Paras seksilelu naiselle

Dildo?

Kertokaa naiset mikä on mielestänne paras seksilelu, joka kannattaisi ostaa. Jokainen tykkää tietysti erilaisista mutta antakaa omia kokemuksia ja mikä laatikostanne löytyvä on se, jota eniten tulee käytettyä?

19

10979

Vastaukset

• Delfiini...sillä on muitakin nimiä. Mutta siis siinä on dildo, jonka saa pyörimään, värisemään ja lisäksi clitoriskiihotin väristimellä. Sillä kun ajelee...avot...ei viitsi ihan huonoon mieheen vaihtaakaan!

• Mitens dildot ilman tärinää, onko niistä mihinkään?

• Vesitiivis jellydildo, jossa on kunnon vibra. Käytän sitä kylvyssä ollessani. Harvemmin laitan dildoa sisääni, enemmän käytän pillunhuulilla ja klitalla.

Toiseksi lempparein on vain pikkurillin mittainen, mutta mahtavan voimakas ja hiljainen "bullet" klitoriksen kiihotin. Toimii vaikka farkkujen läpi!

• Pieni dildo. Ei sisäiseen käyttöön, vaan ulkoisen tärinän tuottamiseen. Toimii.

• Se on hierova suihku.

Tosin se ei löydy pakkauslaatikosta enää paikoilleenasetuksen jälkeen, mutta siitä on hyötyä myös muihin kuin erogeenisiin kohteisiin.

Kanzii kokeilla.

• Pari kuukautta sitten hankin LAYAspotin ja olen ollut tyytyväinen. Sekin on pieni ja vahva eikä vielä koskaan ole minua pettänyt. Se ei oikeastaan edes näytä seksilelulta. Siksi se onkin minulla aina käsilaukussa mukana pienessä nahkakukkarossa.

• ...on tuollainen Layaspot?
      Onko lähellekään sähköhammasharjaa... :))
      Tämä rouva kun tarvitsee isoa ärsytystä. :)

• lyyli kirjoitti:

...on tuollainen Layaspot?

jos on sähköhammasharja nii ota se harja osa pois ja laita sinitarraa siihen moottori osaan hyvä klitoris kiihotin testattu on ja monta kertaa

• lyyli kirjoitti:

...on tuollainen Layaspot?

LayaSpot on mielestäni tärinältään sähköhammasharjan luokkaa. Tosin laajempialainen niin se tärinä leviää vähän isommalle alalle. Mikään ei ole kuitenkaan voittanut sellaista hieromakonetta, joka minulla kerran oli. Se oli tukanleikkuukone/partakone/hieromakone. Sellaisia möivät kotimyyntinä kauan sitten. Niissä hieromapäissä oli yksi sellainen pieni kova nappula. Kun sen laittoi koneeseen ja sillä vähän aikaa hieroi klitorista,m kaipasi kohta jotain sisäänkin. Pieni pyöreäpäinen dödöpullo ajoi asian hyvin. Orkku tuli hyvin nopeasti ja usein huudon kanssa. Valitettavasti kone lopulta mykistyi, moottori kai paloi. Jouduin laittamaan sen roskiin monen uskollisen vuoden palvelun jälkeen.

• Osta tai hommaa mies. Sen saa helposti piparilla.

Ei muita kuluja jos hommaat kunnollisen, tuloja / panoja vaan ;-)

• Paras seksilelu naiselle on ehdottomasti Fairy Mains hieromasauva, joka toimii 230v virralla. On todella tehokas ja sillä voi hieroa koko kropan. Mahtava laite.

Ostin sellaisen alkuvuodesta ja olen ollut tooodella tyydytetty, eiku tyytyväinen ;)

Itselläni on ollut useampikin paristokäyttöinen vibraattori, mutta niihin en oikein ole ollut tyytyväinen.

Omani ostin muistaakseni www.seksituotteet.fi verkkokaupasta. Osittain vahingossa tuli ostettua, mutta thank god että pidin sen.

• Lelon tuotteet. Ns. Kauko-ohjattavat jolloin toinen osa on sisälläsi ja toinen taskussasi. Kun nät jonkun hyvännäköisen miehen painat vain säätimen nappia ja saat ihanat vibat. Äänetön, laadukas mutta ikävä kyllä kallis. Maksaa ~100€. Mulla on muutama erilainen kaikki ei ohjimellä, mutta nämä kestää ja on helppo puhdistaa ja ladata. Satoja ellei tuhansia orgasmeja olen näillä jo saanut ja tulen saamaan :)

• Suksi nyt vittuun spämmäämästä joka palstalta. Ei sulta kukaan mitään tilaa.

• Ei missään nimessä mitään surisevaa moottoria taustalle…häiritsee. Pitää olla sellainen mis on gpisteen löytävä onnentuoja siinä päässä :-)

• Mä oon tykännyt jelly jortikasta, kun joustaa. On kiva ollut myös imukupilla kiinnitettävä vibraattori. Täältä niitä voi katsoa www.seksilelut24.fi

• Anonyymi kirjoitti:

Mä oon tykännyt jelly jortikasta, kun joustaa. On kiva ollut myös imukupilla kiinnitettävä vibraattori. Täältä niitä voi katsoa www.seksilelut24.fi

Ihan perus vibraattori toimii hyvin esileikkinä meillä, kun kumppanini ei innostu nuolemaan kovinkaan usein :( Oon kyl puhunut, mutta ei vaan tykkää. Vibra ihan pieni kokoinen, eikä ole säätöä. T. Leena 47v

• Ite pidän enemmän vibraattoreista jotka stimuloi klittaa paras hiljaisin ja tehokkain mitä käytän runkkamiseen ja myös kun harrastan seksiä pieni ja tehokas pillow talk vibra https://www.ihanaa.fi/tuote/sassy-pink-vibraattori/ helppo käyttöinen toimii yhdellä napilla eikä oo iso ääninen.

• Womanizer tai halvempi Satisfyer. Imee ihanasti klitorista ja aina saan. Välillä useita peräkkäin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.