Mikähän vialla kun Focus puoltaa välillä oikealle?
Siis välillä, ei aina. Joskus alkaa kampeamaan ihan tosissaan mettään ja kun rattia kääntää hieman vasemmalle niin tuntuu että puoltaminen oikealle vain pahenee hetkellisesti ja sitten taas oikenee.
Oisko joki pusla/nivel väljä mutta mikä?
PS. Jarruttaessa ei puolla
Focus puoltaa
5
1089
Vastaukset
- fordprovo
Tää on selvä provo!!
Ford Mondeon ohjaus on automaailman huippua. Ei tälläistä ole tullut MISSÄÄN huoltohistoriassa esille. Joten menisitkö nauttimaan aamulääkkeesi ja polkaise mopo käyntiin ja amiksen aamutunnille!!- minä vai?
Kenelläkähän täällä on jäänyt lääkkeet ottamatta?...Oletko impannut liikaa bensaa, kun luetun ymmärtämisessä on noin pahasti häikkää? Siis FOCUS puoltaa.
On mulla Mondeokin, mutta se ei puolla, vaan menee kuin juna. On muuten muutenkin aivan eriluokan peli kuin -00 Focus, vaikka se onkin vm -95. Esim rengasmelu on Focuksessa jotain aivan käsittämätöntä. Ja ne kittisaumat...
- Puolamehu
Sama vika mulla
- Helppo_nakki
Pyydä herkistelemään jarrut. Taitaa oikea etupyörä jarrutella omaan tahtiin. Samalla kannattaa tarkastaa kaikki jarrut.
- Juha9876
Miten olisi etujousen tukilaakerin kunnon tarkistus. Saattaa naksua, kun kääntelee rattia.
Jos iskarit on vanhat (esim 150tkm ajettu), niin vaihtuu samalla työllä. Tukilaakeri itse on halvin osa tuossa hommassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54019Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872082Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50866- 47784
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34748Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35684
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127658