Aloitan luontaishierojana ja mietiskelen tässä, mitä kaikkia öljyjä pitäisi varata, jotta kaikille asiakkaille löytyisi, kun allergisiakin on nykyään paljon. Aion hieroa ensisijaisesti seesaminsiemenöljyllä ja auringonkukkaöljyllä lisätyillä eteerisillä öljyillä. Ja lisäksi sitten joku täysin synteettinen.
Mutta vielä olisi hyvä ehkä olla joku hyvin siedetty luontainen vielä.
Mitä ovat parafiiniöljy ja garnaatioöljy? Sisältävätkö synteettisiä ainesosia? Eteerisiä öljyjä kun ei mielellään saisi yhdistää synteettisiin, niin haluisin tietää josko garnaatioöljy olisi hyvin siedetty, mutta luontainen??
Luontaisia??:Parafiiniöljy, garnaatioöljy
4
2420
Vastaukset
- hjjjjkk
Oletko ottanut huomioon että ajan kanssa saatat itse herkistyä eteerisille öljyille.Jos teet hierontaa kokopäiväisesti olet öljyjen kanssa tekemisissä todella paljon. Eteerisen öljyn tuoksu kestää hierontatilassa kauan joten esim. asmaatikoilla ei ole paljoa asiaa sellaiseen hierontatilaan.Parafiinille ei tiettävästi kukaan ole allerginen mutta se tukkii ihohuokoset kun imeytyy huonosti. Itse olen vuosia käyttänyt oliiviöljyä ihan vaan lähikaupasta ostettuna, ja hyväksi havainnut.
- on täysin
synteettinen öljy, samoin maapähkinäöljy. Manteliöljy on tuntunut hyvältä käytössä.
- on luonnollinen
tuote ja hyvin siedetty
- käytän minäkin
Onpa outoa että maapähkinäöljy olisi synteettinen. No sitä kai on sitten käsitelty? Viinirypäleensiemenöljyä minäkin käytän, kymmeneen vuoteen ei kellään yliherkkyysreaktioita. Jos sitten haluan "tahmeampaa" öljyä niin, Frantsilan Kipuöljy tai yrttihierontaöljy ovat vaihtoehtoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844