Nunna ja huntu ovat yhdessä.
Miksi?
Nunna ja Huntu - Raamattu
48
1532
Vastaukset
- siksi
Siksi että en ole nunnaa!
;-)huntu - Aabraham
Koska nunnan oletetaan olevan ns. Kristuksen morsian. Ei maallisia miehiä varten.
- Yakup
Nunna (Nun):
http://www.strangehorizons.com/2001/20010528/medieval_women.shtml
Buhdhism and Nun(Nunna):
"Soon Buddhism was the accepted religion of the country. Many young men and women joined the Order of monks and nuns"
http://www.buddhanet.net/e-learning/history/subha.htm - morsian58
Kristuksen morsian on Raamatun kuvakieltä ja se tarkoitaa kaikkia kristittyjä jotka uskovat Jeesukseen Herranaan ja Vapahtajanaan, siis yli seurakuntarajojen: babtistit, helluntailaiset,anglikaanit, vapaakirkkoiset, adventistit, luterilaiset, lestadiolaiset, ortodoksit (ei marianpalvojat). Kristuksessa ei ole miestä ei naista..vaan kaikki ovat yhtä..eli siis miehetkin kuuluvat Jeesuksen morsiameen..lue lisaa www.kotisatama.net
- Yakup
Munkki, Nunna ja Luostari:
Luostarikutsumusta pidetään kristillisessa kirkossa Jumalan henkilökohtaisena lahjana ihmiselle, jot ta hän pelastuisi ja voisi palvella Kirkkoa - Kristuksen ruumista. Luostarikutsumus merkitsee kutsua henkilökohtaiseen katumukseen elämässä, joka omistetaan yksinomaan Jumalalle. Munkki ja nunna pyrkivät kehittymään kristillisissä hyveissä. Tähän pyritään rukouksen ja paaston avulla - ja harjoittamalla köyhyyden, siveyden, nöyryyden ja tottelevaisuuden hyveitä. Siksi munkki tai nunna kieltäytyvät avioliitosta. Munkki on miespuolinen luostariasukas ja häntä tarkoittava sana monahos tulee kreikankielestä tarkoittaen yksineläjää. Suomenkieleen sana nunna on tullut latinasta nonna mutta tarkoittaa samaa asiaa. Luostari on munkkien ja nunnien koti. Sana tulee myös latinasta claustrum ja tarkoittaa suljettua paikkaa. Luostarit ovat usein hyvinkin tarkasti suljettuja ulkopuolisilta, jotta niiden asukkaat voisivat keskittyä rukoukseen ja työntekoon. Monissa muissa kielissä luostaria merkitsevä sana on monasteri, joka tulee kreikankielisestä sanasta monastiri ja tarkoittaa yksineläjien paikkaa. Merkittävin ortodoksinen luostariyhteisö on Athoksen luostaritasavalta Pohjois-Kreikassa. Suomessa on kaksi ortodoksista luostaria: Uuden-Valamon miesluostari ja Lintulan nunnaluostari Heinävedellä.
(lähde:http://www.ort.fi/helnuori/mika.html )- Ranya*
Mitä ihmeen tekemistä noilla luostarijutuilla on Islamin kanssa? Sinulla on kuules nyt pikkuisen väärä palsta. Kristinusko-osasto löytyy tuosta naapurista, joten vie sinne nämä kirjoitukset, jos aihe kiinnostaa...
Tai toisena vaihtoehtona voisit paljastaa ihan suoraan, miten aiot linkittää nämä kristittyjen (ja buddhalaisten) nunnat ja munkit islaminuskoon.
Odotellaan... - YksiMeistä
Ranya* kirjoitti:
Mitä ihmeen tekemistä noilla luostarijutuilla on Islamin kanssa? Sinulla on kuules nyt pikkuisen väärä palsta. Kristinusko-osasto löytyy tuosta naapurista, joten vie sinne nämä kirjoitukset, jos aihe kiinnostaa...
Tai toisena vaihtoehtona voisit paljastaa ihan suoraan, miten aiot linkittää nämä kristittyjen (ja buddhalaisten) nunnat ja munkit islaminuskoon.
Odotellaan...hei haloo, liittyisköhän tähän ainaiseen huivi -juttuun..
kun on niiiin hirveetä kun pitää piilottaa tukka..
mutta eikös ne nunnatki.. ;) - Yakup
Ranya* kirjoitti:
Odotellaan...>Mitä ihmeen tekemistä noilla luostarijutuilla on Islamin kanssa?
