Suihinottoa kesken aktin?

kyselijäN

Miten on naiset, otatteko suihin kesken aktin? Eli kesken touhun imutusta ja sitten taas itse toimintaan..
Onkohan se miten yleistä vai pelkissä filmeissä näyteltyä....Onko se mielestänne jotenkin "ällöä" vai normaalia ja mitenköhän yleistä touhu on?

24

13413

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imuttelija

      Kyllä vaan saatan ottaa kesken aktin välillä suuhun ja sitten taas panna. Aina välillä ehdotan miehelle, että jos hän haluaa niin hän voi tulla aktin lopuksi suuhuni.

      Ei siinä ole mitään ällöä ollenkaan. En vaan itse maistu niin hyvältä kuin mieheni, mutta en toki inhoakaan omia mehujani ;-)

      Sitä en osaa sanoa miten yleistä tällainen on, mutta luulisin että yleistä sellaisten parien välillä, jotka muutenkin tykkäävät suuseksistä?

      • olemassa,jotka ovat seksin ja suuseksin suhteen niin avoimia,eikä pidättyväisiä. Teidän miehenne ovat onnekkaita ja varmasti onnellisia. Mäkin haluan löytää tuollaisen naisen,vaikka ei seksi ole ainoa tärkeä asia maailmassa,mutta tärkeä kuitenkin ihmiselle luonnollisesti. Olette ihania naisia ja kaikkea hyvää teille. =) Käyttäkää vapaasti mielikuvitusta seksissä ja nauttikaa siitä,mitä teette ja saatte! =)


    • vinksvinks

      minustakaan ole mitään outoa. Kun paikat on puhtaat,
      niin miksi ei ??? Ja sitä paitsi, miehet rakastavat suuhun laukeamista, eikö totta??? :)))

      • Fellatia

        Ihan normaalia, minäkin otan suihin missä vaiheessa vain.. välillä, ennen ja jälkeen.. sen sijaan ..

        Siitä että miehet tykkäisivät laueta suuhun olen eri mieltä, oman kokemukseni mukaan suurin osa kuitenkin lopulta haluavat laueta sinne perinteiseen paikkaan.
        Monet puhuvat suuhun laukeamisesta ja heitä kiinnostaa että saako suuhun laueta, toki saa, mutta useimmiten kuitenkin on ollut niin heistä kuin minustakin nautinnollisinta laueta sylikkäin. Itse ainakin tykkään nähdä miehen kasvot hänen lauetessa.

        Ja miehet huomio!!
        Huolehtikaa hygieniastanne! Ei riitä että pesette sen perhekalleutenne ja huljuttelette sitä kikkelinpäätä kraanan alla. Suihin ottaessa se minun nenäni on nivusissa ja kiveksissä - erityisen puhdas ja hyvälle tuoksuva on oltava vyötäröstä alaspäin, ja sen lisäksi tietysti muutenkin puhdas koko mies.


      • jerkkukerkku
        Fellatia kirjoitti:

        Ihan normaalia, minäkin otan suihin missä vaiheessa vain.. välillä, ennen ja jälkeen.. sen sijaan ..

        Siitä että miehet tykkäisivät laueta suuhun olen eri mieltä, oman kokemukseni mukaan suurin osa kuitenkin lopulta haluavat laueta sinne perinteiseen paikkaan.
        Monet puhuvat suuhun laukeamisesta ja heitä kiinnostaa että saako suuhun laueta, toki saa, mutta useimmiten kuitenkin on ollut niin heistä kuin minustakin nautinnollisinta laueta sylikkäin. Itse ainakin tykkään nähdä miehen kasvot hänen lauetessa.

        Ja miehet huomio!!
        Huolehtikaa hygieniastanne! Ei riitä että pesette sen perhekalleutenne ja huljuttelette sitä kikkelinpäätä kraanan alla. Suihin ottaessa se minun nenäni on nivusissa ja kiveksissä - erityisen puhdas ja hyvälle tuoksuva on oltava vyötäröstä alaspäin, ja sen lisäksi tietysti muutenkin puhdas koko mies.

        Täytyypä sanoa näin miehenä, ettei maailmassa ole toista samanlaista tunnetta kuin laueta naisen suuhun. Ainakin/varsinkin jos nainenkin siitä tykkää. Ja jotkut tuntuvat olevan aivan hulluna siihen, god bless women! Tuntuu noin miljoona kertaa paremmalta kuin laueta sisään.


    • nuori nainen..

      Sehän on erittäin mukavaa olla antavana ja saavana osapuolena,myös kesken aktin!Ei ällöä ollenkaan!!Suuseksi on muutenkin erittäin nautinnollista,jos sen vain osaa.Sain tänään aivan sanoinkuvaamattoman ihanaa suuseksiä,hän todella osaa sen,ja häneltä on aivan ihanaa ottaa suihin!

    • yleensä

      tämä homma toimii niin että mies on suuseksin perään, mutta minä en sitten taas lainkaan välitä imeä sukupuolielimiä. Annan kuitenkin miehen imeä pimppiäni, koska hän on siinä melkoinen mestari ja nauttii siitä itsekin.
      Homma on OK silloin kun tehdään niin kuin kummallekin parhaiten sopii. Vapaus on tärkeintä.

    • Tia;0)

      Kyllä tulee otettua suihin kesken aktin. On myös kertoja, että mies lopuksi laukeaa suuhun... ei siinä minusta mitään erikoista ole. Omia eritteitäni sekoittuu, joita mieskin maistelee. Eihän se nyt kovin ällöttävää silloin minustakaan voi olla. Muutenhan olisi sangen epäreilua edes toivoa suuseksiä :D

    • Zahrah

      Ilman muuta otan mieheni kullin suuhun välillä kesken aktinkin. Ihanaa kun mies on oikein huhkinut ja sen jälkeen ollaan kuusysissä. NAMIA!

      Kokeilkaa ihmeessä ystävät, piristää kummasti.

      Z

    • Anonyymi

      Olin yhden naisen kanssa panemassa ja hän otti useamman kerran suihin kesken panon ja lopuksi sain laueta suuhun.

    • Anonyymi

      Monet naiset on ottanut. Omanikin teki sen ennen, ei tee enään. Nuolen kyllä hänen pillua välillä, kun olen jo ollut sisällä ja joskus laukeamisen jälkeen hoidan loppuu Todella ihanat ja himokkaat maut. Olen jo luopunut toivosta, että kotona saisi noin tehdä, että panisin pilluun ja otattaisin suihin, sastikka saisin laueta suuhjn.

      Onneksi muualtakin löytyy himokkaita naisia joille saa noin tehdä. ... ja kotona asuva puutteenpesä saa mitä haluaa - ei mitään.

    • Anonyymi

      Otan suihin kesken panon. Mutta en pysty ottamaan lastia suuhun

      • Anonyymi

        Yksi nainen otti minulta useamman kerran suuhun yhdynnän aikana, mutta ei halunnut lastia suuhun. Minä nuorlin hantä myös muutaman kerran .


    • Anonyymi

      Monesti otan mieheltäni suihin panojen välissä. Samalla saa maistaa omaa helvetin pahan hajuista vittua.

    • Anonyymi

      Hei! Ku­­ts­umme sinut käymään u­­ude­­­ss­­­a chatis­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://6015555.com/H/0gRa 👈

    • Anonyymi

      Kun on kaksi paria niin kesken session naiset ottaa suihin toisen naisen pillussa olleen munan!

    • Anonyymi

      Tyttöystäväni otti suihin välillä kesken mutta minua ärsyttäkseen sen jälkeen halusi pussailla sen jälkeen herken kun oli imenyt munaa, hän oli 16v.

      • Anonyymi

        Tietenkin! Eihän siinä ole muuten mitään itua. Hyvät maut kuuluu jakaa, nautinto kaikille. Joskus kun puolisoni pimpsa maistuu erityisen herkulliselle, niin suuseksin välillä nain häntä hetken kullillani, sitten tarjoan sen hänelle suuhun. Hänen maistettua sopivan kauan, kalu joko takaisin pimpsaan tai jatkan suuseksin antamista hänelle. Jos kalu menee pimpsaan, niin intohimoisella suutelulla pääsen taas maistamaan herkkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin! Eihän siinä ole muuten mitään itua. Hyvät maut kuuluu jakaa, nautinto kaikille. Joskus kun puolisoni pimpsa maistuu erityisen herkulliselle, niin suuseksin välillä nain häntä hetken kullillani, sitten tarjoan sen hänelle suuhun. Hänen maistettua sopivan kauan, kalu joko takaisin pimpsaan tai jatkan suuseksin antamista hänelle. Jos kalu menee pimpsaan, niin intohimoisella suutelulla pääsen taas maistamaan herkkua.

        Juuri näin, tuohan on ihan parasta naida, imettää kyrpää, suudella, nuolla pillua ja saada maistaa kaikki maut ja lopuksi jos saa laskea vielä spermat suuhun ja maistella omat mällit naisen huulilta. Parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin! Eihän siinä ole muuten mitään itua. Hyvät maut kuuluu jakaa, nautinto kaikille. Joskus kun puolisoni pimpsa maistuu erityisen herkulliselle, niin suuseksin välillä nain häntä hetken kullillani, sitten tarjoan sen hänelle suuhun. Hänen maistettua sopivan kauan, kalu joko takaisin pimpsaan tai jatkan suuseksin antamista hänelle. Jos kalu menee pimpsaan, niin intohimoisella suutelulla pääsen taas maistamaan herkkua.

        Hän kiusasi sillä että saan maistaa oman muna makua, ällöttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kiusasi sillä että saan maistaa oman muna makua, ällöttävää.

        Ja jatkoa tuohon itujuttuuni. Erityisen nautinnollista on laskea jätti-iso mälli pimpsaan ja sen jälkeen nuolla naiselle kunnon varpaankynnet irroittava litisevä orgasmi. Ei siinä omat spermat mitään haittaa, päinvastoin, kiimaisemmaksi vain tilanteen tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkoa tuohon itujuttuuni. Erityisen nautinnollista on laskea jätti-iso mälli pimpsaan ja sen jälkeen nuolla naiselle kunnon varpaankynnet irroittava litisevä orgasmi. Ei siinä omat spermat mitään haittaa, päinvastoin, kiimaisemmaksi vain tilanteen tekee.

        Hyi. Oma sperma ei kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkoa tuohon itujuttuuni. Erityisen nautinnollista on laskea jätti-iso mälli pimpsaan ja sen jälkeen nuolla naiselle kunnon varpaankynnet irroittava litisevä orgasmi. Ei siinä omat spermat mitään haittaa, päinvastoin, kiimaisemmaksi vain tilanteen tekee.

        Sunnuntaina juuri meni noin. Kysyin vaimolta haluaako juuri tuossa järjestyksessä ja sanoi että ehdottomasti... Olisin voinut jatkaa loppuu hänet muutenkin. Molemmat tykkää tuosta


    • Anonyymi

      olen mies ja kaveri nussi vaimoa kesken kaiken oli mukavaa ottaa suihin

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1253
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      919
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      899
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      884
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      790
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      781
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      769
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      768
    Aihe