Leopardigekkoja 2kpl (uroksia) ja 160L terraario

JuhaR

Olis myytävänä kaksi leogekko urosta ja 160L terraario lämpömatolla. Vanhempi gekko on 3-vuotias ja nuorempi 2-vuotias. Ovat ottaneet yhteen, nuoremmalta hännäpää puuttuu, mutta kumpikin täysin terve. Sain vahingossa aikoinaan uroksen, vaikka naaras piti saada. NYT, pitovaikeuksien ja muuton takia myyn kaiken pois. JOTEN TARJOUKSIA VOI LAITTAA SÄHKÖPOSTIINI tai SOITTAA 045-6318081 / Juha

18

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuhaR

      se sähköposti: rockabilly802luukku.com
      Ja kyseiset eläimet sijaitsevat sitten Joensuussa ja kuljetuskin onnistuu, mikäli ostaja löytyy toukokuun loppuun mennessä ja asuu JOENSUU-HELSINKI välilllä.

      • JuhaR

      • kiinnostaa!

        juuups. kyllä kiinnostaa! mitä maksaisi tämä 3vuotias leo,terraario, ja lämpömatto? onkoshan terraario sivuovinen? vai akv./ter.?


      • JuhaR
        kiinnostaa! kirjoitti:

        juuups. kyllä kiinnostaa! mitä maksaisi tämä 3vuotias leo,terraario, ja lämpömatto? onkoshan terraario sivuovinen? vai akv./ter.?

        Miun on kovin vaikeeta ruveta arvioimaan tota hintaa noille. Terraario on aquarell eli ilmeisesti sinne saa laittaa sitä vettäkin.(?)
        Oiskohan 200€ liikaa vai liian vähän? eli Lämpömatto, terraario ja gekko.

        Yhtään en nimittäin muista terraarion hintaa, kun sen ostin.


      • kääk!
        JuhaR kirjoitti:

        Miun on kovin vaikeeta ruveta arvioimaan tota hintaa noille. Terraario on aquarell eli ilmeisesti sinne saa laittaa sitä vettäkin.(?)
        Oiskohan 200€ liikaa vai liian vähän? eli Lämpömatto, terraario ja gekko.

        Yhtään en nimittäin muista terraarion hintaa, kun sen ostin.

        meinas tulla plöröt housuun tosta hinnasta!tota mä olisin todella ostamassa...mutta hintaa alas paljon! jos sä haluat eroon leosta ni semmonen hinta et mä kykenen ostaan. mikä on leon hinta erikseen? sen hinnan täytyy olla korkee ton terran takia. mulla on 200l akv./ter. voisin laittaa siihen aluks...riippuen kuinka alas sä ton hinnan saat, siis missä on terra myös.


      • JuhaR
        kääk! kirjoitti:

        meinas tulla plöröt housuun tosta hinnasta!tota mä olisin todella ostamassa...mutta hintaa alas paljon! jos sä haluat eroon leosta ni semmonen hinta et mä kykenen ostaan. mikä on leon hinta erikseen? sen hinnan täytyy olla korkee ton terran takia. mulla on 200l akv./ter. voisin laittaa siihen aluks...riippuen kuinka alas sä ton hinnan saat, siis missä on terra myös.

        Jaa-a, leonhan sie saat halvalla,40€. Terraariohan se maksaa. Se oli jotain reilu 1000mk silloin kun sen ostin. Mut mielellään myisin ne paketissa. 150€ pakettihinta. Sen alle en tule.


      • miia
        JuhaR kirjoitti:

        Jaa-a, leonhan sie saat halvalla,40€. Terraariohan se maksaa. Se oli jotain reilu 1000mk silloin kun sen ostin. Mut mielellään myisin ne paketissa. 150€ pakettihinta. Sen alle en tule.

        Kahta urosta ei missään nimessä saisi pitää samassa terrassa.
        Eristä heti toinen toiseen terraan(tai esim väliaikaisesti isoon muovilaatikkoon) ja myy ne ERI terraarioihin!


      • housuun tuli
        JuhaR kirjoitti:

        Jaa-a, leonhan sie saat halvalla,40€. Terraariohan se maksaa. Se oli jotain reilu 1000mk silloin kun sen ostin. Mut mielellään myisin ne paketissa. 150€ pakettihinta. Sen alle en tule.

        olen pahoillani!!! mulla ei kasva raha puussa.toivottavasti löydät leoille kodin.


      • JuhaR
        miia kirjoitti:

        Kahta urosta ei missään nimessä saisi pitää samassa terrassa.
        Eristä heti toinen toiseen terraan(tai esim väliaikaisesti isoon muovilaatikkoon) ja myy ne ERI terraarioihin!

        Mutta nyt tarviisin uuden kodin kummalekkin. Pikaisesti.


      • JuhaR
        housuun tuli kirjoitti:

        olen pahoillani!!! mulla ei kasva raha puussa.toivottavasti löydät leoille kodin.

        Eli et voikaan ostaa? Et edes sitä gekkoa? 40€ hinnaksi,ok?


      • tottakai
        JuhaR kirjoitti:

        Eli et voikaan ostaa? Et edes sitä gekkoa? 40€ hinnaksi,ok?

        voin ostaa leon.mutta täytyy ajatella kuinka kallis leosta tulee kun menee bensaankin rahaa. mitä ne maksaa kaupassa?.....tää on kauheeta!siis olisin tarjonnut kaik. ....olkoon mä...(punastuneena pöydän alle!)


      • JuhaR
        tottakai kirjoitti:

        voin ostaa leon.mutta täytyy ajatella kuinka kallis leosta tulee kun menee bensaankin rahaa. mitä ne maksaa kaupassa?.....tää on kauheeta!siis olisin tarjonnut kaik. ....olkoon mä...(punastuneena pöydän alle!)

        Leot taitaa maksaa jotain vajaa 80-100€ muistaakseni, ainakin täällä päin suomea. Siis kaupasta.


    • jos vain saisin...

      mä käyn maanantaina eläin kaupassa ja viestitän sitten mitä teen.jos vain saisin myytyä 2 akvaariota ni mä ostaisin ne heti!

    • JuhaR

      Nyt alkaa olla kiire saada uusi koti gekolle/gekoille! Ja Halvalla sais!
      160€ 160L Aquarell terraario, lämpömatto ja toinen gekko. Pelkkä gekko 40€! Ja kaikki yhdessä 180€!
      Mailatkaa [email protected]
      Tai soittakaa 045-6318081 / Juha

      • tiiätkös?

        porista saa leon,190l terraarion, lämpömaton,155 euroa! joten mun ei kannata lähteä hakemaan/ostamaan.jos sä haluat IHAN OIKEASTIeroon niistä,ni hinta puoleen. valitan.


      • Tine
        tiiätkös? kirjoitti:

        porista saa leon,190l terraarion, lämpömaton,155 euroa! joten mun ei kannata lähteä hakemaan/ostamaan.jos sä haluat IHAN OIKEASTIeroon niistä,ni hinta puoleen. valitan.

        Hei kannattaa laittaa varmaan enemmän ilmoituksia esimerkiksi www.herppi.net -sivuilla on myydään palsta ja siellä ainakin liikkuu matelijakansaa. Toivottavasti liskoille löytyy koti.


    • ju

      onko sille 2 vuotiaalle kasvanu häntä takas???

      • sallamaija

        lähtiskö toinen uros gekoista 20e?

        ja kyllä, olen tosissani. Mulla on kokemusta leoskeista, nyt 2 tytön 'lauma' joka kaipailisi poikaa seurakseen. (:
        Hyvään kotiin tulisi! Vai ovatko jo päässeet uuteen kotiin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1065
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe