Mikähän vialla kun Focus puoltaa välillä oikealle?
Siis välillä, ei aina. Joskus alkaa kampeamaan ihan tosissaan mettään ja kun rattia kääntää hieman vasemmalle niin tuntuu että puoltaminen oikealle vain pahenee hetkellisesti ja sitten taas oikenee.
Oisko joki pusla/nivel väljä mutta mikä?
PS. Jarruttaessa ei puolla
Focus puoltaa
5
1137
Vastaukset
- fordprovo
Tää on selvä provo!!
Ford Mondeon ohjaus on automaailman huippua. Ei tälläistä ole tullut MISSÄÄN huoltohistoriassa esille. Joten menisitkö nauttimaan aamulääkkeesi ja polkaise mopo käyntiin ja amiksen aamutunnille!!- minä vai?
Kenelläkähän täällä on jäänyt lääkkeet ottamatta?...Oletko impannut liikaa bensaa, kun luetun ymmärtämisessä on noin pahasti häikkää? Siis FOCUS puoltaa.
On mulla Mondeokin, mutta se ei puolla, vaan menee kuin juna. On muuten muutenkin aivan eriluokan peli kuin -00 Focus, vaikka se onkin vm -95. Esim rengasmelu on Focuksessa jotain aivan käsittämätöntä. Ja ne kittisaumat...
- Puolamehu
Sama vika mulla
- Helppo_nakki
Pyydä herkistelemään jarrut. Taitaa oikea etupyörä jarrutella omaan tahtiin. Samalla kannattaa tarkastaa kaikki jarrut.
- Juha9876
Miten olisi etujousen tukilaakerin kunnon tarkistus. Saattaa naksua, kun kääntelee rattia.
Jos iskarit on vanhat (esim 150tkm ajettu), niin vaihtuu samalla työllä. Tukilaakeri itse on halvin osa tuossa hommassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968831Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.124407Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213954Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 903616
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle143446Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452425