ostaa mällitupakkaa? 2017 ?!!!
- Mällisuu
Monista EU-maista. Täysin sallittua EU:ssa vaikka joku tuossa kovasti väitti omia arvailujaan.
- röökinarkkari
Uusi tupakkalaki kieltää vihdoin tämän myynnin suomessa, en kyllä tiedä onko kielto jo voimassa, jos ei ole niin tupakkakaupoista voi vielä löytää tai sitten ei, koska ei tätä välttämättä myydä muutenkaan kun kukaan ei käytä... sen verran järkeä suomalaisilla on sentään että tätä paskaa eivät käytä.
- Anonyymi
vihdoinkin tupakkanazi
Se on kuulemma kielletty vuonna 2016. Miksi se on kielletty? Kun eihän sitä kukaan ole käyttänytkään?
- Anonyymi
mä käytän edelleenkin.
venäjältä tulee rekalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1966313Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2424243"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423535Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m513357Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää853301Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492846Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.742412Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432367- 252326
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001917