Luostari ja munkki oli artikelin sisällä nunan mukana..
Koraanin mukaan ei ole siella myös imamin paikkoja!
Islam kieltaa, luostari, nunna ja munkki..
Jos Jumala on lähettänyt ihmiset maailmaan, täytyy elää kuin ihminen.. - Yakup
Ranya* kirjoitti:
Odotellaan...Huntu on aina olemassa Islam paltsalla..
Nunnat olivat lomalla ja tulivat takaisin, mutta hunnutkin mukana:-)
Nunnat ja hunnut!
Yakup kutsui heidät Islam paltsaan..
Tervetuloa nunnat!..
En minä osa sanoa nunnalle että 'hunnut pois'. Jake Waits ja hänen kaverit voivat osa sanoa!
Ajattele vaan.. Miksi huntu oli täällä ja miksi nunnat ovat tulleet nyt?
Yakup yrittää kertoa jotain:-) - Ranya*
Yakup kirjoitti:
Huntu on aina olemassa Islam paltsalla..
Nunnat olivat lomalla ja tulivat takaisin, mutta hunnutkin mukana:-)
Nunnat ja hunnut!
Yakup kutsui heidät Islam paltsaan..
Tervetuloa nunnat!..
En minä osa sanoa nunnalle että 'hunnut pois'. Jake Waits ja hänen kaverit voivat osa sanoa!
Ajattele vaan.. Miksi huntu oli täällä ja miksi nunnat ovat tulleet nyt?
Yakup yrittää kertoa jotain:-)Nunnat Haluavat olla Jeesuksen Morsiamia.
He ovat itse tehneet sen valinnan (ainakin nykyaikana - joskus satoja vuosia sitten ei ehkä aina ollut niin), että pysyvät selibaatissa ja 'maailmasta eristyksissä'.
Ei ehkä kannata yrittää kosiskella nunnia kaapuineen Yakupin morsiammiksi. ;0)
Sitä paitsi, eivät suinkaan kaikki nunnat(kaan) käytä enää nykypäivänä huntua! - Yakup
Ranya* kirjoitti:
Nunnat Haluavat olla Jeesuksen Morsiamia.
He ovat itse tehneet sen valinnan (ainakin nykyaikana - joskus satoja vuosia sitten ei ehkä aina ollut niin), että pysyvät selibaatissa ja 'maailmasta eristyksissä'.
Ei ehkä kannata yrittää kosiskella nunnia kaapuineen Yakupin morsiammiksi. ;0)
Sitä paitsi, eivät suinkaan kaikki nunnat(kaan) käytä enää nykypäivänä huntua!>Nunnat Haluavat olla Jeesuksen Morsiamia.
En luule, että Jeesus halunnut tämä!
Juutalainen Ortodoksi naisetkin kuin nunna!
Huntu on juutalainennaisten puku! - Ranya*
Yakup kirjoitti:
>Nunnat Haluavat olla Jeesuksen Morsiamia.
En luule, että Jeesus halunnut tämä!
Juutalainen Ortodoksi naisetkin kuin nunna!
Huntu on juutalainennaisten puku!>Juutalainen Ortodoksi naisetkin kuin nunna!
>Huntu on juutalainennaisten puku!
Ortodoksijuutalaiset naiset kyllä käyttävät huivia (Tai muuta päähinettä), mutta huntua en ole nähnyt nykyaikana. Eivätkä he näytä nunnilta...Ja heidän huivinsa & muu 'pukeutumistyylinsä' ovat yleensä selkeästi myös ns. islamilaisesta poikkeavaa. Että semmoista.
Mutta kerro toki, jos sinulla on tiedossa (nykyajan) juutalaisnaisia, jotka pukeutuvat samoin kuin vaikkapa saudiarabialaiset naiset (eli musta kaapu kasvohuntu), ja mielellään todisteita siitä, esim. valokuvia. - Yakup
Ranya* kirjoitti:
>Juutalainen Ortodoksi naisetkin kuin nunna!
>Huntu on juutalainennaisten puku!
Ortodoksijuutalaiset naiset kyllä käyttävät huivia (Tai muuta päähinettä), mutta huntua en ole nähnyt nykyaikana. Eivätkä he näytä nunnilta...Ja heidän huivinsa & muu 'pukeutumistyylinsä' ovat yleensä selkeästi myös ns. islamilaisesta poikkeavaa. Että semmoista.
