Miten Härkä ja Vaaka

tulevat

Onko kellään tietoa Härästä ja Vaa'asta. Miten tulevat toimeen? Tapasin Vaakamiehen ja aluksi en ollut kovin kiinnostunut hänestä mutta ajan kuluessa olen alkanut pitää hänestä.

3

1298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin toistaiseksi

      Itse olen samassa tilanteessa! Tapasimme jo vuosi sitten ja hänen (vaakamies) puoleltaan liehittelyä on jatkunut koko ajan, itseä ei ole kiinnostanut kovinkaan paljoa. Yht'äkkiä sitten heräsin siihen, että tässähän on elämäni mies. Nyt sitten mennään eteenpäin ja lujaa. Myös muiden mielestä olemme täydellinen pari. Vaa'at ovat kyllä vaikeita luonteita, mutta enpä itsekään kovin helppo ole :)

    • shs

      14 vuotta yhdessä vaihtelevalla menestyksellä.Vaikeaa on välillä ollut..mutta kaiken kaikkiaan toimii ok.

      • taurus_gurl

        kiva kuulla.. et on muita samanlaisia tilanteita muilla ... yks vaaka mies sanoo rakastavansa mua.. on tosissaa ja tekee kaikkee milloin ja miten vaan.. nyt jo 4.5 vuotta... haluais naimisii.. ja aina kyselee.. miten laitettais koti ja lasten nimet j.n.e vaikka ei olla niin pitkill.. ajattelin vaan et oisikohan se sellainen ikuisesti tai onko se vaan siihen asti kun saisi mut katon alle.. lasten kanssa.. koska se osaa olla maailman paras ja sexy.. miten nyt voisi miehelt odottaakkaa mutta joskus menee pikkasen hiljaseks .. ja jotenki kiireinen ja sille tulee heti ikava koska en ilmaise itsestani paljo mitaan tai sanon tyhmasti ja sen milest mua ei vaan kiinnosta se vaikka se tietaa etta ajan mukaan iteki oon muutunu sita kohtaa .. 2 ekaa vuotta vihasin sita nyt must tuntuu et se on ihana ja pikkase vaikee.joskus vaa tuntuu et se ei saa kaikkee mult ku oon ite taurus ja meill on 10 vuotta ika eroo?? johtuisiko se siit??.menisko pelleilee mun tulevaisuudenkaa ku en oo niin varma?? auttakaa????? oikeesti en oo varma tosi tarkeest valinnasta ..se on koko elaman muutos?? please??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe