Rapu (n) ja vaaka (m)?

Miten on?

Sopiiko...?

5

1572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johhhhaaaannnnnaaaaaa

Olin 11 vuotta vaakamiehen kanssa yksissä, ite rapunainen. Suhde päättyi pettämiseen ja liian erilaisiin maailmankatsomuksiin.. MInä olen koti.ihminen,mies halusi mennä ulkomaille töihin, elämään, seikkailemaan jne.. eroavaisuuksia oli paljon. JOku meidät aikanaan yhdisti ja 11 hiton hienoa vuotta elettiin kuitenkin yksissä

• pupuorvokki

Kokemusta on. Olen itse rapunainen ja hengailin 7 vuotta vaaka-miehen kanssa. Hyvin meni , kun en kysellyt enkä vaatinut mitään. Hän oli minulle ns. "viikonloppurakastaja", joka sopikin hyvin minulle, sillä olin tuolloin yksinhuoltaja ja lapset joka toinen viikko isänsä luona. Eipä tarvinnut lapsia järkyttää uudella isäehdokkaalla. vaaka mies oli tosi mustis, tai ainakin niin koin. Hän myös matkusteli ulkomailla ja minä olin sopivasti aina passissa venaamassa häntä. Hänen sanojaan lainaten: olin hänen rauhoittumissatamansa. Hullu olin, kun moiseen suostuin, toisaalta, en itse olisi syvempään suhteeseen kyennytkään. Käytännöllistä, mutta nyt, onneksi ohitse.

• pocahontas
        pupuorvokki kirjoitti:

Kokemusta on. Olen itse rapunainen ja hengailin 7 vuotta vaaka-miehen kanssa. Hyvin meni , kun en kysellyt enkä vaatinut mitään. Hän oli minulle ns. "viikonloppurakastaja", joka sopikin hyvin minulle, sillä olin tuolloin yksinhuoltaja ja lapset joka toinen viikko isänsä luona. Eipä tarvinnut lapsia järkyttää uudella isäehdokkaalla. vaaka mies oli tosi mustis, tai ainakin niin koin. Hän myös matkusteli ulkomailla ja minä olin sopivasti aina passissa venaamassa häntä. Hänen sanojaan lainaten: olin hänen rauhoittumissatamansa. Hullu olin, kun moiseen suostuin, toisaalta, en itse olisi syvempään suhteeseen kyennytkään. Käytännöllistä, mutta nyt, onneksi ohitse.

Elämäni kammottavin kohtalo olla rapunaisena vaaka miehen kanssa,4vuotta yhdessä,hän välittämättä muuta kuin itsestään ,raadoin kuin orja elämän,työn ja parisuhteen eteen eikä mikään riittänyt,nyt olen niin peloissani etten pysty enää kuvittelemaankaan toista ihmistä rinnallani,se on varmaa ettei vaakaa ainakaan.Miettii päätöksiä liian pitkään eikä osaa päättää,naiset vain leikkikaluja,rapuna ehdin hermostua koska teen nopeita ratkaisuja ja elän ylpeänä niiden mukaan.

• Tsippadappaduu

Itse rapumiees. ja vaakanaisen kanssa ruvettii seurustelemaan. Ihan mukavaa oli, mutta vaakanainen tuntui vaa leikkivän sillä muidenki miehie kanssa pyöri. Oltiin vain kolme viikkoa yhdessä, kunnes se pisti poikki sanoen; löysin toisen. Mikäs siinä sitten. Tää oli tällainen vaakanainen tämä.

• rapuska

itse siis rapunainen ja elin 10 vuotta vaakamiehen kanssa. elämä ajoittain ihanaa, mutta itse kovin kotiläheinen ja vaakamiehellä koko ajan tuli hännän alla, ristiriitoja tuli.. seksi upeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      191
      1115
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe