Ovat yleensä mielestäni aika yksilöllisiä,mutta on niissä yhteisiäkin piirteitä.Johtuen aika paljon siitäkin, mitenkä pitkä juomaputki on ollut takana.Vapisuttaa,pelottaa,hikoiluttaa,pahoinvontia ja uni ei tahdo tulla edes lääkkeilläkään,kun ainoastaan yliannostuksella.Yhtä helvettiähän tämä on,mutta sitä saa mitä tilaa.Itse olen alkoholisti ja lääkkeiten väärin käyttäjä,ainakin rapula tilassa.SE ON PAKKO MYÖNTÄÄ!!!!
Rapulat !
2
1115
Vastaukset
- Custom
Niin minäkin, tilanne on paska ja pahemmaksi käy. Ainoa valopilkku on upea perheeni. Ehkä jaksan heidän takiaan. Muuta minulla ei ole. Jos he lähtevät vedän narun kaulaan..
- Joo.
Oma henk.koht. ennätys on 22 pulloa kossua, yksi joka päivä ja sixpack tai mäyris kyytipojaksi.
Se kolmisen viikkoa siinä vierähti yhtä soittoa. Lopulta edes kossupullo naamarissa ei korjannut mitään.
Ai taivas sitä olotilaa, kun oli pakko lopettaa.
Sitä ei pysty edes sanoin kuvailemaan.
Nappejakin takuulla vetelisin, jos olisi.
Silti siitäkään en oppinut, vaan niitä putkia on ollut myöhemminkin.
Ainoa muutos on se, että teki varovaisemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728