Rapu (n) ja vaaka (m)?

Miten on?

Sopiiko...?

5

1629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johhhhaaaannnnnaaaaaa

Olin 11 vuotta vaakamiehen kanssa yksissä, ite rapunainen. Suhde päättyi pettämiseen ja liian erilaisiin maailmankatsomuksiin.. MInä olen koti.ihminen,mies halusi mennä ulkomaille töihin, elämään, seikkailemaan jne.. eroavaisuuksia oli paljon. JOku meidät aikanaan yhdisti ja 11 hiton hienoa vuotta elettiin kuitenkin yksissä

• pupuorvokki

Kokemusta on. Olen itse rapunainen ja hengailin 7 vuotta vaaka-miehen kanssa. Hyvin meni , kun en kysellyt enkä vaatinut mitään. Hän oli minulle ns. "viikonloppurakastaja", joka sopikin hyvin minulle, sillä olin tuolloin yksinhuoltaja ja lapset joka toinen viikko isänsä luona. Eipä tarvinnut lapsia järkyttää uudella isäehdokkaalla. vaaka mies oli tosi mustis, tai ainakin niin koin. Hän myös matkusteli ulkomailla ja minä olin sopivasti aina passissa venaamassa häntä. Hänen sanojaan lainaten: olin hänen rauhoittumissatamansa. Hullu olin, kun moiseen suostuin, toisaalta, en itse olisi syvempään suhteeseen kyennytkään. Käytännöllistä, mutta nyt, onneksi ohitse.

• pocahontas
        pupuorvokki kirjoitti:

Kokemusta on. Olen itse rapunainen ja hengailin 7 vuotta vaaka-miehen kanssa. Hyvin meni , kun en kysellyt enkä vaatinut mitään. Hän oli minulle ns. "viikonloppurakastaja", joka sopikin hyvin minulle, sillä olin tuolloin yksinhuoltaja ja lapset joka toinen viikko isänsä luona. Eipä tarvinnut lapsia järkyttää uudella isäehdokkaalla. vaaka mies oli tosi mustis, tai ainakin niin koin. Hän myös matkusteli ulkomailla ja minä olin sopivasti aina passissa venaamassa häntä. Hänen sanojaan lainaten: olin hänen rauhoittumissatamansa. Hullu olin, kun moiseen suostuin, toisaalta, en itse olisi syvempään suhteeseen kyennytkään. Käytännöllistä, mutta nyt, onneksi ohitse.

Elämäni kammottavin kohtalo olla rapunaisena vaaka miehen kanssa,4vuotta yhdessä,hän välittämättä muuta kuin itsestään ,raadoin kuin orja elämän,työn ja parisuhteen eteen eikä mikään riittänyt,nyt olen niin peloissani etten pysty enää kuvittelemaankaan toista ihmistä rinnallani,se on varmaa ettei vaakaa ainakaan.Miettii päätöksiä liian pitkään eikä osaa päättää,naiset vain leikkikaluja,rapuna ehdin hermostua koska teen nopeita ratkaisuja ja elän ylpeänä niiden mukaan.

• Tsippadappaduu

Itse rapumiees. ja vaakanaisen kanssa ruvettii seurustelemaan. Ihan mukavaa oli, mutta vaakanainen tuntui vaa leikkivän sillä muidenki miehie kanssa pyöri. Oltiin vain kolme viikkoa yhdessä, kunnes se pisti poikki sanoen; löysin toisen. Mikäs siinä sitten. Tää oli tällainen vaakanainen tämä.

• rapuska

itse siis rapunainen ja elin 10 vuotta vaakamiehen kanssa. elämä ajoittain ihanaa, mutta itse kovin kotiläheinen ja vaakamiehellä koko ajan tuli hännän alla, ristiriitoja tuli.. seksi upeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      118
      7024
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      110
      4782
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      59
      4036
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3374
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      699
      2125
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      241
      1495
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1378
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1358
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1316
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      982
    Aihe