Nainen määrää

mies tottelee

Avomieheni haluaa alkaa täysipäiväisesti palvelemaan minua.
Se on hyvä asia,kaikin puolin ok.
Mietin vain onko kokemuksia miten suhde alkaa kehittyä toisen alistuessa palvelemaan täysipäiväisesti.
Tarkoitukseni on koulia hänestä hyvä palvelustyttö,nöyrä ja työteliäs.
Aprikoin voiko mies kestää kohtalonsa ja sopeutua osaansa palvella, totella ja tiukassa kurissa naisistua.
Rakastan häntä kovin enkä halua luopua hänestä oikkujen tähden.

13

4850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miessika

Olet miestä alentava sovinisti sikanainen.
      Minä olen naisia alentava ja sortava sovinistisika ja olen siitä melkoisen ylpeä.
      Tähän kun ei kaikki pysty vaikka haluaisikin.

• MMM..

Naiset aprikoivat liiaksi asioita. Ja eikö tuo ole sellainen asia josta sinun tulee keskustella miehes kanssa.

"voiko mies..." se riippuu ihan miehestä ja hänen persoonastaan.. joku voi ja joku ei. Jos se sinulle on ok ja miehesikin sitä haluaa niin mikäs ongelma siinä on, tällaiset pikku kinkyjutut saattavat vain lujittaa parisuhdetta.

• ihmettelen...

... miten sinä jaksat tuollaista "naisistuvaa" lapasta. Miten esimerkiksi seksielämä toimii, kun aviomies ei ole tippaakaan miehekäs?

• ja hyvä koulutus

Heipsan

Suunta on oikea ja tie hyvin valittu.
      Ainakin me molemmat nautinme miehisyyden poistosta ja palvelusta.
      Vuoden jälkeen oli semmoinen hetki jolloin hän epäröi jatkoa piikana,mutta valitsi ehdotuksestani tiukemman palvelu säännöstön.
      Miesten asut laitettiin pannaan kotona.
      Uskoisin nykyään hän nauttii palvelusta todella paljon ja hyväksyy palvelustytön asemansa täydellisesti,vuosi sitten hän itse pyysi tiukempaa niiaus koodistoa,jonka kilttinä ihmisenä hänelle soin,niiaa mennessä tulessa,kiittäessä,palvelessa jne,on söpöä
      katsoa niiaavaa palveliaa.
      Kuritan aina kun on tarpeellista,nykyään harvemmin ,hänkään ei kaipaa kuritusta enään niin usein,kun ennen tiukempia sääntöjä.
      Seksistä sen verran ettei se ole juurikaan kärsinyt,muuttunut kyllä on paljonkin,minut huomioidaan paljon paremmin ja hellyys lisääntynyt.
      Aina siisti koti,voi siskot se on ihanaa.
      Pikku ohje, tehkää tarkka ja tiukka sopimus palvelusta ,missä on minimi rangaistukset tuhmuuksista,palvelutehtävät tarkkaan sanottu ja mm siivouksen taso.
      Naisen löytyminen piian sisältä kesti pitkään mutta se kannatti,suosittelen lämpimästi.

Ellu

• yes, tää oli hyvä

viikon, ellei kuukauden paras kirjoitus! :)

• hassua!
        yes, tää oli hyvä kirjoitti:

viikon, ellei kuukauden paras kirjoitus! :)

Aika hassua, että tänne on sattunut kaksi friikkitätiä, jotka tykkäävät naisten asuissa keekoilevasta palvelijamiehestä. Tuollaisia uskoisi olevan aika harvassa. Tai ehkä kirjoittaja onkin yksi ja sama, ja jutut toiveita eikä todellisuutta.

• Kätevää
        hassua! kirjoitti:

Aika hassua, että tänne on sattunut kaksi friikkitätiä, jotka tykkäävät naisten asuissa keekoilevasta palvelijamiehestä. Tuollaisia uskoisi olevan aika harvassa. Tai ehkä kirjoittaja onkin yksi ja sama, ja jutut toiveita eikä todellisuutta.

Kyllä mäkin tykkään transu piioista mulla on käynyt jo 15v kolme eri piikaa siivoomassa,ilmaiseksi.
        Nussin niitä suuhun palkkioksi jos olen sillä tuulella.
        Pikkusen kun piiskaa niin siistiä tulee,kätevää.Niin itse olen 44v karvaturri

• tätikö?
        hassua! kirjoitti:

Hassua todellakin. Ja nämä samat tarinat, joissa tämä friikkitäti (lue: haaveileva setä) keskustelee pääasiassa itsensä kanssa toistuvat säännöllisin väliajoin. Tyyli on sama ja kielioppivirheet myös. Mutta kaipa hän kovasti toivoo saavansa aikaan keskustelua tästä miespiika-aiheestaan. Eli epäilenpä, että oikeaan osui päättelysi.

• Mrs.

Meillä mieheni "nauttii" täydellisestä alistuneena elämisestä jo viidettä vuotta. Hänen
      tehtävänään on palvella minua.Hän on tyytynyt osaansa ilman suurempia nurinoita.Joskus hän on unohtanut paikkansa mutta siihen yleensä riittää tiukka puhuttelu hänen asemastaan perheessämme. Meillä on selvät säännöt:Kaikki valta on minulla ja hänen kuuluu alistua osaansa.Hänen oltava aina nöyrä,huomaavainen,kohtelijas. Toteltava kiltisti jokaista toivettani.Hänen päivittäisiin tehtäviin kuuluu kaikki koti ja taloustyöt.Tietysti hän käy ansiotyössään josta palkka minun tililleni.Erotiikassa hänen on tyydytettävä tarpeeni aina kun minä haluan.
      Hän kiihottuu kun saa palvella minua ankarassa kurissani.Joten hän on ihanteellinen mies minulle.Näin meillä on roolit vaihtuneet tavanomaisesta.En voisi enää kuvitellakkaan äläväni tasa-arvoisessa suhteessa.

• Meillä näin

Menin hyvän naapurin pojan kanssa aikoinaan naimisiin. se oli kai niin, että kaveruus kasvatti yhteen. Siitäkin huolimatta, että sain hänet kerran kiinni pikkuhousujeni vohkimisesta.

No parin avioliittovuoden jälkeen huomasin, että hänellä jatkui kiinnostus naisten asuihin ja muuhunkin naisellisuuteen. Hän mm. valikoi mielellään minulle alusasuja. Omaa asukaappiani oli usein pengottu, kun tulin kotiin. Niinpä kerran, kun olimme vähän nauttineet viiniä, kysyin häneltä suoraan asiasta.

Hän ensin hämmentyi ja häpesi, mutta myönsi sitten asian olevan niin, ettei siitä pääse irti. Pyysin häntä silloin menemään makkariin ja pukeutuvan niihin asuihin, mistä hän eniten piti. Pian hän olikin edessäni naisena. Minun paras jakkupuku yllään ja mustat sukat, sekä korkkarit jalassa. Arvasin, että alla oli sitten parhaat alusasuni.

Oikeastaan hän oli ihan mukiinmenevän näköinen. Miehisyys kyllä selvästi paistoi läpi. Halasin häntä ja vein hänet takaisin makkariin. Pyysin häntä situmaan meikkipöydän ääreen ja tein hänelle meikin, föönäsin hänen pitkähkön tukkansa ja niin edessäni oli miehinen nainen!

siitä alkaen hän on ollut todella kiltti. Kotona, kun olemme kahden, hän on aina naisena. Olen ostanut hänelle sopivampia asuja ja antanut omiani,mitä en enää käytä. Ei meillä sitä kurijuttua ole, vapaaehtoista huomavaisuutta ja minista kotitöistä olen päässyt suvaisevaisuudellani. Seksuaalisesti hän hoitaa minut paljon paremmin kuin ennen, kun molemmilla on seksikästä yllä. Mieluummin näin, kuin ilman.

• Riitta ja raippa

Kannattaa kokeilla,eihän se ole välttämättä lopullista,jos toimii kiva juttu,jos ei niin uutta juttua kehiin.
      Minä määrään meillä lapset ja mies tottelee,kaikki ovat tyytyväisiä.
      Noin kerran kuussa nöyryytän miestäni sisäkön asulla,jolloin hän siivoaa ohjatusti täysin vailla oikeuksia ja käyttäytyen kun oikea piika sata vuotta sitten.
      Minä katson mielelläni kun hän puuhaa kotiaskareita tyttönä lasten poissa ollessa.
      Miksen ottanut orjaa jo nuorena mietin monesti,varmaan ympäristön pelko ja erillaisuuta vierastin,turhaan.
      Nyt kerron aika avoimesti että pidän orjaa ja vaadin alistuvuutta.Orjani isä ei alkuun ymmärtänyt minua eikä poikaansa palvelemassa,mutta myöntää ettei se huonoakaan ole tehnyt entiselle juopolle.
      Mainittakoon että mieheni tottelee myös äitiään nykyään aina.
      Ilman muuta ota palvelija elämääsi sulostuttaa.

• TUHMATUHMA

Mitä sitä liikaa pyörittelemään.
      Miehen paikka on alistua,vaikka pakolla.
      Nauti naiseuden ylivertaisuudesta.
      Älä muista välita,sinä olet prinsessa.
      Kun olet ohjaamaan tottunut nautit siitä samoin kumppanisi.
      Naisistaminen on vahva keino miehen kuriin saattamiseksi,siis hyvä.
      Nauti elämästä.Anna palaa

Marianne

• kyllä tämä täytää orjana olo riteerit.kun on tossun alla vaimon on silloin vaimonsa orja.orjana on hyvä olla ei tarvitse mietiä mitään,tekee vain mitä käsketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe