slava on paskahousu jänis

v-mies

Slavalla ei ole muuta kuin pätemisen tarve ja kyseisen henkilön taidot rajoittuvat täällä rehentelemiseen.

Toivottavasti jokainen erottaa tälläiset paskahousu-elvistelijät eroon todellisista harrastajista, sillä tälläiset PELLET ovat todellakin pilanneet tämän palstan.

Slavalla ei ole edes uskallusta ottaa haastetta vastaan, koska slava on paskahousu pelkuri ja pelle.

Keskustelkaa lisää pellen kanssa ja leimaudutte itse pelleksi. Tämä kaveri ei osaa edes lyödä.

9

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slava

      Sinulle V-mies voisin opettaa monia asioita kamppailulajeista ja voisin opettaa sinulle kivun jos vain sen kestäisit, mutta tuollaiset rehentelijät eivät kipua kestä, jos sinua kerran lyö paskannat housuusi.
      Omat haasteeni olen vuosien mittaan käynyt ja sinunlaisiasi kavereita en opeta kamppailutaidoissa koska pidän riman korkeammalla.

      Slava 2 dan

    • Timppa

      Juuri tällaisia reaktioita kyseinen trolli juuri hakee. Noudattakaamme vanhaa kunnon neuvoa: Do not feed the troll!

    • K86

      Sä kirjotit :"Keskustelkaa lisää pellen kanssa ja leimaudutte itse pelleksi. Tämä kaveri ei osaa edes lyödä"

      Kerro sä sitten että mitä sä treenaat tai osaatko yleensäkään tapella, että ottaisitko sen riskin että Slava ottaisi sun haasteen vastaan????

      • V-mies

        Kuten jo aiemmin olen maininnut, olen siirtymässä ammattilaiskehään vapaaottelussa (kutsutaan myös nimellä UFC).

        Olen harjoitellut jo 15 vuotta tätä ennen ja tulen harjoittelemaan työkseni tulevaisuudessa Aasiassa, tarkemmin sanoen Japanin vapaaottelukehässä sarjassa yli 110kg.


      • slava
        V-mies kirjoitti:

        Kuten jo aiemmin olen maininnut, olen siirtymässä ammattilaiskehään vapaaottelussa (kutsutaan myös nimellä UFC).

        Olen harjoitellut jo 15 vuotta tätä ennen ja tulen harjoittelemaan työkseni tulevaisuudessa Aasiassa, tarkemmin sanoen Japanin vapaaottelukehässä sarjassa yli 110kg.

        Hah hah, onpas hippa-karatekalla otsaa, videopeleillä olet leikkinyt ammattilaista, suomesta ei ole vielä ulkomaille lähtenyt yhtäkään vapaa-ottelun ammattilaista eivät parhaat kuten Rupponen , Ilmen ,Leino hejkään eivät ole sinne kyenneet vielä.
        On meillä sankari V-ämmä karateka eihän tuommoinen miehentappi mihinkään kykene, esität vielä haasteita ammattilaiselle ,hui kun pelottaa.

        Syksyllä nähdään.

        Slava 2 dan korean hapkido, opettajaarvo Krav maga maor, togakure-ryu, kenpo, kyokushinkai, judo.


      • Seli seli
        slava kirjoitti:

        Hah hah, onpas hippa-karatekalla otsaa, videopeleillä olet leikkinyt ammattilaista, suomesta ei ole vielä ulkomaille lähtenyt yhtäkään vapaa-ottelun ammattilaista eivät parhaat kuten Rupponen , Ilmen ,Leino hejkään eivät ole sinne kyenneet vielä.
        On meillä sankari V-ämmä karateka eihän tuommoinen miehentappi mihinkään kykene, esität vielä haasteita ammattilaiselle ,hui kun pelottaa.

        Syksyllä nähdään.

        Slava 2 dan korean hapkido, opettajaarvo Krav maga maor, togakure-ryu, kenpo, kyokushinkai, judo.

        Kehään tai turpa kiinni, tungetaan se sun opetukses sinne mistä se on tullutkin, eli perseeseen.

        Ei kai niitä ammattilaisia ole vielä lähtenyt kun minä olen juuri lähtemässä, idiootti.

        Koita vaan keräillä se vyösi ja tulla kehään tai LOPETA SE LAPSELLISUUKSIEN KIRJOITTELU PALSTALLA.


      • Joku
        V-mies kirjoitti:

        Kuten jo aiemmin olen maininnut, olen siirtymässä ammattilaiskehään vapaaottelussa (kutsutaan myös nimellä UFC).

        Olen harjoitellut jo 15 vuotta tätä ennen ja tulen harjoittelemaan työkseni tulevaisuudessa Aasiassa, tarkemmin sanoen Japanin vapaaottelukehässä sarjassa yli 110kg.

        Nii varmaa,sä haluut sanoo et sä oot paras! Et varmaa ees harrasta mitää ja et oo yli sata kiloo. Kunnioittakaa taistelulajeja.T: T-harrastaja


    • slava

      On sinulla jutut, jos minä lähden lasten kanssa kehään saan tuomion pahoinpitelystä, vai ammattilaiseksi, kas kun sinua ei tunneta Nhb piireissä, tunnen sieltä muutaman kaverin ja kukaan suomalainen ei olw lähdössä Aasiaan ammattilaiseksi.
      Peruskurssilleni en sinua huoli koska öykkäreitä en opeta mutta voin näyttää sinulle muutaman kipupisteen jos kestät sen verran kipua.

      Slava

      • Anonyymi

        Mikä tämmöinen ketju on? Osui vahingossa slmään vanha ketju kun katselin kamppailusivuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe