En löytäny mistään jo alotettua keskustelua vaaka naisista ja leijona miehistä.. uusi tuttavuus on leijona mies ja aivan ihana ja suloinen ja ilmeisesti kiinnostunut minusta.. mutta olenko vaan korvike leijonalle kun hän on kesän alussa eronnut tyttöystävästään kun he olivat seurustelleen 2,5v.. ja muutenkin mites VaakaN ja LeijonaM sopii??
LeijonaM&VaakaN
4
1319
Vastaukset
- mcvaari
paras mahdollinen leijonamiehelle on just vaakanainen saa leijonamiehestä parhaat puolet näkyviin
- vaakanainen leijonan lumoissa
Leijona on kuitenkin aika itsenäinen, oman polkunsa kulkija, mut jos sen muistaa on leijona-vaaka yhdistelmä TODELLA hyvä! Täydentävät toisiaan ja kokemuksesta sanon, et molemmat ymmärtävät toisiaan sanan puolikkaasta. Leijona on Vaa'alle rauhoittava ja järkeistävä puoliso. Jellu tarjoaa turvaa ja tukea ja sellaista intohimoa, jota ei muiden kanssa koe!
Ailahteleva vaaka voi vaan haluamattaan loukata omanarvon tuntevaa leijonaa helpolla, joten kannattaa varoa suututtamasta tätä eläinten kuningasta!
Onnea täydellisen suhteen muodostamisessa, et tule katumaan!!!!- cee cee
Samaa sanon mäkin ollaan oltu 7v. yhdes ja aika hyvin tultu toimeen mut viimeaikoina on tullut riitoja enemmän voi johtua 7v kriisistä =)
Mut leijona m. ja vaaka n. on hyvä pari kokemusta on. - xyx
cee cee kirjoitti:
Samaa sanon mäkin ollaan oltu 7v. yhdes ja aika hyvin tultu toimeen mut viimeaikoina on tullut riitoja enemmän voi johtua 7v kriisistä =)
Mut leijona m. ja vaaka n. on hyvä pari kokemusta on.mites toisinpäin leijonanainen ja vaakamies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013