Haluton tyttöystävä!

romahtanut

Olen 20v mies ja seurustelen 18v tytön kanssa.. olemme seurustelleet nyt vajaat 2 vuotta...ja tyttöystävältä on tullut täysin haluton. rupesin huomaamaan merkkejä vähenevästä halukkuudestä jo puolisen vuotta sitten kun aluksi harrastimme seksiä joka joka päivä.. illalla aamulla ja koska milloinkaan.. ja seksi oli upeaa.. sitten kerrat rupes vähenemään.. enää ei ollut ku iltaisin ja sitten joka toinen ilta ja niin edespäin.. nyt seksiä ei ole kuin kerran viikossa ja sekin tuntuu olevan vain pakollinen toimenpide naiselta.. hän vain makaa selällään eikä koske minuun niinkuin ennen tai oikeastaan ei koske minuun ollenkaan puhumattakaan suutelemisesta.. ennen hän halusi minua ja kävi suorastaan kuumana aina ja melkein suuttui jos minä en joku ilta jaksanukkaan rankan työpäivän jälkeen.. nyt en enää uskalla koskea tyttöystävääni koska tunnen itseni joksikin pervoksi kun haluan seksiä ja hän ei.. ollaan puhuttu tästä jonkin verran mutta yleensä se vaan päättyy jonkin sortin riitaan..Tyttöystäväni sanoo rakastavansa minua mutta ei itsekkään tiedä miksi halut on mennyt.. en tiedä miksi näin on tapahtunu ja mikä neuvoksi..olen aika varma ettei tyttöystäväni petä minua.. paitsi ehkä ajatuksisaan.. tämä asia repii hyvin matkaan lähteneen suhteemme paloiksi.. Itse tunnen olevani etova ja ruma hylättynä umpikujassa.. mistä tämä johtuu.. mikä aiheuttaa seksin kuolemisen.. en olisi ikinä uskonu kohtaavani tälläistä 20 vuoden iässä.. Jos parannusta ei tule suhde menee ennemmin tai myöhemmin poikki sillä seksi on myös hellyyttä ja tapa näyttää että pitää toisesta.. jos tyttöystäväni on kyllästynyt minuun niin tämä juttu on kai pian ohi.. niin pahalta kun se tuntuuki... AUTTAKAA!!!

5

3474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähes samanikäinen mies.

      No ensinnäkin, onko tyttöystävälläsi menossa jokin stressaava vaihe elämässään (yo-kirjoitukset, pääsykokeet, työttömyys, läheisen kuolema...), entä onko hän aloittanut jonkin lääkityksen (esim. e-pillerit)... ota tällaiset asiat ensiksi huomioon.

      Sitten voit alkaa miettimään parisuhteesi tilaa. Oletko ottanut hänet huomioon tarpeeksi, teettekö paljon muutakin yhdessä kuin harrastatte seksiä?

      Yksi ehdotus minulla olisi se, että otat tavoitteeksi itsellesi vaikkapa kuukauden mittaisen seksitauon. Älä siis tee aloitteita, mutta ei siis tarvitse tyttöystävän aloitteita torjuakkaan, tarkoitus on vaan saada hänen halunsa takaisin. Ostat kukkia, viet syömään, käytte kävelyllä, juttelette paljon jne... ehkäpä hän taas muistaisi että miksi hän sinuun rakastui, ja halutkin taas palaisivat tunteiden mukana. Ei kyllästyminen ole este suhteelle, mutta haaste se on. Pitää osata muistaa taas ne asiat, minkätakia yhteen päädyttiin ja minkätakia ollaan näin kauan aikaa jaksettu toisiamme.

      Sittenhän pahin vaihtoehto on se, että rakkaus on tosiaan lopullisesti loppunut, ja parisuhteessanne on kyse enää läheisriippuvuudesta. Tämä kyllä tulee esille sitten, jos mikään noista aiemmista kirjoittamistani jutuista ei auta, eikä sitä kannatakkaan miettiä vasta kun tilanne näyttää täysin toivottamalle. Sitten siitä on vaan rohkeasti puhuttava, ja mietittävä yhdessä että voisiko se elämä olla sittenkin parempaa yksinään.

      • Nimetön

        Kiitän ohjeista, olet varmaan ihan oikeassa. Tyttöystäväni on syönyt e- pillereitä jo 3,5 vuotta mutta kai ne voi vaikuttaa myöhemminkin. Ja siitä yhdessä tekemisestä,tyttöystäväni on sellainen ettei hirveästi halua eika jaksa arkipäivinä mennä eikä tehdä mitään kun taas itse menisin mieluusti joka ilta johonkin.Puhua voisimme enemmän mutta kun välillä tuntuu että meillä on huolestuttavan vähän yhteisiä puheenaiheita.. Viikonloppuisin menemme yleensä juhlimaan kavereiden kanssa ja baariin ja sen semmosta.. Toki suhdettamme rajoittaa esim minun työni kun oma "yritykseni" vie arkipäivien lisäksi suurimman osan viikonlopuistakin.. mutta itse en ole antanut sen menoa häiritä.. vaikka juhlin illalla lähden aamulla töihin. Toki rauhalliset ammuhetket on tämän takia melko harvinaisia.. Tyttöystäväni on itse tiedustanut tämän ongelman eikä tiedä miksi halut on mennyt. Itse en ikinä mene tyttöystäväni luo siistiytymättä.. eli puhtaat vaatteet hiukset laitettu parta ajettu yms. eli en usko että se johtuisi siitä.. Ja tuo selibaattijuttu.. olen ruvennut tekemään juuri niin.. en yritä tehdä itse aloitetta vaan hän saa tehdä sen.. muutenkin seksin laatukin on ollut viimeaikoina heikkoa.. Kaikesta huolimatta tyttöystäväni haluaa minut joka ilta luoksensa..


      • psykoloogi

        Edellisen kirjoittajan jutussa oli asiaa. Tähän vielä lisään jatkoksi että; parisuhteen alkuhuuman jälkeen tulee arkisempi vaihe, parit alkavat palata arkiminäänsä ja todelliset tarpeet nousevat pintaan, usein ne ovat niitä mistä on jäänyt vaille jo lapsuudessa. Eli jos lapsi ei koe rakkautta ja hyväksyntää, hänestä tulee ärtyisä ja hankala ja lopulta masentuu ja vetäytyy syrjään. Sama ihminen kokee aikuisena samanlaisia mielialoja samanlaisten asioiden yhteydessä.
        Jokaisessa meissä sisällä asuu pieni lapsi, mitä kenenkäkin sisäinen lapsi on jäänyt vaille, sitä se tulee janoamaan läpi elämän, niin kauan kuin sitä saa. Monesti vain on vaikea ymmärtää miksi tuntee haluttomuutta, ärtyisyyttä, kiukkua, masennusta...
        Ehkä naisystäväsi sisäinen lapsi on vailla rakkautta ja hyväksyntää, ei seksiä. Tee tyttöystäväsi kanssa sopimus, että seksiä ei esim.seuraavaan kuukauteen, ainoastaan hellyyttä, rakkautta, huomaavaisia tekoja ja keskustelua. Kaikki nämä asiat pitäisi antaa tapahtua omalla painollaan, ilman että kummallekaan tulisi tunne että näitä asioita on pakko suorittaa. Me ihmiset kuljemme täällä monesti niin rikkinäisinä, kykenemättöminä olemaan onnellisia itsensä kanssa, puhumattakaan rakastamisesta. Kuka vain pystyy hetken ns.rakastamaan ja vetämään suoritusta, mutta todellisuuden ja oman minänsä kohtaamiseen monellakaan ei ole halua.
        Tee näitä asioita teidän molempien takia, tehdäksesi kestävän, toimivan ja onnellisen parisuhteen. Varmasti saavutatte henkistä lähentymistä, jonka myötä saat seksielämänkin ja paremman mitä koskaan voit edes kuvitella.


    • Ootko puusilmä??

      Joku muu panee sitä?? tai b se ei enää vaan diggaa susta, sorry.

    • että näin on

      Olen samassa tilanteessa tyttöystäväsi kanssa: enään ei huvita niin paljon vaikka tunteet ei oo muuttuneet. Joskus haluaisin että poikaystäväni vain halaisi sängyssä, olisi lähellä, silittelisi hiuksia, ilman siis mitään seksiin liittyvää. Olisi mukava tuntea toisen läheisyys tällätavalla. En usko että tyttöystäväsi pettää. Alkupään huuma vain on tasaantunut, mutta ei hätää, tuskin se laantunutkaan on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe