Kaikki oli alussa hyvin.Sitten tuli miehellä kuvioihin alkohooli masennus ja niihin lääkeet viinan käyttö jatkui edeleen.Töissä ei ollut oli sairaslomalla.On juonnut jo yli kaksikuukautta.Tunteet sammui lopetti minun kanssa ja otti yhteyttä vanhaan rakkauteen kauvepana.Hänellä oli enemän omaisuutta ja jotain muuta.Ei edes halunnut olla ystävä minulle enää vaikka autoin häntä koko ajan.Rakastan häntä yhä olenko menettänyt hänet kokonaan.Vai tekeekö leijona näitä retkiä meneisyeen useinkin ja palaa takaisin kun unelmat eivät oleetkaan totta.Kertokaa minulle niin minäkin ymmärtäisin.
Mikä meni pieleen
2
954
Vastaukset
- mies siis
on yleensäottaen "hyvä tyyppi",kaikkien kaveri,mukava,suora,sosiaalinen...
Olen nyt kuitenkin nuoren ikäni aikana tavannut jo kaksi leijonamiestä, jotka ovat kiinni menneisyydessään.
Toinen heistä meni huumeidein ja lääkkeiden matkaan ja toinen simputti mua kolmisen vuotta, vaikka "halusin ja yritin parhaani mukaan häntä auttaa".
Olen tullut siihen tulokseen, että mun elämä on liian lyhyt auttamaan leijonamiestä ongelmissaan.
Syy on jossain lapsuudessa ja leijonan on itse sielta noustava.
Leijonamies puhuu ja tekee mitä lystää, eikä pelkää käyttää valheita saadakseen mitä haluaa.
Tai tälläsen kuvan mää oon ainakin saanut...
Suosittelen tosi tarkkaan miettimään mitä ite haluat, niin ei tarvi sitten jälkikäteen katua.
Pää pystyyn vaan:) - killimilli1
leijonamiestä. Hänhän on juova alkoholisti, mitä ilmeisemmin. Haluatko olla hairahtuvaisen pikkupojan äiti, siinä tapauksessa sen roolinpaikkahan on avoimena tällä leijonamiehellä.
Oletko ajatellut itseäsi, että olet kenties läheisriippuvainen?Huonossakin parisuhteessa olisit, ettei tarvitsisi vaaan olla yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172373Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671569Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061499Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801260Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.411246Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056