vedin eilen 25mg diapamia viinan kanssa.
tänään otin 5mg diapamia.
jatkossa en enää ota diapamia.
KYSYMYS KUULUU:
kuinka kauan tämä diapam näkyy testeissä?
Kauanko diapam näkyy?
7
8446
Vastaukset
- pampampula
Puoliintumisaika on kaikkea 24-80 tunnin välillä riippuen iästäkin, vanhemmillä hajoaa hitaammin. Kai tuohon muutama päivä menee ennen kuin kaikki on hävinnyt.
- oqgfejo
paskahousu..kui vitu kaik vammaset tääl kyselee kuinka kauan näkyy testeissä? vitu vamut jos vittu vittu
- muutaman
1-3 viikkoa.
- juttuja
Käytin Xanor 2mg telaria 10v putkeen ja päivä annos oli sellaset 10-12mg. Joka nyt vastaa muistaakseni sellasta 200mg diapamia / pv. Jouduin huumetestiin. Se oli positiivinen. Vaihtoehtoina oli joko menetän työpaikan tai lähden bentsovierotukseen. Lähdin viertoukseen ja en ihan mihinkään perinteiseen vaan pudotin omatoimisesti kertarykäsyllä sen 10mg/pv xanttua 0mg:aan...Todistettavasti on mahdollista ilman mitään "tukilääkitystä" yms. 3vk päästä edellisestä testistä menin uuteen kusitestiin, kun lääkäri ei uskonut. Tulos oli negatiivinen. Bentsovierotus silti jatkui tämänkin jälkeen nolla toleranssilla. Se sitten kestikin siinä 3kk ennenku olo alko normalisoitua. Nyt olen ollut bentsoista ja muista kuivilla 8kk
Olen tästä bentsovierotuskokeilusta kirjoitellu www.paihdelinkki.fi sivuillekin. Et sieltä voi käydä vilkasemassa minkälaista se vierotus oli ihan kotioloissakin. - jätä noi kovat aineet
jos vielä pystyt. Bentsokoukku on tosi vittumainen.
Kaikkea sitä ihmisten pitää tehdä, voi vittu.
Sulla pehmenee pää tosi nopeasti jos jatkat tuota. Alkoholi on liuotin joka liuotta muut kemikaalit ja ajaa ne päähän sitten semmosena häkänä,. että aivovauriot on takuuvarmoja ja ne näkyvät sitten loppuelmän tunnetajussasi.
Hoh hoijjaa että ihmiset on idiootteja, pitää saada pää sekaisin ja ei ajatella, että loppuelämän on sitten sekopää.
Lopputulos on että melkein ihan sama kun olisit haistellut overit jotain liimoja. Paitsi pahempaa- on paha
Viinan kanssa lotraaminen viikonloppusin ja hieman viikollakin johtaa siihen, että pikku hiljaa ajanmyöten, työviikolla kokee itsensä ahdistuneeksi. Ja yleensä ahdistukseen sitten työpäivän päätteeksi kiskotaan kepardia.
Jossain vaiheessa ahdistuneisuus kasvaa ja siitä voi kehittyä paniikkikohtauksia. Tällöin esim. minä hakeuduin lääkärille. Lääkäri kirjoitti 0.5mg xanttuja 2krt/pv. Olo helpotti kummasti, mutta tuo pikku tissuttelu oli jääny päälle. Sitä kuitenkin seuraavalla lääkärin käynnillä tuli pyydettyä "varmuuden vuoksi" 1mg xanttuja. Ja taas meni hyvin. Arki-iltana otin aina sellase 2-3 kepua ja viikonloppu meni ihan ryypätessä.
Tästä syntykin se paha tiedostamaton kierre. Välttelin xanttujen ottamista ennen viinan juontia. Kun en halunnut olla sekakäyttäjä. Mutta vaikka xantut olit ottanut aamupäivällä, niin mihinkäs ne kehosta katois iltaan mennessä, kun alat urakalla kiskoa viinaa.
Sitä oli tiedostamattaan sekakäyttäjä. Olin agressiivinen, yli-impulsiivinen, ylimielinen jne. Muisti pätki urakalla jne.
Ahdistuneisuus vaan paheni. Hain taas uudet respat ja xanttu 2mg (telaketju alpo) 3 krt/pv. Ja tätä rumbaa jatku lähes se 10v. Ja itse lisäilin annostusta tarvittaessa. Ja respa piti uusia jo muutaman viikon välein
Eikä sitä oikein suostunut myöntää, että mulla on suuri ongelma. Väitin aina, että syön xanttuja lääkärin määräyksestä. Siis, tosi typerää. Itehän niitä tilasin ja keinolla millä hyvänsä valittelin "kauheita" paniikkikohtauksia "tippasilmässä" lääkärille, jotta taas saisin sen 2 x 100 kpl 2mg Xanor -purkit...Voi, voi...
