Rapu (n) ja vaaka (m)?

Miten on?

Sopiiko...?

5

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johhhhaaaannnnnaaaaaa

      Olin 11 vuotta vaakamiehen kanssa yksissä, ite rapunainen. Suhde päättyi pettämiseen ja liian erilaisiin maailmankatsomuksiin.. MInä olen koti.ihminen,mies halusi mennä ulkomaille töihin, elämään, seikkailemaan jne.. eroavaisuuksia oli paljon. JOku meidät aikanaan yhdisti ja 11 hiton hienoa vuotta elettiin kuitenkin yksissä

      • pupuorvokki

        Kokemusta on. Olen itse rapunainen ja hengailin 7 vuotta vaaka-miehen kanssa. Hyvin meni , kun en kysellyt enkä vaatinut mitään. Hän oli minulle ns. "viikonloppurakastaja", joka sopikin hyvin minulle, sillä olin tuolloin yksinhuoltaja ja lapset joka toinen viikko isänsä luona. Eipä tarvinnut lapsia järkyttää uudella isäehdokkaalla. vaaka mies oli tosi mustis, tai ainakin niin koin. Hän myös matkusteli ulkomailla ja minä olin sopivasti aina passissa venaamassa häntä. Hänen sanojaan lainaten: olin hänen rauhoittumissatamansa. Hullu olin, kun moiseen suostuin, toisaalta, en itse olisi syvempään suhteeseen kyennytkään. Käytännöllistä, mutta nyt, onneksi ohitse.


      • pocahontas
        pupuorvokki kirjoitti:

        Kokemusta on. Olen itse rapunainen ja hengailin 7 vuotta vaaka-miehen kanssa. Hyvin meni , kun en kysellyt enkä vaatinut mitään. Hän oli minulle ns. "viikonloppurakastaja", joka sopikin hyvin minulle, sillä olin tuolloin yksinhuoltaja ja lapset joka toinen viikko isänsä luona. Eipä tarvinnut lapsia järkyttää uudella isäehdokkaalla. vaaka mies oli tosi mustis, tai ainakin niin koin. Hän myös matkusteli ulkomailla ja minä olin sopivasti aina passissa venaamassa häntä. Hänen sanojaan lainaten: olin hänen rauhoittumissatamansa. Hullu olin, kun moiseen suostuin, toisaalta, en itse olisi syvempään suhteeseen kyennytkään. Käytännöllistä, mutta nyt, onneksi ohitse.

        Elämäni kammottavin kohtalo olla rapunaisena vaaka miehen kanssa,4vuotta yhdessä,hän välittämättä muuta kuin itsestään ,raadoin kuin orja elämän,työn ja parisuhteen eteen eikä mikään riittänyt,nyt olen niin peloissani etten pysty enää kuvittelemaankaan toista ihmistä rinnallani,se on varmaa ettei vaakaa ainakaan.Miettii päätöksiä liian pitkään eikä osaa päättää,naiset vain leikkikaluja,rapuna ehdin hermostua koska teen nopeita ratkaisuja ja elän ylpeänä niiden mukaan.


    • Tsippadappaduu

      Itse rapumiees. ja vaakanaisen kanssa ruvettii seurustelemaan. Ihan mukavaa oli, mutta vaakanainen tuntui vaa leikkivän sillä muidenki miehie kanssa pyöri. Oltiin vain kolme viikkoa yhdessä, kunnes se pisti poikki sanoen; löysin toisen. Mikäs siinä sitten. Tää oli tällainen vaakanainen tämä.

    • rapuska

      itse siis rapunainen ja elin 10 vuotta vaakamiehen kanssa. elämä ajoittain ihanaa, mutta itse kovin kotiläheinen ja vaakamiehellä koko ajan tuli hännän alla, ristiriitoja tuli.. seksi upeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe