Tietääkö kukaan joko Jani on alkanut seurustella erottuaan Minnasta?
Tyttöystävä
16
2956
Vastaukset
- Tuntematon
Mun tietääkseni Jani ei seurustele.
- Mutta onko
se siis kuitenkin HETERO?!? Eipä uskoisi...
- Tuntematon
Mun tietääkseni Jani ei seurustele tällä hetkellä.
- taavetti10
Jani seurustelee tumma tukkaisen tytön kanssa, jonka kanssa on ollut kihloissa vuodesta 2009. Olen nähnyt tyttöystävän keikoilla mukana.
- teddybears
Vissiin asuvat myös yhdessä Töysässä.
Kivan näköinen naikkonen Janilla, olen vaihtanut muutaman sanan hänen kanssa keikalla. - mä vain
teddybears kirjoitti:
Vissiin asuvat myös yhdessä Töysässä.
Kivan näköinen naikkonen Janilla, olen vaihtanut muutaman sanan hänen kanssa keikalla.Parkanossa asuvat tällä hetkellä. Minusta aika nyrpeän oloinen on nainen, mutta tokihan voi olla mukavakin :) Toivottavasti, sillä Jani ansaitsee vain parasta!!!
- raappanius
... jonkun turkulaisen vaalean tytön kanssa on nähty lämpimissä tunnelmissa, liekö sitten eronnut entisestään sitä en tiedä...
- HJ
EI SEURUSTELE
- -
Ainakin Wikipedian mukaan Jani on ollut kihloissa vuodesta 2009.
- kmm11
Ei ainakaan nyt seurustele kenenkään kanssa!!!
- Kmm11
Jani on kyllä todellisuudessa todella mukava mies, hauska, avoin, kohtelias, ymmärtäväinen ja todella symppis tyyppi (unelimien mies)
Se että ei tule Janin kanssa toimeen johtuu kyllä vastapuolesta, tai eihän kaikkien tarvi kaikkien kanssa toimeen tulla.
Jani kumminkin on muusikko ja aikaa kuluu rutkasti musiikin parissa, ei sitä kaikki naiset kestä.
Mää voisin ainakin Janin ottaa, mutta ei taitais mun pää kestää kiireistä elämää ja niitä kaikkia naisia jotka ympärillä pärrää :)- Jamie 29
Mua niin naurattaa tuo teksti, huomaa että Kmm11 tuntee tasan julkisen puolen Janista :D eli ei kannatakaan tutustua sen paremmin, tulisit karvaasti pettymään :D
- lkgh
Jani muistetaan Keravalla miehenä,joka yhdessä yössä unohti vanhat naapurit ja kaverit.Jani mm. yritti ajaa kerran autolla miehen yli Keravan aseman edessä,joka oli eri mieltä hänen kanssaan.
- Kmm11
Tunnen Janista enemmän kuin julkkis puolen, monta mukavaa hetkee vietetty ;) Ja mun seurassa Jani on oikeen mukava mies, ei ole pahaa sanottavaa miehestä!!!
Mahtaako asia olla niin että Jamie 29 on itte saanut pakit ja harmistuksissaan täällä Jania haukkuu :D - janin fani
Minä voisin olla
- kökä
Nyt on Janilla uus tyttö kierroksessa, hemmetti soikoon olis ottanu mut :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4403758Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä742996- 1301903
- 1211647
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311407PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601327- 831244
- 751235
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181165