Mutta kerro toki, jos sinulla on tiedossa (nykyajan) juutalaisnaisia, jotka pukeutuvat samoin kuin vaikkapa saudiarabialaiset naiset (eli musta kaapu kasvohuntu), ja mielellään todisteita siitä, esim. valokuvia.>saudiarabialaiset naiset
Unohda sausiarabilaiset ja katso Koraanissa mita kirjoittaa?:
Koraani, 33/59:"Profeetta, sano puolisoillesi, tyttärillesi ja uskovien vaimolle, että he panisivat vaatteen päänsä yli. Tämä on parasta, jotta heidät tunnettaisiin siveiksi eikä heitä häirittäisi. Jumala on Anteeksiantava, Armelias."
Huntu ei ole Koraanissa..
Iranissa eduskunnossa on naiset..
Oletko tarkistanut sen?
Olen lukenut, että esimerkiksi New Jerseyista juutalaisten naiselle eri bussi tarvitsevat! Joskus miehet ja nasiet eivat samalla bussila matkustaa.. Tai, naiset istuvat bussin takana ja keskella on verho! - Jake Waits
Yakup kirjoitti:
>saudiarabialaiset naiset
Unohda sausiarabilaiset ja katso Koraanissa mita kirjoittaa?:
Koraani, 33/59:"Profeetta, sano puolisoillesi, tyttärillesi ja uskovien vaimolle, että he panisivat vaatteen päänsä yli. Tämä on parasta, jotta heidät tunnettaisiin siveiksi eikä heitä häirittäisi. Jumala on Anteeksiantava, Armelias."
Huntu ei ole Koraanissa..
Iranissa eduskunnossa on naiset..
Oletko tarkistanut sen?
Olen lukenut, että esimerkiksi New Jerseyista juutalaisten naiselle eri bussi tarvitsevat! Joskus miehet ja nasiet eivat samalla bussila matkustaa.. Tai, naiset istuvat bussin takana ja keskella on verho!>Unohda sausiarabilaiset ja katso Koraanissa mita kirjoittaa?:
>Huntu ei ole Koraanissa..
Ai jaaha, no mikäs se vaate sitten on nimeltään, joka pannaan pään yli? Stringit? :D - Yakup
Jake Waits kirjoitti:
>Unohda sausiarabilaiset ja katso Koraanissa mita kirjoittaa?:
>Huntu ei ole Koraanissa..
Ai jaaha, no mikäs se vaate sitten on nimeltään, joka pannaan pään yli? Stringit? :DTiedätko mitä on oikein huntu?
Kaapu ja huntu!
Ajattelet.. - Jake Waits
Yakup kirjoitti:
Tiedätko mitä on oikein huntu?
Kaapu ja huntu!
Ajattelet..miksi sitä kutsutaan. Vaatekappale, huntu, kaapu. Sukupuolirasismia se silti on!
Siis, noh...mikä osa naisen päästä sinun mielestäsi ei saa näkyä? Ja muista nyt ajatella Koraanin ehdotonta sanaa:
Miten sinä nyt sitten tulkitset tätä ehdotonta Allahin sanaa? Jos siinä kehotetaan "panemaan vaate pään yli", niin miten määrittelet tämän vaatteen? Mitä sen pitää peittää? - Yakup
Jake Waits kirjoitti:
miksi sitä kutsutaan. Vaatekappale, huntu, kaapu. Sukupuolirasismia se silti on!
Siis, noh...mikä osa naisen päästä sinun mielestäsi ei saa näkyä? Ja muista nyt ajatella Koraanin ehdotonta sanaa:
Miten sinä nyt sitten tulkitset tätä ehdotonta Allahin sanaa? Jos siinä kehotetaan "panemaan vaate pään yli", niin miten määrittelet tämän vaatteen? Mitä sen pitää peittää?Oletko varma että 'huntu ja kaapu' sama?
Kysy Marimekosta:-) - katharsis
Yakup kirjoitti:
Oletko varma että 'huntu ja kaapu' sama?
Kysy Marimekosta:-)...syömä lakossa...siihen asti joku häivyisi!
:-)Ateisti
- YYYY
En minä sano noin...
Saatana huijaa minua...ja tulee suustani
sana vain YYYYYY on pedo!
:-)- Yakup
>En minä sano noin...
>Saatana huijaa minua...ja tulee suustani sana vain YYYYYY on pedo!
Menet ateistin paltsaan.. Kirjoitat viestisi sinne ja luulen että tulee ihan hyvä keskustelu..
Sherifi poistea aina teidän veistinne..
Et enää kirjoitat tämmönen viesteja..
Se on parempi että et enää lue minun viestini..
Koska saatana miettelee että hänen yksi asiakas pian menee Yakupin luona..
Jos sinulla on aivo, yrität käyttää sen.. - AIVOMIETTEITÄ
Yakup kirjoitti:
>En minä sano noin...
>Saatana huijaa minua...ja tulee suustani sana vain YYYYYY on pedo!
Menet ateistin paltsaan.. Kirjoitat viestisi sinne ja luulen että tulee ihan hyvä keskustelu..
Sherifi poistea aina teidän veistinne..
Et enää kirjoitat tämmönen viesteja..
Se on parempi että et enää lue minun viestini..
Koska saatana miettelee että hänen yksi asiakas pian menee Yakupin luona..
Jos sinulla on aivo, yrität käyttää sen.."Jos sinulla on aivo, yrität käyttää sen".
Jos minulla on aivo, yrität keittää sen. - Mothman
AIVOMIETTEITÄ kirjoitti:
"Jos sinulla on aivo, yrität käyttää sen".
Jos minulla on aivo, yrität keittää sen.funny ;D
- AIVOMIETTEITÄ
Mothman kirjoitti:
funny ;D
..I`m sorry - I was stuped...But we all just need to relax and laugh sometimes, I think.
- mothman
AIVOMIETTEITÄ kirjoitti:
..I`m sorry - I was stuped...But we all just need to relax and laugh sometimes, I think.
I agree
- Yakup
AIVOMIETTEITÄ kirjoitti:
Sinä menet lääkarin luona..
Sinulla on ongelma..
"pisikoljik problemin var ve bu acikca gözukuyor" - mothman
Yakup kirjoitti:
Sinä menet lääkarin luona..
Sinulla on ongelma..
"pisikoljik problemin var ve bu acikca gözukuyor"is healthy.
- AIVOMIETTEITÄ
mothman kirjoitti:
is healthy.
..and it’s healthy to be able to laugh at yourself..and it’s important to be wise when we talk to each other, I think.
- Yakup
AIVOMIETTEITÄ kirjoitti:
..and it’s healthy to be able to laugh at yourself..and it’s important to be wise when we talk to each other, I think.
You need a doctor..
You have to hospital..
Ne olur buraya yazma artik.. Butun makaleleri berbat ediyorsun ve serife cok is dusuyor..
Gercekten, yazdikalrini okuyorum ve pisikolojik problemin oldugu ortada..
Guzel tartisma ortami olusturmaya calisiyoruz.. Sen kendi kendine yazip, yine kendini cevapliyorsun..
Lutfen, cok dusunup az yaz.. Ya da oku sadece.. - AIVOMIETTEITÄ
Yakup kirjoitti:
You need a doctor..
You have to hospital..
Ne olur buraya yazma artik.. Butun makaleleri berbat ediyorsun ve serife cok is dusuyor..
Guzel tartisma ortami olusturmaya calisiyoruz.. Sen kendi kendine yazip, yine kendini cevapliyorsun..
Lutfen, cok dusunup az yaz.. Ya da oku sadece.."Ne olur buraya yazma artik.. Butun makaleleri berbat ediyorsun ve serife cok is dusuyor..
Lutfen, cok dusunup az yaz.. Ya da oku sadece.."
What ? Where is my brain ? My brain is boiled - I really need a doctor now, I think :) - katharsis
Yakup kirjoitti:
You need a doctor..
You have to hospital..
Lutfen, cok dusunup az yaz.. Ya da oku sadece..'AIVOMIETTEITÄ'ei ole minun.
Onko Sheriffi sokea,eikö tiettä,mikä aihe kenen?
Älä lähetä turha viestiä enää...
Minä tiedän mikä aihe on minun!
Sinulle lahja:
''Without devotion,knowledge is tasteless.
Without knowledge,devotion is mere emty idol
worship.''
Älä lähetä yhtään viesti turkiksi enää.
Ja olen aina valmis jos 'suomi24.fi'haluaa poistaa laatikoni.Nytkin voivat...
Jos teen virheitä,itsekin voin korjata tai yritän
...
En kirjoita aina sen takia että ihmiset ymmärtäisivät minua!
I only declare that I am truley happy...when I
get right whatever,whenever I write...
But I know where is the limit.
Think perhaps I am stupid,but I want to learn
something about Islam...and I ask you something
...Are you going to reject me?Or I am ateist and
I want to learn something about Islam...
Or think...Perhaps I hate the Islam and I want
discuss to you...
What are you going to do?
Why we need this column,if we know all about Islam?
And also I like make joke...do they like or not
I can notice it...
:-)katharsis - Yakup
katharsis kirjoitti:
'AIVOMIETTEITÄ'ei ole minun.
Onko Sheriffi sokea,eikö tiettä,mikä aihe kenen?
Älä lähetä turha viestiä enää...
Minä tiedän mikä aihe on minun!
Sinulle lahja:
''Without devotion,knowledge is tasteless.
Without knowledge,devotion is mere emty idol
worship.''
Älä lähetä yhtään viesti turkiksi enää.
Ja olen aina valmis jos 'suomi24.fi'haluaa poistaa laatikoni.Nytkin voivat...
Jos teen virheitä,itsekin voin korjata tai yritän
...
En kirjoita aina sen takia että ihmiset ymmärtäisivät minua!
I only declare that I am truley happy...when I
get right whatever,whenever I write...
But I know where is the limit.
Think perhaps I am stupid,but I want to learn
something about Islam...and I ask you something
...Are you going to reject me?Or I am ateist and
I want to learn something about Islam...
Or think...Perhaps I hate the Islam and I want
discuss to you...
What are you going to do?
Why we need this column,if we know all about Islam?
And also I like make joke...do they like or not
I can notice it...
:-)katharsisMene nyt nukkumaan:-)
- katharsis
Yakup kirjoitti:
Mene nyt nukkumaan:-)
...just tulin baarista ja kiva kirjoitella!
Yleensä menen nukkumaan silloin,jos joku ei käske!
:-)katharsis - Hyakinthos
katharsis kirjoitti:
...just tulin baarista ja kiva kirjoitella!
Yleensä menen nukkumaan silloin,jos joku ei käske!
:-)katharsisNo siellä kävin minäkin tässä aikaisemmin!Löytykö uusia tuttavuuksia?
- Hyakinthos
Hyakinthos kirjoitti:
No siellä kävin minäkin tässä aikaisemmin!Löytykö uusia tuttavuuksia?
Mukana se kannettava daattori,vieläpä uusinta vuosi mallia kuten kaikki muutkin hänen tuotteet!Hänellä on aina parasta kehuttavaa joka lähtöön!
- Omar
Hyakinthos kirjoitti:
No siellä kävin minäkin tässä aikaisemmin!Löytykö uusia tuttavuuksia?
Olet tosi vitsikäs!Oletko muslimi?
- Hyakinthos
Omar kirjoitti:
Olet tosi vitsikäs!Oletko muslimi?
Mutta kyllä se musliimimieskin kelpais jos ois vaan joku tarjolla?Homo olen ainakin,ilman mitään häpeää!Kaunis,verevä ja nuori mies jollekulle muslimaanille!Hyakinthos oli muuten Apollonin rakastaja kreikan jumaltarustosa.Mutta nyt on näin että minä olen se vaalee pintanen homo ja musliimimies se tulisempi jumalhomo.
- TNK
Hyakinthos kirjoitti:
Mutta kyllä se musliimimieskin kelpais jos ois vaan joku tarjolla?Homo olen ainakin,ilman mitään häpeää!Kaunis,verevä ja nuori mies jollekulle muslimaanille!Hyakinthos oli muuten Apollonin rakastaja kreikan jumaltarustosa.Mutta nyt on näin että minä olen se vaalee pintanen homo ja musliimimies se tulisempi jumalhomo.
Tarkoitat varmaan Alial Baalia vai mitä?Massebat pystytettiin muinoin Palestiinassa ja ne olivat miesten sukupuoli elinten muotoisia.Saman näköinenhän on myös se mustakivi Mekassakin.Eikö todella outoa että Muhammed oli qurasi heimolainen?Varmaan kanaanilainen loppujen lopuksi!Homoilu oli sentään niin yleistä muinaisessa Palestiinassa ettei hautuimailla ne hautakivetkään jääneet edes rauhaan!
- Yakup
AIVOMIETTEITÄ kirjoitti:
"Ne olur buraya yazma artik.. Butun makaleleri berbat ediyorsun ve serife cok is dusuyor..
Lutfen, cok dusunup az yaz.. Ya da oku sadece.."
What ? Where is my brain ? My brain is boiled - I really need a doctor now, I think :)Puhut turkki:-)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000000569370
Asut Vaasassa:-) - Ranya*
Yakup kirjoitti:
Puhut turkki:-)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000000569370
Asut Vaasassa:-)Missä olet nyt, juhlitaan!
Turkki voitti Euroviisut!!
Hienoa.Olen onnesta sanaton tällä hetkellä vielä. - Yakup
Ranya* kirjoitti:
Missä olet nyt, juhlitaan!
Turkki voitti Euroviisut!!
Hienoa.Olen onnesta sanaton tällä hetkellä vielä.Turkissa on talous ongelma.. Ihmiset haluavat ruokaa.. Minä ajattelen sen..
Jos Turkin talous paranee siihen aikana juhla tulee minua..
Olen Helsingissa.. Puhun kaverini tietokonen kanssa:-) - katharsis
Yakup kirjoitti:
Puhut turkki:-)
Asut Vaasassa:-)Sanoin jo Aivomietteitä,muthman tai uthman
ei minun...
Usko sen!En pelleile...mutta puhun turkkia,se
on eri asia!
;-)onneksi sinulle!Turkki on voittanut! - Ranya*
Yakup kirjoitti:
Turkissa on talous ongelma.. Ihmiset haluavat ruokaa.. Minä ajattelen sen..
Jos Turkin talous paranee siihen aikana juhla tulee minua..
Olen Helsingissa.. Puhun kaverini tietokonen kanssa:-)Tuo edellinen viesti ei sitten ollut minun kirjoittamani.
Voihan täällä olla toinen Ranya*, joka oli tyytyväinen Turkin viisuvoiton johdosta, mutta voisi silti käyttää jotain toista nimmaria, vaikka 'Ranya**'...=)) - Yakup
Ranya* kirjoitti:
Tuo edellinen viesti ei sitten ollut minun kirjoittamani.
Voihan täällä olla toinen Ranya*, joka oli tyytyväinen Turkin viisuvoiton johdosta, mutta voisi silti käyttää jotain toista nimmaria, vaikka 'Ranya**'...=))Sherifi täytyy tehdää jotain.. Se on parempi että yksi nimi ja salasana täytyy olla kun kirjoitat tänne.. Voimme saada sahköposti, nimi ja salasana samana aikana suomi24.fi:lta..
Minä luulin että Ranya* on kirjoittanut yöllä viesti..
- nimi
Tämä palsta Islam suomi24.fi'n avaama.
Minä pidän tästä palstasta...ja luen innoillakin
sinun ja muun kirjoittamia...
Mutta et saa ajaa ihmisiä pois palstalta...
Ihmisillä on oma valintasi...
Varo sanosi tästä lähtien...
Minä en etsi Saatana tai enkeliä...koska mulle
ne ovat vain symboolia ja en kanna ruumissani
noita...
Ja älä yritä kylvää noita sydämeeni...
Minä etsin vain Jumalaa...sanon on tai ei ole
silti Hän on olemassa...
Vain hyvää on ikuisuus,pahaa on sen epäolemassaoloa....
AUGISTINUS
;-)en sano anteeksi enää!- Yakup
>Minä etsin vain Jumalaa
Etsivä löytää..
Hyvä matka teille..
Mutta, kun kirjoitat tänne, ensiksi ajattelet ja sen jalkeen kirjoitat.. Koska, sherille tulee paljon töitä jos puhut pahasti.. - OK:-)
Yakup kirjoitti:
>Minä etsin vain Jumalaa
Etsivä löytää..
Hyvä matka teille..
Mutta, kun kirjoitat tänne, ensiksi ajattelet ja sen jalkeen kirjoitat.. Koska, sherille tulee paljon töitä jos puhut pahasti..OK:-)
- Znb
Assalaamu aleikum..
Kysyn ystäväni puolesta,
oletko vapaa mies?- Yakup
>Assalaamu aleikum..
>Kysyn ystäväni puolesta,
>oletko vapaa mies?
Miten varten vapaa mies?
Mutta jos kysyt avioliitosta, mina en ole naimisissa..
Olen viela vapaa mies..
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144