Tyttöystävä

???

Tietääkö kukaan joko Jani on alkanut seurustella erottuaan Minnasta?

16

2806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntematon

      Mun tietääkseni Jani ei seurustele.

      • Mutta onko

        se siis kuitenkin HETERO?!? Eipä uskoisi...


    • Tuntematon

      Mun tietääkseni Jani ei seurustele tällä hetkellä.

    • taavetti10

      Jani seurustelee tumma tukkaisen tytön kanssa, jonka kanssa on ollut kihloissa vuodesta 2009. Olen nähnyt tyttöystävän keikoilla mukana.

      • teddybears

        Vissiin asuvat myös yhdessä Töysässä.
        Kivan näköinen naikkonen Janilla, olen vaihtanut muutaman sanan hänen kanssa keikalla.


      • mä vain
        teddybears kirjoitti:

        Vissiin asuvat myös yhdessä Töysässä.
        Kivan näköinen naikkonen Janilla, olen vaihtanut muutaman sanan hänen kanssa keikalla.

        Parkanossa asuvat tällä hetkellä. Minusta aika nyrpeän oloinen on nainen, mutta tokihan voi olla mukavakin :) Toivottavasti, sillä Jani ansaitsee vain parasta!!!


    • raappanius

      ... jonkun turkulaisen vaalean tytön kanssa on nähty lämpimissä tunnelmissa, liekö sitten eronnut entisestään sitä en tiedä...

    • HJ

      EI SEURUSTELE

    • -

      Ainakin Wikipedian mukaan Jani on ollut kihloissa vuodesta 2009.

    • kmm11

      Ei ainakaan nyt seurustele kenenkään kanssa!!!

    • Kmm11

      Jani on kyllä todellisuudessa todella mukava mies, hauska, avoin, kohtelias, ymmärtäväinen ja todella symppis tyyppi (unelimien mies)
      Se että ei tule Janin kanssa toimeen johtuu kyllä vastapuolesta, tai eihän kaikkien tarvi kaikkien kanssa toimeen tulla.
      Jani kumminkin on muusikko ja aikaa kuluu rutkasti musiikin parissa, ei sitä kaikki naiset kestä.
      Mää voisin ainakin Janin ottaa, mutta ei taitais mun pää kestää kiireistä elämää ja niitä kaikkia naisia jotka ympärillä pärrää :)

      • Jamie 29

        Mua niin naurattaa tuo teksti, huomaa että Kmm11 tuntee tasan julkisen puolen Janista :D eli ei kannatakaan tutustua sen paremmin, tulisit karvaasti pettymään :D


      • lkgh

        Jani muistetaan Keravalla miehenä,joka yhdessä yössä unohti vanhat naapurit ja kaverit.Jani mm. yritti ajaa kerran autolla miehen yli Keravan aseman edessä,joka oli eri mieltä hänen kanssaan.


    • Kmm11

      Tunnen Janista enemmän kuin julkkis puolen, monta mukavaa hetkee vietetty ;) Ja mun seurassa Jani on oikeen mukava mies, ei ole pahaa sanottavaa miehestä!!!

      Mahtaako asia olla niin että Jamie 29 on itte saanut pakit ja harmistuksissaan täällä Jania haukkuu :D

    • janin fani

      Minä voisin olla

    • kökä

      Nyt on Janilla uus tyttö kierroksessa, hemmetti soikoon olis ottanu mut :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe