ihmeiden aika ei ole ohi. tänä aamuna kun katsoin modeemia niin se oli täysin pimeä, mikään valo ei palanut saati vilkkunut.
avasin tietokoneen ja nettiin pääsi vaikka modeemissa ei pala valon valoa
miten tämän selitätte?
tänään tapahtunutta.
5
472
Vastaukset
- bryan malone
modeemista on kärähtänyt LED:yksikön virtapiiri ja täten valot ei pala.
kannattaa kysellä uutta modeemia.- international
miten ihmeessä modeemi voi kärähtää jos kerran virrat on pois niin kuin minulla on joka yö?
- Nimierkki 33
international kirjoitti:
miten ihmeessä modeemi voi kärähtää jos kerran virrat on pois niin kuin minulla on joka yö?
Se kärähtä siinä vaiheessa kun laitoit sen päälle?!
Hohhoijaa... - luigi
Nimierkki 33 kirjoitti:
Se kärähtä siinä vaiheessa kun laitoit sen päälle?!
Hohhoijaa...UPS vika virtasuoja on kätevä ja turvallinen tapa estää ylijännite piikkejä syntymästä. halvemmat upsit maksaa vain 70 euroa, ja voin vakuuttaa että modeemin valot vilkkuvat kuin viimeistä päivää.
- Nimierkki 33
luigi kirjoitti:
UPS vika virtasuoja on kätevä ja turvallinen tapa estää ylijännite piikkejä syntymästä. halvemmat upsit maksaa vain 70 euroa, ja voin vakuuttaa että modeemin valot vilkkuvat kuin viimeistä päivää.
Toisaalta tollainen piirilevyn kärähtäminen voi johtua huonoista juotoksista, pölystä tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922124Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882049- 981762
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091203- 211965
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72810