Ihmetyttää tämä jatkuva valitus täällä Caliberista.
Itselläni ollut reilu puolvuotta eikä moitteen sanaa ole.
Taitaa ne kovimmat valittajat olla niitä jotka eivät omista kyseistä autoa.
Mielummin ajan vähän halvemmalla autolla jossa ei vikoja,kuin laitan autoon omaisuuden ja juoksen jatkuvasti huollossa..onneksi meillä on valinnan vapaus.T:Esa
Kummaa touhua
3
1255
Vastaukset
- Niin no
Nykyautoissa on paljon elinikäisiä "pikkuvikoja". En oikein usko että Dodge olisi poikkeus. Onhan se vähän sellainen "kenkämyyjän kärry" koska Dodgekaan ei ole osaton Yhdysvaltain autotuotannon ongelmista, Al Bundylle kelpais varmaan hyvinkin ja kelpais minullekin. Ei ne "paremmatkaan" ole sen parempia normaalia käyttöä ajatellen, ovat vain kalliimpia.
- Automiekkonen
Aika paljon nämä uudet dodget ovat saaneet moitteita juuri tästä laatuvaikutelmasta. Eli vaikka on totta että autojen sisustat ovat kaikki käytännössä muovia, niin muoveilla on suuria eroja. Dodge näyttää suosivan kovaa ja naarmuherkkää muovia, jolla on suuri ero näihin ns. soft-touch-muoveihin, jotka näyttävät ja tuntuvat paremmalta. Eli lähinnä siinä se ns. halpuus näkyy.
- kaikki....
jokainen automerkki haukutaan suomi24-palstalla, älkää nyt ihmiset ottako näitä kirjoituksia tosissaan!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is1991071- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511000- 63971
- 42827
- 51815