Tarja Turuselle.

Lukekaa.

Hyvä, parempi, TARJA.

Loistava biisi, kerrassaan tarjalle tehty. Tarjan ääni on upea ja se biisi, voi, että. Vanha Nightwish on parempi ja Tarjan ääni voittaa ton Ruotsalaislaulajan äänen 100 - 0.

Loistava biisi, tykkäsin jo EKALLA sekunnilla. Loistavaa, lisää tätä. Tarja Turunen = ROCK.

10

2765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomsawyer

Tarja vaan on jäykkis ja valitettavan rajoittunut siinä mitä esittää eli oikeaa tunnetta esittämisessä ei löydy kappaleesta! Ehkä se tunne suuntautuu "etelän miehiin" eikä meihin suomalaisiin. Hieman epätoivoista yritystä tuo vaan on!

• The Icefire

Tarjan karisma. Etkö ole kuullut häntä CD:ltä tai nähnyt häntä livenä. Hauras nainen, kuulas, koko kropasta lähtevä ääni, upea ulkonäkö. Tarja on samalla eteerisen etäinen, mutta sisällä hehkuu tulivuori. Ehkä Capula auttaa hehkumaan enemmän. Jos niin on, kaikkea onnea Tarjalle ja Capulalle.

• spiik

Olen samaa mieltä Tarjan ääni ja karisma on tosi kovaa valuttaa.
      Holopainen teki virheen kun haki Tarjaa muistuttava naisen.

• anonyymi

rakkaus tiettää

• pyllytappi

Täähän on tosi upea kappale, vaikka nightwishin musiikki uppoaa paremmin. Hyviä laulajia molemmat, mutta aito ja alkuperäinen mielestäni parempi. Siis tarja ja Nightwish.

• tomsawyer

Oliko tämä Tarjan video "Muumio" elokuvien nelos tai viitos-osasta? Niin luontevaa ja ketterää oli Tarjan näytteleminen ja liikehdintä siinä ja hyvä, ettei kompastunut oksiin tai juurakoihin! I walk alone-biisihän säälittävyyden huippu musiikissa tähän saakka - karmeeta!!!

• tomsawyer

Tarjahan on rock ja katsokaa todisteeksi kun Tarja vetää Marimekon muotinäytöksessä "Smells like teen spirit"!! Youtubesta löytyy! Hahaha! Siitä on rokki kaukana ja aivan säälittävää ja sanon et Tarja ei ole rock ja Tarja Ylitalo olis vetäissyt paremmin koska vaan! Hame heiluu Turusella, mutta mitään ei tapahdu...

• tomsawyer

ei muistaakseni kuulunut mitään! Eli siellä on kuultu väärin. Tarjalle tuo biisi on kuin tehty - siinä olen samaa mieltä - hän kun ei pysty liikkumaan kovin nopeasti ja tanssimaan millään tavalla, koska tuon "I Walk Alonen" tahdissa siis ei pysty tanssimaan vaikka miten olis! Biisi on hanurista ja tylsä, sopii hänelle siis hyvin, koska Tatu on nykyisin sieltä...ennen ei ollut, mutta nyt on! Capulia on tullut rattaisiin ja kuupa on mennyt sekaisin!

• anonyymi

hullua arvostella Tarjaa ja vaan sen vuoksi kun valitsi Capulin eikä Holopaista

• La Bamba
        anonyymi kirjoitti:

hullua arvostella Tarjaa ja vaan sen vuoksi kun valitsi Capulin eikä Holopaista

Tuomashan sen valinnan teki.
        Nyt on sitten jollain aikaa jollotella joululauluja,saas nähdä koska siltä saralta tulee tuplaplatinaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe