... se ministeri, jolle kuuluu valtion yhtiöiden hoito. Hänen siunaamanaan äskettäin myytiin iso potti valtion omistamia Kemiran osakkeita Paasikiven suvulle ilman ao. tarjouskilpailua.
Mäkämies on muuten ...
19
675
Vastaukset
- täytyyhän sitä
oman puolueen miehelle alennusta antaa!!!!!!
- Häkämiehellä
Kyllä sen tunnistaa jo kaukaa loiseksi. Samanlaiset pussit poskissa kuin sorsalla ja iivarilla ja ihan kuin otto-ville kuusisella.
- Wiljami----
Kepulaisten ansioihin kuuluu Soneran myynnin torppaaminen kun siitä saaduilla voitoilla olisi pystynyt maksamaan puolet valtion velasta pois.
Myymistä esitti Niinistö. Myynnin torppasi muuan Pekkarinen. Pekkarinenhan kritisoi Niinistöä "kruununjalokivien myynnistä". Myöhemmin k.o. kruuununjalokivet annettiin puoli-ilmaiseksi ruotsalaisille. Pekkarinen sai voittonsa ja kansa maksaa lystin. - koskaan kuulemaan...
...että pörssiyhtiöiden osakkeita on tapana myydä pörssissä, jossa niistä saadaan päivän paras markkinahinta.
Se, että iso kauppa nosti kurssia heti, kun se tuli julki, on taas asia, joka toteutuu kaikissa yhtiöissä ison kaupan jälkeen.
Pörssiyritykset eivät järjestä mitään omia tarjouskilpailujaan pörssin ulkopuolella, ja se, että myyntiaikeita julkistamalla ryhdyttäisi vedättämään hintaa ylös, olisi jo rikos.- oivahärkönen
..., joka möi vaan Suomen valtio, joka möi pörssissä olevan yhtiönsä osakkeita suuren erän. Mikään ei estä valtiota tiedottamsta aikeestaan, jolloin kaikki halukkaat saisivat tietää hankkeesta ja voisivat kiiruhtaa ostamaan. Tuntuu myös siltä, että pörsissä olevan yhtiön omistajat voivat myydä osakkeitaan pörssin ulkopuolellakin. Joka tapauksessa tuota kauppaa on paheksuttu ja Häkämies on julkisuudessa joutunut puolustelemaan tekostaan. Ei siinä yhteydessäkään käynyt ilmi, etteikö kilpailia olisi voinut järjestää.
- sehän tiedetään
oivahärkönen kirjoitti:
..., joka möi vaan Suomen valtio, joka möi pörssissä olevan yhtiönsä osakkeita suuren erän. Mikään ei estä valtiota tiedottamsta aikeestaan, jolloin kaikki halukkaat saisivat tietää hankkeesta ja voisivat kiiruhtaa ostamaan. Tuntuu myös siltä, että pörsissä olevan yhtiön omistajat voivat myydä osakkeitaan pörssin ulkopuolellakin. Joka tapauksessa tuota kauppaa on paheksuttu ja Häkämies on julkisuudessa joutunut puolustelemaan tekostaan. Ei siinä yhteydessäkään käynyt ilmi, etteikö kilpailia olisi voinut järjestää.
Oivan vaihtoehto, huutokaupalla korkein hinta olisi tuonut ostajaksi sijoittajat jotka olisivat pilkkoneet yriryksen (Kemiran) ja myyneet sen korkeammalla hinnalla.
Partek riitänee esimerkiksi, jos Oiva ymmärrät. - Nimenomaan pörssiyhtiö
oivahärkönen kirjoitti:
Annat väärän todistuksen myös Häkämiehestä, sillä myynti oli koko hallituksen yhteinen hanke ja toteutettiin koko hallitksen hyväksymänä.
Merkittävänä tekijänä kaupanteossa oli elinkeinoministeri Mauri Pekkarinen. Valtion osakkeille etsittiin aktiivisesti suomalaista sijoittajaa, jota kiinnosta tuotannon kehittäminen ja jatkaminen Suomessa.
Valtio on edelleen omistajana Kemirassa ja pitää omina tavoitteinaan tuotannon kehittämistä, työpaikkojen säilyttämistä ja yhtiön osakkeen arvon vakaata kasvattamista.
Tässä ei ollut kyse rahastamisesta, mahdollisimman korkean hinnan hakemisesta osakkeille, vaan nimenomaan hyvän omistuspohjan löytämisestä, jotta myös Kemiran tulevaisuus turvataan.
Kyllä Kemiralle olisi ostajia löytynyt, rahanahneita pikavoittojen tavoittelijoita, jotka olisivat pilkkoneet Kemiran osiin ja myyneet taas pala kerrallaan eniten tarjoavalle.
Sen tien päässä olisi vääjäämättä ollut tuotannon lopettaminen ja työttömyys, kun ostajina olisivat olleet lähinnä Kemiran kilpailijat. - oivahärkönen
Nimenomaan pörssiyhtiö kirjoitti:
Annat väärän todistuksen myös Häkämiehestä, sillä myynti oli koko hallituksen yhteinen hanke ja toteutettiin koko hallitksen hyväksymänä.
Merkittävänä tekijänä kaupanteossa oli elinkeinoministeri Mauri Pekkarinen. Valtion osakkeille etsittiin aktiivisesti suomalaista sijoittajaa, jota kiinnosta tuotannon kehittäminen ja jatkaminen Suomessa.
Valtio on edelleen omistajana Kemirassa ja pitää omina tavoitteinaan tuotannon kehittämistä, työpaikkojen säilyttämistä ja yhtiön osakkeen arvon vakaata kasvattamista.
Tässä ei ollut kyse rahastamisesta, mahdollisimman korkean hinnan hakemisesta osakkeille, vaan nimenomaan hyvän omistuspohjan löytämisestä, jotta myös Kemiran tulevaisuus turvataan.
Kyllä Kemiralle olisi ostajia löytynyt, rahanahneita pikavoittojen tavoittelijoita, jotka olisivat pilkkoneet Kemiran osiin ja myyneet taas pala kerrallaan eniten tarjoavalle.
Sen tien päässä olisi vääjäämättä ollut tuotannon lopettaminen ja työttömyys, kun ostajina olisivat olleet lähinnä Kemiran kilpailijat.... puutu yksittäisen ministerin toimiala asioihin. On voinut tämänkin asian hiljaisesti hyväkyä, jos nyt on ollut käsiteltävänäkään. Tuskin koko hallitus puuttu yksittäisiin pörssikauppoihin. Tässä tapauksessa vain olisi pitänyt puuttua. Ei valtion omaisuutta pidä myydä puoluepoliittisen suosikkijärjestelmän perusteella, vaan korkeimmalla hinnalla. Mikä takaa, ettei Paasikivetkään pilko yhtiötä.
- oivahärkönen
sehän tiedetään kirjoitti:
Oivan vaihtoehto, huutokaupalla korkein hinta olisi tuonut ostajaksi sijoittajat jotka olisivat pilkkoneet yriryksen (Kemiran) ja myyneet sen korkeammalla hinnalla.
Partek riitänee esimerkiksi, jos Oiva ymmärrät.... tiedät, että muut ostajat olisivat pilkkoneet yhtiön? Kaikki omistajat tietävät, ettei hyvää yhtiötä pidä pilkkoa. Ei niistä palasista saa enää kunnon hintaa.
- Suomessa
oivahärkönen kirjoitti:
... puutu yksittäisen ministerin toimiala asioihin. On voinut tämänkin asian hiljaisesti hyväkyä, jos nyt on ollut käsiteltävänäkään. Tuskin koko hallitus puuttu yksittäisiin pörssikauppoihin. Tässä tapauksessa vain olisi pitänyt puuttua. Ei valtion omaisuutta pidä myydä puoluepoliittisen suosikkijärjestelmän perusteella, vaan korkeimmalla hinnalla. Mikä takaa, ettei Paasikivetkään pilko yhtiötä.
tässä asiassa haettiin pitkäaikaista suomalaista omistusta ja valtio rahaa kassaansa valtiovelan lyhentämiseen.
