Olen PahallaPäällä!

namisuku

Aloitellessani kirjoittamaan tänne palstalle, kirjoitin mielelläni ja innoissani ja oli kiva lukea uusia upeita mielipiteitä:)
Mutta nyt, ajattelin todella laittaa pillit pussiin muutamaksi hetkeksi.
Olen väsynyt ainaiseen "palstakiukutteluun" toisten mollaamiseen ja puskahyökkäysininöihin:(
Kun lähden koneelta, on yllättävän usein ollut paha mieli?
Onko asiat häijyjä tai ihmiset tai sekäettä?
Taikka sitten tämä kone joutais kiertoon!

33

1864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konettasi kiertoon

Onhan täällä hauskaakin. Minä en ole kovin paljon mollaamisia huomannut ja nehän voi heti hypätä yli.

Minä kait sitten olen "puskahyökkäysiniö". Tuosta rekisteröitymisestä olen kovasti eri mieltä. Asiat eli mitä kirjoitat on oleellista. Ei se, kuka kirjoittaa.

Entisenä tiedustelu-upseerina en suostu norjalaisille rekisteröitymään enkä kovin paljon muitakaan jälkiä jättämään. Koneen IP-osoitteen kyllä saa helposti selville. Siitä ei haittaa, kun se vaihtuu satunnaisluvuilla useita kertoja vuorokaudessa.

Kivaa syksyä Namisuku äläkä ainakaan pahalla päällä enää. Hymyä tilalle ja ymmärrä, että meitä on aina moneksi!

• namisuku

tarvitsinkin, nyyh, kun olen yksin kotona.
        KIITOS JA HALEJA=)
        Kyllähän se ymmärrän, että meitä on moneksi, kun itsekkin siitä aina "saarnaan" ja annetaan kaikkien kukkien kukkia jne.

Mutta joskus vaan raivostuttaa, väärä sana joltain, niin sitten kiehuttaa.

Ehkä nyt olen ollut minulle "aroissa" "keskusteluissa" mukana, kun edes olisi olleet kunnon keskusteluita, pöh..

Enivei, Kiitos vielä=)

• nörttinä35vuotta

"Entisenä tiedustelu-upseerina”

Upseeri voit olla, mutta muusta tekstistäsi olen yllättynyt.

”Koneen IP-osoitteen kyllä saa helposti selville.

Koneen IP: saa helpolla, vaikka joka kerta käyttäisit eri proksyä,
        korkeintaan alussa hidastaa hetken.

Mikä operaattori sinulla on, kiinnostais,
        vai onko jokin suuri salaisuus ?

"kun se vaihtuu satunnaisluvuilla useita kertoja vuorokaudessa"

• olla systeemit
        nörttinä35vuotta kirjoitti:

"Entisenä tiedustelu-upseerina”

Upseeri voit olla, mutta muusta tekstistäsi olen yllättynyt.

”Koneen IP-osoitteen kyllä saa helposti selville.

korkeintaan alussa hidastaa hetken.

Mikä operaattori sinulla on, kiinnostais,
        vai onko jokin suuri salaisuus ?

"kun se vaihtuu satunnaisluvuilla useita kertoja vuorokaudessa"

sellaisia, mitä Sinulle ei kerrota. Kielislangi saattaa vähän poiketa, anteeksi se. Kyllä nuo IP-osoitteet pystyy jatkuvasti vaihtamaan.

Eri asia on, jos jostain väestörekisteristä tai muusta yrittää katsoa, missä koneet ovat. Katuosoitteet ovat tekaistuja. Onhan siellä 2 olemassa olevan kaatopaikan ja ainakin 3 kaupungin krematorion oikeat osoitteet. Muita ei osoitteita ei ole olemassakaan.

• nörttinä35vuotta
        olla systeemit kirjoitti:

sellaisia, mitä Sinulle ei kerrota. Kielislangi saattaa vähän poiketa, anteeksi se. Kyllä nuo IP-osoitteet pystyy jatkuvasti vaihtamaan.

Eri asia on, jos jostain väestörekisteristä tai muusta yrittää katsoa, missä koneet ovat. Katuosoitteet ovat tekaistuja. Onhan siellä 2 olemassa olevan kaatopaikan ja ainakin 3 kaupungin krematorion oikeat osoitteet. Muita ei osoitteita ei ole olemassakaan.

”Kyllä nuo IP-osoitteet pystyy jatkuvasti vaihtamaan.”

tai on muitakin vaihtoehtoja.
        Korkeintaan tuo alussa hidastaa hetken koneen etsimistä,
        mutta ei tunteja.

”Eri asia on, jos jostain väestörekisteristä tai muusta yrittää katsoa,
        missä koneet ovat. Katuosoitteet ovat tekaistuja”.

Ei väestörekisteristä näe mitään koneiden sijaintia.
        Koneiden sijaintia ei ole missään kartoissa,
        tuolla vain operaattorin osoite,
        http://www.lintukoto.net/muut/ip.php

IP ja koneen numerolla saa vain koneen omistajan tiedot.
        Mitään paikantietoa ei saa.

Muutamaa loppuriviäsi en ymmärrä lainkaan.

• mikhaildenisov

korjaantuis???

• namisuku

Ja purista oikein Tiukasti=)

• mikhaildenisov
        namisuku kirjoitti:

Ja purista oikein Tiukasti=)

normaalisti tuntuu vielä hyvän tuokion jälkeenki..

• 57 v mies

usva aamun mereltä työntyy,pilvi harmaa päitteme
      yli.Säden auringon harsoissa viipyy,meren
      kohtu on äänetös syli.

taivaan rannalla valkoinen venho,purje puhdas
      ja neitseellinen.Liukuu sovussa aaltojen jono,
      miks toras kulkee ihminen.

Miksi sana kaunis niin vaikee niin kalpee,
      sana hellä kuin rikosta ois.Olet jollekkin
      kallis ja tärkee,ota siks paha mielesi pois.

• namisuku

koko aamun, nyt itken Kauniista Runosta:)
        Halipusu Sinulle=) Kiitos!
        Olen tänään tällainen itkupilli, Tuntuu että kaikki vaikeat aatokset piinaa mieltä:(
        Alan pesemään pyykkiä, kyllä se siitä:)

• 57 v mies
        namisuku kirjoitti:

koko aamun, nyt itken Kauniista Runosta:)
        Halipusu Sinulle=) Kiitos!
        Olen tänään tällainen itkupilli, Tuntuu että kaikki vaikeat aatokset piinaa mieltä:(
        Alan pesemään pyykkiä, kyllä se siitä:)

syömmes niin hellä,mieles rikas kuin kirsikka puu.
        Älä hylkää meit nyt pimeällä,minä kaipaan sua
        ja moni muu.

Moni lähelläs on mielin uusin,monelle sanas iloa tuo.Jos harmaa on päivä varhain,mut usko,rakkaas
        ilon iltaasi tuo.

Tyhmään ivaan älä pahota mieltäs,sanaan tympeään
        halveksivaan.Muisto ikävä riipaise yltäs,
        ilta kutsuu sua nauttimaan.

• namisuku
        57 v mies kirjoitti:

syömmes niin hellä,mieles rikas kuin kirsikka puu.
        Älä hylkää meit nyt pimeällä,minä kaipaan sua
        ja moni muu.

Moni lähelläs on mielin uusin,monelle sanas iloa tuo.Jos harmaa on päivä varhain,mut usko,rakkaas
        ilon iltaasi tuo.

Tyhmään ivaan älä pahota mieltäs,sanaan tympeään
        halveksivaan.Muisto ikävä riipaise yltäs,
        ilta kutsuu sua nauttimaan.

Luin vasta äsken kun heräsin päikkäreiltä.

• Pirre*

tämä palsta antaa...ja ottaa :))

• namisuku

että koko maailman murheet on omia, ja minä olen hyvä niitä hankkimaan.
        Jos omat murheet ei riitä, niin entäs ystävien..:)
        Kiitos ja hali Sinulle Pirre:)

• BellaMia

anna pippurisi paukkua täysillä niin helpottaa

• namisuku

on tällä hetkellä typötyhjä, täytyy käväistä siwalla=) Sinullekkin Hali=)

• kyl se kuule
        namisuku kirjoitti:

on tällä hetkellä typötyhjä, täytyy käväistä siwalla=) Sinullekkin Hali=)

siitä helpottaa, ja arvaa nyt kun olet itkenyt, on sinun kyynelkanavasi auki. ;)

• namisuku
        kyl se kuule kirjoitti:

siitä helpottaa, ja arvaa nyt kun olet itkenyt, on sinun kyynelkanavasi auki. ;)

suru jo vaihtunut (vihanpoikaseksi).
        Kiitos Sinullekkin=)

• Heikunkeikku

Meitä on moneen junaan. Sinun kirjoitteluja on kiva lukea. Kantsii olla välittämättä jos joku vähän tahallaan haluaa olla piikikäs. semmosia on joka paikassa.
      Tällä palstalla on tosi paljon mukavia, hauskoja, pirteitä, järkeviä ja ajattelevia ihmisiä. Kuten sinäkin. Noteerataan me vaan niitä :))

• namisuku

KeikunHeikku=)
        Kyllä tää tästä:)
        Erehdyin vaan menemään (vieraisiin pöytiin)=
        toisille aihe(kanaville).
        Pitäis pysyä vain Täällä Tutussa ja Turvallisessa=)

• .mieltä

sillä aina on kateellisia, pahansuopia, kanssakaulkijoita, jotka eivät pärjää live-elä'mässäkään, tulevat tänne virtuaalipuolelle pullistelemaan.
        Itse kävin taistoa, varmaan höhelöarmeijaa vastaan ja sain kuin sainkin ne pois kintuista pyörimästä, vaikka alkoi oikein helvetisti Wtuttaa.
        Jaksuja päivään, ja itke jos itkettää, sitä' varten se on meille annattu ;)

• Kävi
        namisuku kirjoitti:

KeikunHeikku=)
        Kyllä tää tästä:)
        Erehdyin vaan menemään (vieraisiin pöytiin)=
        toisille aihe(kanaville).
        Pitäis pysyä vain Täällä Tutussa ja Turvallisessa=)

Kun poikkesin "vieraisiin" pöytiin, omasta mielestäni fiksusti. Turpiin tuli ja kunnolla. Loukkaannuin ja ajattelin etten enää jaksa kirjoitella syyttömästi mollattuna. Täällä "omassa" on ollut mukava kirjoitella. Nyt olen kuitenkin siirtynyt tuonne muualle N...logille :))

• Näitä palstajuttuja ei kannata ottaa vakavasti. Itse en ole huomannut puskahyökkäyksiä. Tai sitten en niitä noteeraa.

Kirjoittelen nykyisin harvakseen koska minulla on niin paljon muuta mukavaa tekemistä, että ei ole aikaa.

Tämä palstakirjoittelu on niinkauan kivaa, kun se ei ole koko elämän sisältö. Yritä keksiä muuta hauskaa tämän vastapainoksi.

• tuota tuon

hienommin sanoa?
        Itsekin rajoitin täällä oloani huomattavasti, kun huomasin, että palsta tekee pahaa mielialalleni, eli alkaa hallitsemaan minua.

• Olen ajatellut joskus samaa, en suuttuakseni vaan pettyäkseni.
      Että meillä tämän ikäisillä ihmisillä on niin paljon patoutunutta vihaa ja katkeruutta, että sitä pitää tykittää ulos aina kun on pienikin mahdollisuus. Erilaiset mielipiteet hyväksyn täysin, mutta en ilkeyttä, en edes rivien välistä.
      Miksi emme anna olla itsemme pirteitä ajassa mukana kulkevia, mutta leppoisia aikuisia.
      Turhaan ihmetellään ja paasataan nykynuorisosta, heidän käytöstavoistaan ja ulkonäöstään. Mehän olemme heidät kasvattaneet, tai kasvattaneet heidän vanhemmat.
      Mitä ihmettä sitä pitää aina puuttua toisen kommentteihin "sormi pystyssä tai nyrkkiä heristäen". Jos palstalla joku käyttää sanaa masturbaatio tms, niin eikä tuo nyt ole aika pieni asia. Tai jos joku haluaa leikkiä erivärisillä piilolinsseillä, turha siitä on moraalisaarnaa alkaa pitää.
      Meidän pitäisi enemmän osata nauraa, olla leikkimielisiä, mukavia aikuisia ihmisiä jotka kantavat toinen toisiaan eikä heti tilaisuuden tullen puukota selkään.

Toisaalta tätähän se on ollut maailman sivu, pienistä asioista ne sodatkin syttyvät. On myös viisautta olla menemättä ilkeyteen mukaan, ei saisi sen antaa vaikuttaa. Antaa pahan mennä ohi, sitä huomioimatta, siten se ei ainakaan saa mei8stä lisää voimaa.

Tietysti on parempi ilkeillä täällä palstoilla kuin kiusata samoin tavoin läheisiään kotona.

Eli: don´t worry Namisuku!

• Puidenhalaaja

Kun ensin yritin soluttautua tälle palstalle rekatulla nikillä, minua ei noteerattu mitenkään. Ei sitten, ei tupata kun ei tykätä, ajattelin ja pysyinkin poissa tovin. Mutta sitten taas vierailin ohimennen ja kirjoittelin puskasta. Vastaanotto oli heti paljon parempi. No, sitten tuntui luontevalta kirjoittaa vakkarinikillä. Onhan sekin jo kertaalleen vaihtunut, kun sisäinen muutos vaati sitä. Jotenkin tänne vaan on hiljalleen kotiutunut vaikka noita kuvailemiasi tunteita on ollut useinkin.

Aloituksissa en kyllä ole onnistunut, eli niihin ei vastata lainkaan tai joku vastaa kai lähinnä säälistä. Vaan teinpä tässä kerran aloituksen puskasta ja se sai ihan mitalinkin vai mikä se prenikka on, hih. Eli alan kyllä hiljalleen oppia millainen aloitus saa keskustelun viriämään. Siinä pitää olla hieman provoilua seassa. Ja silloin kun on provoilua, saa varautua myös loanheittoon.

Jatka vaan valitsemallasi tiellä, ilkeilyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos;)

• netti suomeen

Taidat olla koulussa,nettiin,silloin ei tunnu enää hyvältä,kun mitään uuta ei tapahdu silti on pakko mennä koneelle.
      Se on ihana tunne kun sen oivaltaa.

• namisuku

se vitsi piileekin, kun tapahtuu koko ajan ja kaikkea mahdollista. Tää netti on mun henkireikä jotenkin, et sais vähän huahtaa.
        Jatkuvasti ovet käy ja ystäviä klappaa, nyt nautin kun saan juoda kahvit, yksin.
        Aamulla oli hetken paha mieli kun olin yksin, muttakun en ole tottunut olemaan yksin.

• vali vali
        namisuku kirjoitti:

se vitsi piileekin, kun tapahtuu koko ajan ja kaikkea mahdollista. Tää netti on mun henkireikä jotenkin, et sais vähän huahtaa.
        Jatkuvasti ovet käy ja ystäviä klappaa, nyt nautin kun saan juoda kahvit, yksin.
        Aamulla oli hetken paha mieli kun olin yksin, muttakun en ole tottunut olemaan yksin.

on lasta ed liitosta, nykyisestä ja nuori ukko, mitä vielä valitat?

Et ole ottanut todellisuutta käsiteltäväksesi ilmeisesti?

Mitä pelkäät kun et osaa olla hetkeäkään omien ajatustesi seurana?

Ärsyttää tollaiset inisijät.

• oppinut sen,
        namisuku kirjoitti:

että googlesta löytyy vaikka mitä, ei ole pakko keskustelupalstoilla surffata.
        Mitä hetken henkireikää sää tästä netistä sitten muka saisit. Mä sanosin, että mene maata ja ota joku hyvä kirja ja lue sitä.
        Sun sanomastas saa käsityksen, että et viihtyisi yksin, mutta tahtoisit olla yksin. Aika ristiriitaista, mutta en tarkottanu mitenkään pahoittaa mieltäsi.
        Niiiiin, sillai makaa kun petaa.

• namisuku

Teille Kaikille Hyvistä sanoista ja mieltänostattavista kommenteista!!
      Kiva kun on täälläkin ystäviä=)
      Heräsin äsken, vedin kunnon päikkärit, nyt kahvi maistuu:)
      Pojat lähti pallokentälle, livahdin heti koneelle..heh.
      Onneks sain aamulla silti pyykit ja lattiat pestyä:)
      Kyllä se Tästä. Kaikille Haleja..

• samaa vanhaa

rataa täällä siis edelleenkin. Suosittelen kiertämään kaukaa, ei nää täällä muuksi muutu.

• joskus kauan

sitten täällä oli hauskaa, oli ihania ihmisiä,
      mihin he ovat kauan sitten kaikonneet??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      92
      1489
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      391
      885
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      160
      870
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76