Paras seksilelu naiselle

Dildo?

Kertokaa naiset mikä on mielestänne paras seksilelu, joka kannattaisi ostaa. Jokainen tykkää tietysti erilaisista mutta antakaa omia kokemuksia ja mikä laatikostanne löytyvä on se, jota eniten tulee käytettyä?

36

15362

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susanna,,,

      Delfiini...sillä on muitakin nimiä. Mutta siis siinä on dildo, jonka saa pyörimään, värisemään ja lisäksi clitoriskiihotin väristimellä. Sillä kun ajelee...avot...ei viitsi ihan huonoon mieheen vaihtaakaan!

      • Anonyymi

        Mitens dildot ilman tärinää, onko niistä mihinkään?


    • Kylpijätär

      Vesitiivis jellydildo, jossa on kunnon vibra. Käytän sitä kylvyssä ollessani. Harvemmin laitan dildoa sisääni, enemmän käytän pillunhuulilla ja klitalla.

      Toiseksi lempparein on vain pikkurillin mittainen, mutta mahtavan voimakas ja hiljainen "bullet" klitoriksen kiihotin. Toimii vaikka farkkujen läpi!

    • sinkkutyär

      Pieni dildo. Ei sisäiseen käyttöön, vaan ulkoisen tärinän tuottamiseen. Toimii.

    • vapaa-varattu

      Se on hierova suihku.

      Tosin se ei löydy pakkauslaatikosta enää paikoilleenasetuksen jälkeen, mutta siitä on hyötyä myös muihin kuin erogeenisiin kohteisiin.

      Kanzii kokeilla.

    • suosikkini

      Pari kuukautta sitten hankin LAYAspotin ja olen ollut tyytyväinen. Sekin on pieni ja vahva eikä vielä koskaan ole minua pettänyt. Se ei oikeastaan edes näytä seksilelulta. Siksi se onkin minulla aina käsilaukussa mukana pienessä nahkakukkarossa.

      • lyyli

        ...on tuollainen Layaspot?
        Onko lähellekään sähköhammasharjaa... :))
        Tämä rouva kun tarvitsee isoa ärsytystä. :)


      • tärisee
        lyyli kirjoitti:

        ...on tuollainen Layaspot?
        Onko lähellekään sähköhammasharjaa... :))
        Tämä rouva kun tarvitsee isoa ärsytystä. :)

        jos on sähköhammasharja nii ota se harja osa pois ja laita sinitarraa siihen moottori osaan hyvä klitoris kiihotin testattu on ja monta kertaa


      • yhtä voimakas
        lyyli kirjoitti:

        ...on tuollainen Layaspot?
        Onko lähellekään sähköhammasharjaa... :))
        Tämä rouva kun tarvitsee isoa ärsytystä. :)

        LayaSpot on mielestäni tärinältään sähköhammasharjan luokkaa. Tosin laajempialainen niin se tärinä leviää vähän isommalle alalle. Mikään ei ole kuitenkaan voittanut sellaista hieromakonetta, joka minulla kerran oli. Se oli tukanleikkuukone/partakone/hieromakone. Sellaisia möivät kotimyyntinä kauan sitten. Niissä hieromapäissä oli yksi sellainen pieni kova nappula. Kun sen laittoi koneeseen ja sillä vähän aikaa hieroi klitorista,m kaipasi kohta jotain sisäänkin. Pieni pyöreäpäinen dödöpullo ajoi asian hyvin. Orkku tuli hyvin nopeasti ja usein huudon kanssa. Valitettavasti kone lopulta mykistyi, moottori kai paloi. Jouduin laittamaan sen roskiin monen uskollisen vuoden palvelun jälkeen.


      • Anonyymi

        Ketjun aloituksesta onkin aikaa mutta vinkkaan niille jotka etsivät kyseistä vibraa niin siitä on tullut uusi versio ----> https://www.huippukiva.fi/p/5745/laya-ii-sininen
        Uusin versio on melkoinen jyrä. Pieni pirulainen. Tehoja sekä värinöitä saa onneksi säädettyä mieluiselle tasolle, kovin taso itselle liian voimakas. Laite tuntuu käytön jälkeen lämpimältä, voikohan kieliä moottorin tehosta? Alapää värisee jännästi vielä orgasmin jälkeenkin, piti oikein levätä hetki
        Ainakin huippukiva.fi llä nopea huomaamaton toimitus, sisko haki paketin puolestani eikä tajunnut paketin sisältöä
        Tuo säilytysvinkki oli hyvä kiitos


    • MIES *

      Osta tai hommaa mies. Sen saa helposti piparilla.

      Ei muita kuluja jos hommaat kunnollisen, tuloja / panoja vaan ;-)

    • Milla-P83

      Paras seksilelu naiselle on ehdottomasti Fairy Mains hieromasauva, joka toimii 230v virralla. On todella tehokas ja sillä voi hieroa koko kropan. Mahtava laite.

      Ostin sellaisen alkuvuodesta ja olen ollut tooodella tyydytetty, eiku tyytyväinen ;)

      Itselläni on ollut useampikin paristokäyttöinen vibraattori, mutta niihin en oikein ole ollut tyytyväinen.

      Omani ostin muistaakseni www.seksituotteet.fi verkkokaupasta. Osittain vahingossa tuli ostettua, mutta thank god että pidin sen.

    • LeloOnParas

      Lelon tuotteet. Ns. Kauko-ohjattavat jolloin toinen osa on sisälläsi ja toinen taskussasi. Kun nät jonkun hyvännäköisen miehen painat vain säätimen nappia ja saat ihanat vibat. Äänetön, laadukas mutta ikävä kyllä kallis. Maksaa ~100€. Mulla on muutama erilainen kaikki ei ohjimellä, mutta nämä kestää ja on helppo puhdistaa ja ladata. Satoja ellei tuhansia orgasmeja olen näillä jo saanut ja tulen saamaan :)

    • Eve-86
      • rosawillypaskaa

        Suksi nyt vittuun spämmäämästä joka palstalta. Ei sulta kukaan mitään tilaa.


    • Womenruless

      Ei missään nimessä mitään surisevaa moottoria taustalle…häiritsee. Pitää olla sellainen mis on gpisteen löytävä onnentuoja siinä päässä :-)

      • Anonyymi

        Mä oon tykännyt jelly jortikasta, kun joustaa. On kiva ollut myös imukupilla kiinnitettävä vibraattori. Täältä niitä voi katsoa www.seksilelut24.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tykännyt jelly jortikasta, kun joustaa. On kiva ollut myös imukupilla kiinnitettävä vibraattori. Täältä niitä voi katsoa www.seksilelut24.fi

        Ihan perus vibraattori toimii hyvin esileikkinä meillä, kun kumppanini ei innostu nuolemaan kovinkaan usein :( Oon kyl puhunut, mutta ei vaan tykkää. Vibra ihan pieni kokoinen, eikä ole säätöä. T. Leena 47v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perus vibraattori toimii hyvin esileikkinä meillä, kun kumppanini ei innostu nuolemaan kovinkaan usein :( Oon kyl puhunut, mutta ei vaan tykkää. Vibra ihan pieni kokoinen, eikä ole säätöä. T. Leena 47v

        Voi auta nuolemaan


    • Anonyymi

      Ite pidän enemmän vibraattoreista jotka stimuloi klittaa paras hiljaisin ja tehokkain mitä käytän runkkamiseen ja myös kun harrastan seksiä pieni ja tehokas pillow talk vibra https://www.ihanaa.fi/tuote/sassy-pink-vibraattori/ helppo käyttöinen toimii yhdellä napilla eikä oo iso ääninen.

    • Anonyymi

      Womanizer tai halvempi Satisfyer. Imee ihanasti klitorista ja aina saan. Välillä useita peräkkäin.

    • Anonyymi

      Tätä https://www.huippukiva.fi/p/5746/laya-ii-lila

      Itse tarviin rajumpaa välinettä kun lääkitykset vaikuttaa alapään tuntoon ja henk.koht. mieluisin on klittaa voimakkaasti stimuloiva laite. Kunnon voimapesä ja toi on siitä kätsy kun voi käyttää yksin tai yhdessä. Tähän mennes meille paras koska lemppari on takaa suihkussa eikä välttist saa muuta klitta kosketusta ja yksin touhutes tarviin enempi voimaa. Ennen käytin toisenlaisii vibroja mut ne oli hankalii asettaa kohdilleen esim. vatsallaa maatessa (kankku pystyssä). Sais olla kaksmetriset kädet :D

    • Anonyymi

      Huippukiva:n Fun Factory Jam Slim vibraattori. Tarpeeksi tehoja ja muotoilua mun värkille. Hyvä kun kestää vettä. Hyvä hinta-laatusuhde.
      Onko joku käyttänyt tuota kakkoseen? Suositellaan käytettävän vesiliukoisen liukkarin kanssa mutta mieluummin käytän perälle tarkoitettua liukkaria.
      https://www.huippukiva.fi/p/4660/jam-neon-punainen

    • Anonyymi

      Paras seksilelu olisi tottelevainen nuori mies tai nainen joka kiltisti tyydyttää omistajansa tarpeet. On ilmainenkin, tosin mahdottoman vaikea löytää.

      • Kyllä


    • Orja?

      • Anonyymi

        Ei merkillä väliä, olkoon orja, poju, narttu, lutka tai mikä tahtookin olla, kunhan on palvelualtis ja miellyttämisenhaluinen. Ja bi, tykkäisin käyttää lelua yhdessä miehen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei merkillä väliä, olkoon orja, poju, narttu, lutka tai mikä tahtookin olla, kunhan on palvelualtis ja miellyttämisenhaluinen. Ja bi, tykkäisin käyttää lelua yhdessä miehen kanssa.

        Kuulostaa hyvältä 😍


      • Anonyymi

        Löytyykö sieltä nuori mies tai nainen pyydetyillä ominaisuuksilla? Yhteystietoja tähän niin jatketaan s-postin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö sieltä nuori mies tai nainen pyydetyillä ominaisuuksilla? Yhteystietoja tähän niin jatketaan s-postin kautta.

        Juu ei, kuten ei sieltäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei, kuten ei sieltäkään.

        Jos et vastaa mun tarpeita niin mitäs sitten vikiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et vastaa mun tarpeita niin mitäs sitten vikiset?

        Mitäs kyselet, jos et halua vastausta???


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      gillette venuksen varsi... toimii. g-piste löytyy helposti. hieman harmittaa etten ole aiemmin hoksannut. ei tarvitse perheeltä piillotella, käytön jälkeen vain terä paikoilleen.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe