kysmyksä lääkeistä

onko kelllään tullut ihottumaa kepprasta mä olen käyttänyt sitä nyt viikon mulla on kutiavaa ihottumaa
polvitaipeisiin en ole varma johtuuko se lääkeistä vai jostakin pesuaineesta??
1382
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

kaikkihan on niin ihmisestä riippuvaisia. Ite olen pitkään syönyt Keppraa enkä ole saanut mitään karmeita haittavaikutuksia. Suuremmasta määrästä ainoastaan väsymystä. Itselleni Lamictal aiheutti heti ihottumaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


vikkeliinna kirjoitti:

onko kelllään tullut ihottumaa kepprasta mä olen käyttänyt sitä nyt viikon mulla on kutiavaa ihottumaa
polvitaipeisiin en ole varma johtuuko se lääkeistä vai jostakin pesuaineesta??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu