Sain kaverilta laatikollisen Winchester Super Speed Extra Semi Magnum -patruunoita.
Patruunat ovat kaliiperia 12/70 ja 40g haulilatauksella.
Kysymys kuuluukin, että voinko ampua noita turvallisesti Baikal IJ 58 E haulikolla?
Haulikossa on kaikenlaisia merkintöjä,
mm. 750 AT ?
Haulikko on rinnakkaispiippuinen ja ostin sen joskus -70 ja -80 luvun vaihteessa.
Super speed extra
semi magnum
3
1020
Vastaukset 3
- väliin
Enpä kokeilisi onneani, ellet torrakostasi löydä painekoistusmerkintää 1200:n asti
- Alkup.
Niin vähän arvelinkin, joten vien paukut takaisin, ellei tuota merkintää löydy.
Alkup. kirjoitti:
Niin vähän arvelinkin, joten vien paukut takaisin, ellei tuota merkintää löydy.
Ovat "matalapaineisia", ite oon ampunu satoja vanhalla Baikalilla 12/70 ja samaten 44g latauksia (ja kestää jopa 52g latauksia,mutta niitä en suosittele)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13965- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15389