Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, että Antti Tuiskulta on tulossa uusi levy, mutta kokoelma/dvd jo nyt. Onhan Greatest Hits vol. 1 albumilla peräti 4 uutta kappaletta kuten ei aikaa single. Koska sitten kuullaan levyllinen uutta Anttia kenties jo ensivuoden alussa arvailla saattaa. Isot levy-yhtiöt julkaisevat Idolssista ponnistaneiden artistien levyjä tiuhaan ja piitäähän silloin takoa kun rauta on kuumaa.
Itse olen todennut,että Idolssista tulee myös hyviä laulajia mutta kiirellä ei monesti hyvä tule on levyllä sitten alanparhaat muusikot.
Itseni lisää miettimään pani Soundin syyskuussa julkaisema artikkeli, jossa otetttiin kantaa Levy-ytiöihin.
Artikkeli Idols - rakkaudesta rahaan
Rakkaudesta Rahaan...
3
391
Vastaukset
- realistiiii
Ihmeellistä Antin mustamaalaamista taas. Eiköhän tuo ole ihan yleinen käytäntö, että Greatest Hits -albumi julkaistaan tässä vaiheessa, ei Antti ole ainoa artisti, jonka kohdalla näin menetellään. Levyjähän Antilta on jo pukannut monta, on jo ihan passeli aika kokoelmalle. Minä ainakin odotan innolla kokoelmaa ja ostan varmasti! Hyvä Antti!
- Heyasd
Väitätkö etteivät edelliset kaksois julkaistut levyt olleet turhia erikseen julkaistuna. Ja kiistätkö sen tosiasian, että levystä olisi tullut parempi jos sen olisi pannut samoihin kansiin yhdelle levylle tai kahdelle ja tupla levynäkin ostajan rahoja olisi säästetty about 15€
- muistaakseni
puhuttiin juuri SonyBmg:stä ja siitä miten heidän tallissaan on suuri liuta Idols-artisteja.
Antti ei ole enää tässä yhtiössä kirjoilla,vaan vaihtanut pienempään yhtiöön.Antti on haastatteluissaan monesti sanonut,että vaihtoi yhtiötä,että saa itse vaikuttaa enempi omiin tekemisiinsä.Varmasti se pari vuotta jonka oli SonyBmg:llä oli levy-yhtiön talutusnuorassa.Nyt uudessa pienessä levy-yhtiössä saa tehdä tanssimusaa jota itse haluaa,sitä ei edellisessä yhtiössä saanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768