Aika hiljaista tällä palstalla.

Nikatos

Nooh missäs on ne tarjan ylistäjät kun nw:n sivulla juupas eipäs jatkuu loputtomasti ja juttua riittää :D

4

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttttttt

      ehkä tämä palsta on avattu vain Turusen haukkumista ja vanhojen kalavelkojen maksua varten. Kaikkihan näkee ja kuulee jotka haluavat nähdä ja kuulla, että Nightwish on muuttunut Turusen lähdettyä. Se mahtipontinen videouho saa koomisia piirteitä kun ruotsalainen aceofbase iskelmätähti avaa suunsa. Dramatiikka ja upeus ovat tipotiessään. Tarja kyllä säteilee ja loistaa ilman bändiäkin. Hänessä on se jokin jota kannattaa kadehtia.

      • hoijakkkaaa

        Nightwish on tosiaan muuttunut mutta ei mitenkään häiritsevästi. Se videouho jamahtipontisuus taisi olla kyllä toisinpäin.
        Mä en ainakaan kadehdi turusta mitenkään. Olisi sitä voinut vähän yhteistyöhaluisempikin olla.


      • taas tökkii...

        siitä kai täi hiljaisuuskin osittain johtuu ja tietenkin Big Brotherista;D.

        Muuten olen samaa mieltä kanssasi. Tuo iskelmälaulaja oli tosiaan hyvä heitto, itselleni tuli mieleen joku poplaulaja, mutta sehän on melkein sama. Eihän tuo Anette pärjää laulupuolessa edes Amy Leelle, jota jotkut kaihosivat NW:iin Tarjan tilalle, kun luultiin että Evanescence on hajoamassa.

        Tarja pärjää varmaan soolourallakin, kunhan saa sopivat biisintekijät levylleen. Nightwishistä en osaa sanoa. Varmaan menettivät Tarjan myötä paljon faneja, mutta ehkä Anetten tyylinen laulaja tuo myös uusia faneja esim. kevyemmästä musasta diggaavista. Mun mielestä NW on uuden solistin myöt siirtymässä kevyempään tyyliin. Anetten ääni ei taida sopia niin hyvin raskaampiin biiseihin.


      • tai linjattomuus
        taas tökkii... kirjoitti:

        siitä kai täi hiljaisuuskin osittain johtuu ja tietenkin Big Brotherista;D.

        Muuten olen samaa mieltä kanssasi. Tuo iskelmälaulaja oli tosiaan hyvä heitto, itselleni tuli mieleen joku poplaulaja, mutta sehän on melkein sama. Eihän tuo Anette pärjää laulupuolessa edes Amy Leelle, jota jotkut kaihosivat NW:iin Tarjan tilalle, kun luultiin että Evanescence on hajoamassa.

        Tarja pärjää varmaan soolourallakin, kunhan saa sopivat biisintekijät levylleen. Nightwishistä en osaa sanoa. Varmaan menettivät Tarjan myötä paljon faneja, mutta ehkä Anetten tyylinen laulaja tuo myös uusia faneja esim. kevyemmästä musasta diggaavista. Mun mielestä NW on uuden solistin myöt siirtymässä kevyempään tyyliin. Anetten ääni ei taida sopia niin hyvin raskaampiin biiseihin.

        Joululauluista hissimusaan,no vinkukoon vaikka reggaeta,aivan sama kun ei sitä radiossa soiteta ja cd ei todella tarvitse hankkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      171
      30865
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      247
      19855
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      412
      10294
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6485
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4468
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      3922
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3622
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1557
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      84
      1397
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1349
    Aihe