Kuten tuossa ketjussa aikasemmin kirjotin, niin työpaikan huumetesteissä sitten jäin kiinni ja alko se "itsevieroitus". Sekään ei ollut järkevää, mutta tulipa tehtyä. Vielä 8-9kk jälkeenkin (en käytä enään bentsoj) niitä oireita vieläkin on. Siis vieroitusoireita..En tiedä mahtaako niistä koskaan päästä eroon, mutta sen sanon, että viina bentsot = nopeasti koukuttava yhdistelmä.
Ja voisin väittää, että suurin osa bentsokoukussa olevat henkilöt ovat olleet tällasia viikkotissuttelijoita ja viikonloppuryyppääjiä. Sitten niitä bentsoja saakin siihen viina ahdistukseen. Eihän lääkäri tätä osastoa kysele. Se pitäis ite kertoa, että miten paljon viinaa käyttää. Sit kun sen xanor respan saa, niin tosiaankin ne ahdistukset muut kohtaukset katoo. mutta ei tajuta että viina vielä kiihdyttää xanttujen vaikutusta.
t. Xanor nolla toleranssi - Anonyymi
on paha kirjoitti:
Viinan kanssa lotraaminen viikonloppusin ja hieman viikollakin johtaa siihen, että pikku hiljaa ajanmyöten, työviikolla kokee itsensä ahdistuneeksi. Ja yleensä ahdistukseen sitten työpäivän päätteeksi kiskotaan kepardia.
Jossain vaiheessa ahdistuneisuus kasvaa ja siitä voi kehittyä paniikkikohtauksia. Tällöin esim. minä hakeuduin lääkärille. Lääkäri kirjoitti 0.5mg xanttuja 2krt/pv. Olo helpotti kummasti, mutta tuo pikku tissuttelu oli jääny päälle. Sitä kuitenkin seuraavalla lääkärin käynnillä tuli pyydettyä "varmuuden vuoksi" 1mg xanttuja. Ja taas meni hyvin. Arki-iltana otin aina sellase 2-3 kepua ja viikonloppu meni ihan ryypätessä.
Tästä syntykin se paha tiedostamaton kierre. Välttelin xanttujen ottamista ennen viinan juontia. Kun en halunnut olla sekakäyttäjä. Mutta vaikka xantut olit ottanut aamupäivällä, niin mihinkäs ne kehosta katois iltaan mennessä, kun alat urakalla kiskoa viinaa.
Sitä oli tiedostamattaan sekakäyttäjä. Olin agressiivinen, yli-impulsiivinen, ylimielinen jne. Muisti pätki urakalla jne.
Ahdistuneisuus vaan paheni. Hain taas uudet respat ja xanttu 2mg (telaketju alpo) 3 krt/pv. Ja tätä rumbaa jatku lähes se 10v. Ja itse lisäilin annostusta tarvittaessa. Ja respa piti uusia jo muutaman viikon välein
Eikä sitä oikein suostunut myöntää, että mulla on suuri ongelma. Väitin aina, että syön xanttuja lääkärin määräyksestä. Siis, tosi typerää. Itehän niitä tilasin ja keinolla millä hyvänsä valittelin "kauheita" paniikkikohtauksia "tippasilmässä" lääkärille, jotta taas saisin sen 2 x 100 kpl 2mg Xanor -purkit...Voi, voi...
Kuten tuossa ketjussa aikasemmin kirjotin, niin työpaikan huumetesteissä sitten jäin kiinni ja alko se "itsevieroitus". Sekään ei ollut järkevää, mutta tulipa tehtyä. Vielä 8-9kk jälkeenkin (en käytä enään bentsoj) niitä oireita vieläkin on. Siis vieroitusoireita..En tiedä mahtaako niistä koskaan päästä eroon, mutta sen sanon, että viina bentsot = nopeasti koukuttava yhdistelmä.
Ja voisin väittää, että suurin osa bentsokoukussa olevat henkilöt ovat olleet tällasia viikkotissuttelijoita ja viikonloppuryyppääjiä. Sitten niitä bentsoja saakin siihen viina ahdistukseen. Eihän lääkäri tätä osastoa kysele. Se pitäis ite kertoa, että miten paljon viinaa käyttää. Sit kun sen xanor respan saa, niin tosiaankin ne ahdistukset muut kohtaukset katoo. mutta ei tajuta että viina vielä kiihdyttää xanttujen vaikutusta.
t. Xanor nolla toleranssiVITTUMAINEN: DIAPAM ,VITTUMAISET BENTSOD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81945
- 38912
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831