kiinnitti huomio uutisessa käytettyyn ilmaukseen "joukkio". Toivottavasti se oli jopa viranomaisen käyttämä.
Jos hesari uutisoisi tuon tapauksen niin se käyttäisi luultavasti ilmausta "seurue".
Rasistisen joukkoraiskauksen
6
477
Vastaukset
- Ihmettelen suuresti
Hesari ei uutisoi tuollaista joukkoraiskausta? Rikos on hirvittävämpiä rikoksia, mitä yksilölle voi tehdä murhan lisäksi, mutta HS ei näe ko. uutisointia tarpeelliseksi. Jos kyseessä olisi eläimen mukilointi, muutaman polkupyörän joukkovarkaus tai muu vähempiarvoinen uutinen, se olisi kotimaan uutisissa takuuvarmasti.
Mistäköhän johtuu....?- ihmettelen suuresti
Joskus vastaukset ovat yksinkertaisempia kuin helppoja.
- puskassa??
karvapää kirjoitti:
sinähän näköjään jo tiedät asiasta.
masturboimassa katsojana itsesipaljastusreissullasi vai miksi aina puolustelet joukkoraiskaajia jos näitten nahka on tumma??
Muuta vain nikiksesi karvapään tilalle rehellisesti kusipää. - eniroeniroeniro
karvapää kirjoitti:
enirokiitossvedumiehittäjätästäkinkuppaisestaserveritänne
- -antikarvapää-
karvapää kirjoitti:
kun veljiesi teot paljastuivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257