on paljon ongelmia. Tyypillisiä ovat epätasainen tyhjäkäynti ja huono käynnistyminen C220CDI:ssä, iso kulutus 180-200K:ssa, metallinen vinkuna kaarteissa. Lisää tietoa asiasta mahdollisesti kiinnostuneille saksankielentaitoisille www.motortalk.de/mercedes/w204
Uudessa W204:ssä
2
1156
Vastaukset
- tuc
http://www.motor-talk.de/forum/w204-b349.html
Ei noita ongelmia kovin paljoa ole. Yksittäisiä ongelmia on ilman muuta, noita autojahan myydään tuhansia ja taas tuhansia. Jos jokainen Mersu toimisi täydellisesti, ei kukaan ajaisi muilla kuin Mersuilla.
Mersu on hajoava auto siinä missä muutkin, vaikkakin hyvin kulutusta ja paljon kilometrejä kestävä (ei erityisen vähävikainen, jos uusista puhutaan).
Olisko sulla jotain tilastoja W204:n vikaherkkyydestä, vai ahdistaako vain kun ei ole varaa ostaa pirun hyvännäköistä, vähän kuluttavaa ja ominaisuuksiltaan loistavaa uutta C-sarjalaista?- Deep Sea Blue
haluan vain varoittaa ostamasta ensimmäisen vuoden uutuusmersua. Itse tein niin W203:n tullessa markkinoille v.2000. Vikoja riitti sen verran, että merkki vaihtui - siihen toiseen saksalaiseen ja nyt on alla jo kolmas, tällä erää 3kk vanha viitossarjalainen. Toimii toistaiseksi moitteetta samoin kuin kaksi aiempaakin koko käyttöajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063