joka on pari vuotta vanha ja nyt teki stopin.mun pitäis saada se moottori osa auki mutta miten ja kun mulla ei ole ohjeitakaan muutenkaan en tiedä että saako sitä enempiin osiin kuin vaan pelkästään poistettua sen osan jossa on se puhdistus vanu.sen tiedän että se siipiratas siellä sisällä ei pyöri mutta muuten se kuulostaa toimivalta nyt pitäis siis se ratas saada pois sieltä ja putsattua mutta miten???
Vastaukset 2
- tania
Siipiratas irti...(moottoripuolella)
kansi lähtee kiertämällä irti..ja siipiratas on ilmeisesti mangneetilla? (nosta pois) putsaa heti ...
(saataa jumittaa jos on likainen/limainen)!!
Putsaa pienellä pulloharjalla tai hammasharjalla..- joosjua
siellähän se vika oli mutta kun en meinannut saada sitä kantta irti.nyt toimii taas kuin unelma.olit oikeessa siellä on magneetti:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742395Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371967- 1011233
- 491012
- 92910
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26847Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147713- 29710
- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598