http://www.ironmaiden.com/index.php?categoryid=8&p2_articleid=664
"Somewhere back in time" -Tour 08
8
3722
Vastaukset
- boogie man
suomen keikkaa sitten varmaan pukkaa stadikalle. Sinne sitte!!! up the irons!
- Pera
Sellainenkin tieto tuolla oli, että Historia DVD kakkoselle tulee Life after death ja Maiden England.
Hieno keikkajuliste. Tarkkasilmäiset huomaavat viittaukset PS, SIT ja SOASS:iin. Sekä myös LAD:iin
Pahasti kyllä vaikuttaisi siltä, että kappaleita tulee tuon kolmen studiolätyn ulkopuoleltakin. Mieluummin soittaisi vaikka Alexander the greatin 1-2 vanhan tutun tilalla.
- jatikka
Komiat on puitteet kiertueelle mutta täytyy sanoa, että Maidenista on tullut musiikkiaan suurempi brändi. Jos nyt oikein olen ymmärtänyt ei uutta levyä tule ties millon. Vai lienenkö väärässä, toivottavasti. Kyllä se saisi olla vanha kunnon: levy>kiertue>huili>levy>kiertue>huili jne. kaava. Tämähän on kohta ihan Metallicaa koko homma... Jos bändiltä hiipuu luomisvoima/-into, hiipuu yleensä kaikki muukin.
Eipä silti, pakkohan niitä on kattomaan mennä...- Justice1
Maiden on mielestäni koko 2000 luvun luonut uutta musiikkia ihan kiitettävästi. BNW, DOD ja AMOLAD ovat kaikki hienoja levyjä ja tehty 6 vuoden sisään. Voiko samaa sanoa Metallicasta? Onko 2000 luvun levy St.Anger vastaava kuin esimerkiksi Maiden viimeisin? Mielipiteitä on monia, mutta minusta Maidenin viimeisimmät levyt ovat upeita, kun taas Metallica on parantunut livenä mutta mennyt alaspäin levyissä. Maiden on nostanut tasoaan kummallakin saralla.
- jatikka
Justice1 kirjoitti:
Maiden on mielestäni koko 2000 luvun luonut uutta musiikkia ihan kiitettävästi. BNW, DOD ja AMOLAD ovat kaikki hienoja levyjä ja tehty 6 vuoden sisään. Voiko samaa sanoa Metallicasta? Onko 2000 luvun levy St.Anger vastaava kuin esimerkiksi Maiden viimeisin? Mielipiteitä on monia, mutta minusta Maidenin viimeisimmät levyt ovat upeita, kun taas Metallica on parantunut livenä mutta mennyt alaspäin levyissä. Maiden on nostanut tasoaan kummallakin saralla.
Nyt mä häpeen! Ååållrait, vedän takasin Metku-vertauksen. Toki niin pahassa jamassa eivät ole kuin ameriikan psykiatrin-sohva-perunat.
Muuten kyllä edelleen sitä mieltä, että Rauta-Neito painii ikäihmisten sarjassa nykyään. Tietoinen valinta ehkä mutta tunnelma niitten musiikissa ja esiintymisissä on huomattavasti rauhoittunut 2000-luvun kuluessa. Meikäläisen mielestä väljähtynyt... Kattelin äskettäin Blazen aikaisia live vetoja (1998), ja kovin oli iskevämpi meininki niissä. En mitenkää voi olla samaa mieltä siinä, että livenä olisi petrannut viime aikoina. "Rion rokki" on ehkä parhaita live taltiointeja ikinä mutta "Kuolema tiellä" live on paljon löysempi. Ehkä Dusseldorf ei pelimanneja hetkauta kuin Rio. Mene ja tiiä.
Henk. koht. todistusta lavameiningeistä ei kovin tuoreeltaan ole, ikävä kyllä. Notta tässä mielessä urputan lähinnä DVD/tuubi materiaalin perusteella. Livenä nähny herrat viimeksi het Bruisen paluun jälkeen vanhojen muistelu kiertueella, olikohan Ed Hunter Tour(?) nimeltään, tai sinne päin.
Eli: Maiden ei mielestäni enää oikein kykene täyttämään omia suuria saappaitaan varsinkaan livenä. Viimeisimmiltä levyiltä puuttuu raivo-iskut, homma on mennyt rämpyttelemiseksi. Bändin ei tarvi jännittää menestyksen puolesta ja liiallinen turvallisuuden tunne tylsyttää musasta monia särmiä joita toivoisi kuulevansa.
Tämmösiin mä olen täällä Lahes miettiny niin perkeleesti ja tasasee...
- tuo
lentokone kuvassa meinaa aces highia..se vasta oiski nannaa!!
- Pera
Varmasti tulee Aces High. Vieläpä avauskappaleena, luulisin. Nythän mennään vanhan Powerslave kiertuueen teemalla.
Eri asia sitten, onko tuo kannattavaa. Out of the silent planet -singlen mukana tullut (vuodelta -99) Aces High ei ollut oikein vakuuttavaa kamaa. Bruussi siinä päkisti kertosäkeen tosikorkeita nuotteja ulos naama punaisena. (Siis naamaahan tuossa ei näy, koska se ei ole video, mutta se on helppo visualisoida kappaletta kuunnellessa.)
Nämä korkeat jututhan eivät aina mene ihan putkeen, esimerkiksi netinkin kautta tullut Download festifaaliveto oli muistaakseni aika päkistämistä paikoitellen. Sen sijaan taas Ed hunter nostalgia kiertue Ullevilta oli ihan hyvä (muistaakseni) kuin myös Rock in rio live DVD. (Taas, muistaakseni). - maidenangel
Pera kirjoitti:
Varmasti tulee Aces High. Vieläpä avauskappaleena, luulisin. Nythän mennään vanhan Powerslave kiertuueen teemalla.
Eri asia sitten, onko tuo kannattavaa. Out of the silent planet -singlen mukana tullut (vuodelta -99) Aces High ei ollut oikein vakuuttavaa kamaa. Bruussi siinä päkisti kertosäkeen tosikorkeita nuotteja ulos naama punaisena. (Siis naamaahan tuossa ei näy, koska se ei ole video, mutta se on helppo visualisoida kappaletta kuunnellessa.)
Nämä korkeat jututhan eivät aina mene ihan putkeen, esimerkiksi netinkin kautta tullut Download festifaaliveto oli muistaakseni aika päkistämistä paikoitellen. Sen sijaan taas Ed hunter nostalgia kiertue Ullevilta oli ihan hyvä (muistaakseni) kuin myös Rock in rio live DVD. (Taas, muistaakseni).Mä toivon myös, että Aces High soitettaisiin. Olisi myös kiva, jos jätkät vetäisivät Rime Of The Ancient Marinerinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559