Yoox:ilta tilaaminen?

ehkäpäehkäpä

Onko kukaan tilannu yoox.comista? Olen tässä yrittänyt löytää missä maassa se sijatsee, löysin että Italia onko totta?

Tai yleensä sijatseeko se euroopassa jos se ei sijatse Italiassa? Koska en haluaisi tilata ellen ole varma. Kiva sitten kun lähtee hakemaan pakettia ja tulee hirveä tullivero päälle :/

Millaista palvelu muuten on ollut? Entäs kuljetusaika, ovatko pysyneet niissä ajoissa mitä lupaavat sivuillaan?

7

10344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sijaitsee

      Olen tilannut monesti,paketin tulo kestää n.viikko
      myy edellisen sesongin vaatteita valitse maaksi suomi jos ei ole jo valmiiksi maan lippu on ylärivillä eipä kun vaan tilaamaan on muuten nyt juuri free delivery ja paketti tulee kotiovelle eikä tietenkään mitään tulleja

      • pitää tilata

        Sitten :P


    • Hanna S

      Hei

      Olen tilannut Yooxilta paljonkin. Naisten farkut on siellä tosi halpoja (Fornarina jeans) ja koska noi Fornarinat on tehty on Puolassa, niin hinta ja laatu on hyvä. Fornarinan naisten farkkuja kannattaa tilata. Ne on halvat ja hyvät. Ne on sopinu mulle.

      Tilaus kestää 5 vrk eli jos tilaat sunnuntaina, niin saat paketin perjantaina UPS-kotikuljetuksena kotiovellesi. Ne soittaa ovikelloa. Paketti on maksettava siinä samalla - jos maksat postiennakolla. Postista pakettia ei koskaan noudeta. Paketin kulkua voi seurata annetulla koodinumerolla (order status)netistä (missä päin se kulloinkin on tulossa, ettei odota turhaan). Paketit jaetaan yleensä alkuiltapäivästä kotiovelle. Ups voi joskus soittaa, että onko vastaanottaja paikalla, mutta useimmiten ei ole soittanu puhelimella. Jakeluauto vaan ajanu kotiovelle. Maksat ja kuittaat tuotteen saaduksi.

      Mitään tulleja ei nyt EU-alueella tarvitse maksaa tai siellä jonottaa. Toista oli ennen EU:ta. EU:ssa ei sisämarkkinoiden takia saa olla esteitä. Tilanne olis toinen, jos paketti menisi EU-rajan yli kuten USA:sta. Silloin tulis tullaus päälle.

      Postiennakolla maksettaessa tuotteiden yhteishintaan tulee lisäksi noin 20 euroa kuljetuksesta (posti) ja vielä 5 euroa postiennakkomaksu tuotteen hinnan päälle. Luottokortilla ei tätä 5 euroa tartte maksaa.

      Vinkkinä kannattaa tilata iso erä eri tuotteita. Yoox ei toimita samaa tuotetta kuin 2 kpl kerralla samassa tilauksessa. Jotkin tuotteet voi olla lievää kakkoslaatua - siitä syy edulliseen hintaan. Sen näkee tuotteen lapuista, että ne on usein lievää kakkoslaatua. Priimaa myydään kaupoissa, lievää kakkoslaatua postimyynneissä.

      Palautuksesta ei oo kokemuksia. Parhaiten onnistuu, että sovitat esim. jotain tiettyä Diesel-farkkua esim. Stockan One-Wayssä juuri oikean koon selvittämiseksi ja tilaat sen sitten halvemmalla www.yoox.com kautta.

      Rohkaistu, vaan mä oon tilannu sitä kautta vuoden tuotteita ja toi on luotettavin vaatefirma mitä mä oon kokenut kun on vielä toi UPS jakelijanakin.

      Yoox on Italian Bolognassa. Tuotteet tulee sieltä Saksan ja Tanskan kautta lentorahtina, jonka kesto on 5 vrk. kotiovelle toimitettuna tilauksesta.

      • ehkäpäehkäpä

        Yritin tässä äsken tilata minun visa elektron kortilla kun yooxilta sen kanssa tilaaminen onnistuu, vai onnistuuko? Onko kukaan tilannut sieltä käyttämällä elektronia?

        Minulla on käytössä verkkopankki elektronilla, pitääkö olla vielä jotain muuta?

        Ja kun asun täällä tuppukylässä ja ainoat vaatekaupat ovat seppälä, lindex ja only niin kokeileminen ei oikein onnistu, tai myykö only diesel farkkuja?
        Lähin stokka on hesassa tai turussa molempiin kaupunkiin matkustan noin 1½ tunnissa.

        Ostin äsken itsellenu huuto.netistä fornarina farkut ja olen ehkä myös tilaamassa saman merkkiset saappaat yooxilta, mutta rahatilanne ei sitä salli (vielä) :D.


      • pim
        ehkäpäehkäpä kirjoitti:

        Yritin tässä äsken tilata minun visa elektron kortilla kun yooxilta sen kanssa tilaaminen onnistuu, vai onnistuuko? Onko kukaan tilannut sieltä käyttämällä elektronia?

        Minulla on käytössä verkkopankki elektronilla, pitääkö olla vielä jotain muuta?

        Ja kun asun täällä tuppukylässä ja ainoat vaatekaupat ovat seppälä, lindex ja only niin kokeileminen ei oikein onnistu, tai myykö only diesel farkkuja?
        Lähin stokka on hesassa tai turussa molempiin kaupunkiin matkustan noin 1½ tunnissa.

        Ostin äsken itsellenu huuto.netistä fornarina farkut ja olen ehkä myös tilaamassa saman merkkiset saappaat yooxilta, mutta rahatilanne ei sitä salli (vielä) :D.

        electron pitää aktivoida solossa, jotta sillä voi maksaa ulkomaan maksuja netissä. en muista, missä kohtaa ruksitettava kohta oli, mutta kahlaa soloa, siellä pitäisi olla. jos ei löydy, soita pankkiisi ja pyydä apua.


      • dsll

        onko aitoa merkkitavaraa vai piraattikamaa?


      • kamaa
        dsll kirjoitti:

        onko aitoa merkkitavaraa vai piraattikamaa?

        on mutta edellisvuoden sesonkia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe