eli miten tää vedenpitävyys oikeen o? eihä se sadetakille vedä vertoja. 30min pikkkusateessa en tuntunut kuitnekaan märälle. eukol on raiskin puku ja hän tuns enemmän kostuneen. ja pitäkääs haltille käytää haltin omaa kyllästysinetta?
Vastaukset 7
- käyttäjä
Kyllä on pitänyt. Olen kulkenut pitkän päivän sateessa kastumatta, paitsi kun kädet ylhäällä kävelysauvoissa niin pitkän päälle ranteen kohdalta pääsi vesi imeytymään sisään vaikka hihan suissa kiristys. Huppu on syytä olla saumaton. En ole vielä kyllästänyt vaikka olen pessyt monesti. Samoin housut voi istahtaa vaikka mihin märkään.
- Pikapikaa
DrymaxX:ää ei missään tapauksessa tule kyllästää. Eikä Gore Texiä tulisi kyllästää myöskään, tai se ei enää ole GoreTex.
Jos kyllästää DrymaxX:n, se ei enää hengitä.
- korvaa
sadepuvun. Sadepuvussa kastuu sisältäpäin hyvin nopeasti eli hikoontuu märäksi.
Haltin tms puvussa voi vaeltaa sateessa huomattavasti mukavammin. Sadevarusteet voi jättää kotiin. - minä minä minä minä
Minulla on haltin drymax metsästys asu. Voin vakuuttaa että vesi pysyy puvun ulkona ja etenkin puvun sisällä. Nimittäin hengittävyys on olematon.
- työmatkapyöräilijä
En tiedä vedenpitävyydestä, mutta ostin tuollaisen takin koska sitä hengittäväksi sanottiin. Olen pyöräillyt työmatkat siinä takissa, ja aina perille päästyäni suorastaan kylven hiessä vaikka tuuletusaukot ja osittain vetoketjukin ovat auki. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että kuntoni on huono. Sitten kerran pyöräilin saman matkan toisessa takissa joka ei ole edes urheiluvaate, ja oli paljon miellyttävämpää, hikoilin tuskin ollenkaan. Ilmeisesti näiden vaatteiden pointti on, että niitä käytetään nimenomaan sateessa ja ne hengittävät PAREMMIN kuin perinteinen sadetakki (ei siis kuitenkaan hyvin). Olisinpa tiennyt ennen kuin ostin kalliin takin!
- Janne61
Kyllä siinäkin hiki tulee jos on liikaa vaatetta päällä. Se on kuitenki kätevä vaihtelevalla kelillä kun väliin paistaa aurinko ja välillä sataa vettä. Jalassa kumisaappaat, normaalit Rukan sadehousut, drymax takki ja päässä Rukan syydvesti. Jatkuvaan sateeseen myös Rukan sadetakki
- ulkoilija.
Hyvin on toiminut kelissä kuin kelissä. Eipä ainakaan tarvitse miettiä mitä laittaa päälle,kun lähtee ulkoilemaan näin syksyllä ja talvi keleillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95913
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36512
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106467Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427