Uudet omistajat tuhoavat maineensa ja uskottavuutensa, mikäli rahastavat ostoksen pilkkomisella ja eteenpäin myynnillä samantien.
Suomalainen omistus ei ole itsestäänselvyys.
Kiristämällä yhtiöiden taseiden kasvatusta ja osinkojen jakoa ajetaan omistajuus ulkomaille.
Jokainen miettiköön itse halutaanko yrittäjät lahdata Suomessa vai ollaanko ylpeitä siitä, että Suomessa riittää uskoa kotimaisilla yrittäjillä huomiseen ja siihen, että yrittäminen Suomessa on mahdollista ja järkevää. - aihetta kysyä
oivahärkönen kirjoitti:
... puutu yksittäisen ministerin toimiala asioihin. On voinut tämänkin asian hiljaisesti hyväkyä, jos nyt on ollut käsiteltävänäkään. Tuskin koko hallitus puuttu yksittäisiin pörssikauppoihin. Tässä tapauksessa vain olisi pitänyt puuttua. Ei valtion omaisuutta pidä myydä puoluepoliittisen suosikkijärjestelmän perusteella, vaan korkeimmalla hinnalla. Mikä takaa, ettei Paasikivetkään pilko yhtiötä.
Ministerit vastaavat sektoreistaan, mutta hallitus tekee päätökset mm. valtion omaisuuden myynnistä ja hyväksyy ne ao. ministerin esityksestä.
Koko hallituksen tavoite oli osakkeiden myynnin jälkeenkin turvata Kemiran kehitys, kun valtion äänivalta pieneni yhtiössä.
Tästä syystä nimenomaan Hallitus haki Kemiralle suomalaista ostajaa, joka sitoutuu yhtiön kehittämiseen ja panostaa Kemiran tulevankin menestykseen.
Valtionyhtiöissä ei ole kysymys pelkästä rahasta, omistuksen panemisesta lihoiksi mahdollisimman kalliilla, vaan siitä, että Kemiran tuotanto on maalle tärkeä ja työpaikat myös.
Tällä menettelyllä pyrittiin välttämään mm. Kemiran pilkkominen, mikä ei ole mahdotonta, kun pelkkää maksimaalista tuottoa hakevat sijoittajat npäästetään irti ja pennaan jukkinen tarjouskilpailu pystyyn. Ne nimittäin tarjoavat eniten, jotka aikovat hyötyä eniten lyhyellä aikavälillä. - yleensä mitään
oivahärkönen kirjoitti:
... tiedät, että muut ostajat olisivat pilkkoneet yhtiön? Kaikki omistajat tietävät, ettei hyvää yhtiötä pidä pilkkoa. Ei niistä palasista saa enää kunnon hintaa.
Vanhasen viisas hallitus tiesi, että sijoitusmarkkinoilla liikkuu pikavoittojen tavoittelijoita, jotka ostavat yrityksiä myydäkseen ne palasina edelleen ja tekevät näin isot rahat lyhyessä ajassa.
Tämän riskin hallitus halusi välttää, koska se piti tärkeänä Kemiran tuonannollisen toiminnan jatkumista. Siksi hallitus ja Häkämies myivät osakkeet suomalaisille sijoittajille, jotka sitoutivat samalla Kemiran kehittämiseen nykyajan vaatimuksia vastaavaksi.
Monialayhtiöt on nimittäin helpompi myydä tuotantosuunta kerrallaan, jos aqikoo maksimoida myyntitulonsa. Hallituksen olisi pitänyt itse pilkkoa Kemira ja myydä se paloina, jos maksimaalinen myyntitulo olisi ollut hallituksen tavoite. - oivahärkönen
aihetta kysyä kirjoitti:
Ministerit vastaavat sektoreistaan, mutta hallitus tekee päätökset mm. valtion omaisuuden myynnistä ja hyväksyy ne ao. ministerin esityksestä.
Koko hallituksen tavoite oli osakkeiden myynnin jälkeenkin turvata Kemiran kehitys, kun valtion äänivalta pieneni yhtiössä.
Tästä syystä nimenomaan Hallitus haki Kemiralle suomalaista ostajaa, joka sitoutuu yhtiön kehittämiseen ja panostaa Kemiran tulevankin menestykseen.
Valtionyhtiöissä ei ole kysymys pelkästä rahasta, omistuksen panemisesta lihoiksi mahdollisimman kalliilla, vaan siitä, että Kemiran tuotanto on maalle tärkeä ja työpaikat myös.
Tällä menettelyllä pyrittiin välttämään mm. Kemiran pilkkominen, mikä ei ole mahdotonta, kun pelkkää maksimaalista tuottoa hakevat sijoittajat npäästetään irti ja pennaan jukkinen tarjouskilpailu pystyyn. Ne nimittäin tarjoavat eniten, jotka aikovat hyötyä eniten lyhyellä aikavälillä.... hyötyä kaupasta, kun saivat vielä noin vähän niin kuin tiskin alta. Tarkoitukseni ei ole mollata hienoa yrittäjäsukua Paasikiviä vaan Häkämiestä, joka oli tässäkin hämminkiä aiheuttamassa.
- oivahärkönen
yleensä mitään kirjoitti:
Vanhasen viisas hallitus tiesi, että sijoitusmarkkinoilla liikkuu pikavoittojen tavoittelijoita, jotka ostavat yrityksiä myydäkseen ne palasina edelleen ja tekevät näin isot rahat lyhyessä ajassa.
Tämän riskin hallitus halusi välttää, koska se piti tärkeänä Kemiran tuonannollisen toiminnan jatkumista. Siksi hallitus ja Häkämies myivät osakkeet suomalaisille sijoittajille, jotka sitoutivat samalla Kemiran kehittämiseen nykyajan vaatimuksia vastaavaksi.
Monialayhtiöt on nimittäin helpompi myydä tuotantosuunta kerrallaan, jos aqikoo maksimoida myyntitulonsa. Hallituksen olisi pitänyt itse pilkkoa Kemira ja myydä se paloina, jos maksimaalinen myyntitulo olisi ollut hallituksen tavoite.... Kemiran kehittämiseen? Oikeinko kirjallisella sopimuksella?
- hyvin julkisesti
oivahärkönen kirjoitti:
... Kemiran kehittämiseen? Oikeinko kirjallisella sopimuksella?
tv-haastattelussa kaupan jälkeen.
- olla jukuripää
oivahärkönen kirjoitti:
... hyötyä kaupasta, kun saivat vielä noin vähän niin kuin tiskin alta. Tarkoitukseni ei ole mollata hienoa yrittäjäsukua Paasikiviä vaan Häkämiestä, joka oli tässäkin hämminkiä aiheuttamassa.
Paasikivien sijoitusyhtiön edustaja kertoi tv-haastattelussa, miten he aikovat hyötyä Kemirasta kehittämällä ja uudistamalla yhtiötä siten, että sen kilpailuasema markkinoilla vahvistuu. Valtio on edelleen mukana vähemmistöosakkaana.
Ymmärät tämän oikein hyvin, joten älä viitsi jääräpäisesti jankuttaa Häkämiehestä, kun hallitus on saanut Kemirasta hyvää rahaa ja yhtiökin kehittyy edelleen Suomen parhaaksi.
Tämä oli hallituksen projekti, jonka Häkämies toteutti. - usko,
oivahärkönen kirjoitti:
... hyötyä kaupasta, kun saivat vielä noin vähän niin kuin tiskin alta. Tarkoitukseni ei ole mollata hienoa yrittäjäsukua Paasikiviä vaan Häkämiestä, joka oli tässäkin hämminkiä aiheuttamassa.
että Paasikivet menettelevät lupaustensa vastaisesti, kuten Herlinit Partekin suhteen. Herlineillä kun on voimakkaat kepulaiset sukujuuret ja mitäs me tiedämmekään kepilaisista.
Pata kattilaa soimaa.
Takavuosilta tulee mieleen KEPU oppositiossa ja hallituksen kaavailut myydä osa valtionyhtiö Sonerasta. Silloin Soneran arvo oli korkeimmillaan ja valtio olisi tehnyt todella hyvän tilin.
Silloin muudan opposition rakkikoira Mauri Pekkarinen ulvoi kurkku suorana, että "ei kruunun jalokiviä saa myydä". Sittemmin tapahtui niin, että Sonera sekoili KEPUlaisen hallintoneuvoston puheenjohtajan Pauli Saapungin johdolla Saksassa ja yhtiön markkina-arvo romahti.
Sellaista se on aina ollut KEPUlainen taloudenpito.- leikin
Soitin ovikelloa…
Oikeastaan toivoin, ettei homo olisi kotona. En päässyt kuitenkaan pakoon, jalkani eivät totelleet. Pulssini kohosi, vapisin. Tunsin kullini paisuvan – olin himoni orja. Kaipasin hänen kosketustaan, läimäyksiä pakaroilleni, kiveksieni puristelua, kipua ja kullia anukseeni.
Ovi aukeni – homo oli hämmästyneen näköinen – sinäkö ?
Saanko tulla, kysyin ääni vavisten – oudon käheänä. Tule toki sisälle, ei minulla ole mitään ohjelmaa menossa, en uskonut, että enää tulisit takaisin.
Astuin eteiseen. Homo syleili minua. Otti kasvoni käsiensä väliin ja suuteli – vastasin suudelmaan – tuntui hyvältä – kieli tunkeutui suuhuni, se ei enää tuntunut limaiselta – vastenmieliseltä, kuten edellisellä kerralla. Homon käsi tunnusteli sepalustani, hän huomasi erektioni – käsi hyväili kulliani housujen päältä. Taidat haluta jotain, homo kuiskasi korvaani – suuteli taas, nyt himokkaasti. Homo talutti minut makuuhuoneeseen. Hän avasi sänkypeitteen. Riisuudu, hän sanoi käskevämmällä äänellä. Tein kuten käskettiin. Haluatko juoda mehua, on niin lämmin ilta ?. En vastannut, homo meni keittiöön. Tuli takaisin mehukannun ja lasien kanssa. Homo katseli minua – häpesin taas alastomuuttani. Kullini värähteli puolinaisessa seisokissaan. Homo huomasi kuinka kiihoittunut olin.
Homo veti minut sängylle ja tuli viereeni vaatteet päällään. Syntyi pitkä sessio – homo suuteli minua, hyväili ja nipisteli nännejäni – imi niitä. Homon käsi oli kullillani hyväillen sitä – välillä kiveksiäni. Suljin silmäni ja annoin himon viedä minua – olin kuin unessa. Homo sai käyttää minua miten halusi – homo tiesi sen.
Havahduin kun homo irroittautui minusta riisuakseen vaatteensa. Huuleni olivat turvoksissa, rintojani kirveli – homo oli purrut nännieni ympäristöt fritsuja täyteen – toisessa nännissä näkyi veripisara. Homo tuli päälleni – työnsi kullinsa suuhuni – aloin imemään – kakoin välillä, kun kulli työntyi kitalakeeni. Homon kulli kovettui nopeasti. Minut käännettiin mahalleni – tuttu komento, perse ylös. Homo sylki peräaukkooni – kivun vihlaisu – en ollut valmis – kulli liukui syvälle peräsuoleeni. Voihkin !
Homo alkoi nussimaan minua. Siinä minä taas olin – homon leluna – nussittavana. Tätäkö minä halusin. Homo ei säälinyt vaan nussi minua kuin onanisti tekopillua. Tunsin taas kiihoittuvani – kullini seisoi kovana. Outo kivunsekainen nautinto levisi anuksestani. Peräsuoleni sykki tahdottomasti – tunsin orgasmini lähestyvän –voihkin, voihkin ja spermani lensi lakanalle.
Homo ei lopettanut – hänen pallinsa läiskyivät jalkovälissäni kiveksiäni vasten. Se tuntui kestävän ikuisuuden – halusin pois – melkein itkin. Homo käänsi minut selälleni – tunkeutui uudelleen anukseeni – tuli päälleni ja suuteli minua pitkään – mylvien samalla jotain – homolla tuli. Tunsin kuuman ruiskeen peräsuolessani. Homo rojahti viereeni sängylle.
Hetken levättyämme homo talutti minut kylpyhuoneeseen pesi hellävaroen kullini ja peräaukkoni, sitten oman kullinsa. Voi kun teki hyvää, sulla on hyvä perse, homo hoki koko pesurituaalin aikana.
Minut talutettiin taas makuuhuoneeseen. En ollut kuivannut muniani, homo laittoi minut selälleni ja tuli jalkojeni väliin. Hän nuoli vesipisarat kullistani ja kiveksistäni. Homon keskisormi tunkeutui peräaukkooni. Hieron vähän, kuiskasi homo. Tunsin kosketuksen – liikkuvan sormen – oliko se eturauhanen, joka sykki sormea vasten ? Tunsin kullini kohottavan taas päätään.. Homo alkoi imemään kulliani. Tuntui ihanalta, kulliani imettiin - kiveksiäni puristeltiin – sormi hieroi peräaukossani -voi sitä ihanaa nautintoa – homo oli kokenut ja tiesi mitä teki.
Laukesin homon suuhun. Homo suuteli ja sylki spermani suuhuni. En tajunnut mitä tapahtui – suutelimme loputtomasti - syleilin homoa.
Maistoimme omenamehua – suutelimme uudelleen – sain puhelinnumeron. Hän halusi jatkaa suhdettamme – minä suostuin ja yritin pukeutua.
Älä lähde vielä, pyysi homo ja tönäisi minut uudelleen sänkyyn selälleni – mene polvillesi.
Näin homon kullin seisovan – tiesin mitä oli tulossa. Ojensin lantioni nöyrästi homolle – ole siinä, homo komensi. Hän otti voidetta yöpyödän laatikosta. Homo tiesi, että anukseni oli hellä edellisestä nussimisesta. Peräaukkoni voideltiin – homo voiteli kullinsa, laittoi voidetuubin laatikkoon hitaasti – antoi minun odottaa ja tietää mitä oli tulossa. Näin rasvatun seisovan kullin, halusin sitä.
Kulli painui peräsuoleeni, se oli avoin - en tuntenut kipua – minä vain täytyin. Homo nussi hitaasti, työnsi syvälle ja piti siellä – tukeva ote lantiostani. Oi, kun on hyvä perse, alkoi homo taas hokemaan. Tahti kiihtyi – opin supistelemaan peräaukkoani homon panotahdissa. Sain nautinnon – tuntui ihanalta. Kuulin jonkun hokevan, nussi, nussi ! Ei, ei se voinut olla minä, suustani kuului vaikerrus nautinnosta, nussi !
Kesti pitkään – homolta vihdoin tuli. Pääsin yksin pesulle, kun tulin takaisin en nähnyt homoa. Puin ja yritin lähteä. Se keskeytyi – ota alushousut pois, komensi huoneeseen tullut homo – otin ne pois. Homolla oli punainen nauha – kuin rusettinauha – hän sitoi sen kullini ja kiveksieni ympärille – hieman liian kireälle. Kivekseni ojentautuivat eteenpäin nauhan puristuksen voimasta. Et saa irroittaa tätä rusettiä – vasta huomenna. Homo ei antanut alushousuja – puin jalkaani ohuet kesähousuni – khakia – kullini pullisteli housuissa kiveksien työntämänä julkeasti – sen näkisivät kaikki vastaantulijat –niin kai oli takoituskin.
Kävelin Töölöstä kotiin Kallioon kasvot punaisina. Muutamat vastaantulijat tuijottivat haaroihini – pullistuma oli silminnähtävä – kullini alkoi taas jäykistymään. Mitähän ne ajattelivat – onneksi eivät tienneet, että siellä oli punainen rusetti millä kalunija pallini oli sidottu - olin häpeissäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272263
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121653Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999