Rapu (n) ja vaaka (m)?

Miten on?

Sopiiko...?

5

1579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johhhhaaaannnnnaaaaaa

Olin 11 vuotta vaakamiehen kanssa yksissä, ite rapunainen. Suhde päättyi pettämiseen ja liian erilaisiin maailmankatsomuksiin.. MInä olen koti.ihminen,mies halusi mennä ulkomaille töihin, elämään, seikkailemaan jne.. eroavaisuuksia oli paljon. JOku meidät aikanaan yhdisti ja 11 hiton hienoa vuotta elettiin kuitenkin yksissä

• pupuorvokki

Kokemusta on. Olen itse rapunainen ja hengailin 7 vuotta vaaka-miehen kanssa. Hyvin meni , kun en kysellyt enkä vaatinut mitään. Hän oli minulle ns. "viikonloppurakastaja", joka sopikin hyvin minulle, sillä olin tuolloin yksinhuoltaja ja lapset joka toinen viikko isänsä luona. Eipä tarvinnut lapsia järkyttää uudella isäehdokkaalla. vaaka mies oli tosi mustis, tai ainakin niin koin. Hän myös matkusteli ulkomailla ja minä olin sopivasti aina passissa venaamassa häntä. Hänen sanojaan lainaten: olin hänen rauhoittumissatamansa. Hullu olin, kun moiseen suostuin, toisaalta, en itse olisi syvempään suhteeseen kyennytkään. Käytännöllistä, mutta nyt, onneksi ohitse.

• pocahontas
        pupuorvokki kirjoitti:

Kokemusta on. Olen itse rapunainen ja hengailin 7 vuotta vaaka-miehen kanssa. Hyvin meni , kun en kysellyt enkä vaatinut mitään. Hän oli minulle ns. "viikonloppurakastaja", joka sopikin hyvin minulle, sillä olin tuolloin yksinhuoltaja ja lapset joka toinen viikko isänsä luona. Eipä tarvinnut lapsia järkyttää uudella isäehdokkaalla. vaaka mies oli tosi mustis, tai ainakin niin koin. Hän myös matkusteli ulkomailla ja minä olin sopivasti aina passissa venaamassa häntä. Hänen sanojaan lainaten: olin hänen rauhoittumissatamansa. Hullu olin, kun moiseen suostuin, toisaalta, en itse olisi syvempään suhteeseen kyennytkään. Käytännöllistä, mutta nyt, onneksi ohitse.

Elämäni kammottavin kohtalo olla rapunaisena vaaka miehen kanssa,4vuotta yhdessä,hän välittämättä muuta kuin itsestään ,raadoin kuin orja elämän,työn ja parisuhteen eteen eikä mikään riittänyt,nyt olen niin peloissani etten pysty enää kuvittelemaankaan toista ihmistä rinnallani,se on varmaa ettei vaakaa ainakaan.Miettii päätöksiä liian pitkään eikä osaa päättää,naiset vain leikkikaluja,rapuna ehdin hermostua koska teen nopeita ratkaisuja ja elän ylpeänä niiden mukaan.

• Tsippadappaduu

Itse rapumiees. ja vaakanaisen kanssa ruvettii seurustelemaan. Ihan mukavaa oli, mutta vaakanainen tuntui vaa leikkivän sillä muidenki miehie kanssa pyöri. Oltiin vain kolme viikkoa yhdessä, kunnes se pisti poikki sanoen; löysin toisen. Mikäs siinä sitten. Tää oli tällainen vaakanainen tämä.

• rapuska

itse siis rapunainen ja elin 10 vuotta vaakamiehen kanssa. elämä ajoittain ihanaa, mutta itse kovin kotiläheinen ja vaakamiehellä koko ajan tuli hännän alla, ristiriitoja tuli.. seksi upeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4231
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1881
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1495
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1463
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1274
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      747
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe