minulla on ollut nyt kaapeli kaista jo kolme vuotta ja koneena on ollut XP kone ja ei ole mitään ongelmia ollut. nyt sitten viimeviikolla hankin vista koneen ja kappas netti on ruvennut pätkimään todella paljon ja modeemi vilkuttelemaan valoja. tein jo vikailmoituksenkin mutta eivät löytäneen mitään vikaa. operaattori muuten DNA.
kone oli myös huolto käynnillä ja vikaa ei löytynyt. jotenka kertokaapas nyt että eikö vista ja kaapeli kaista sovellu yhteen? vai mikä tässä nyt mättää?
vistassani on vika?
15
878
Vastaukset
- äiti pilvinen
ongelma olet sinä. et osaa käyttää vistaa oikein. vista vaati konfausta jotta kaapeli toimii.
oletko muuten konfannut modeemisi jo??- isä aurinkoinen
eli minun pitäisi nyt konfata vistaa ja modeemia. millä keinoin modeemia konfataan eli miten pääsen käsiksi sen asetuksiin?
ja mitä kaikkea asetuksia muutan vistasta? - velikultainen
isä aurinkoinen kirjoitti:
eli minun pitäisi nyt konfata vistaa ja modeemia. millä keinoin modeemia konfataan eli miten pääsen käsiksi sen asetuksiin?
ja mitä kaikkea asetuksia muutan vistasta?pistäppä siihen koneeseen kanava. ohjeet löytyvät aikaisemmista aiheista.
- isä aurinkoinen
velikultainen kirjoitti:
pistäppä siihen koneeseen kanava. ohjeet löytyvät aikaisemmista aiheista.
olen ollut nyt yhteydessä DNA huolto puoleen ja mitään kanavia ei tarvitse laittaa vistaan vaan vista hakee ne automaattisesti niin kuin kaikki muutkin windowsin.
en pidä siitä että kun täällä ihminen haluaa apua niin sitten vastataan aivan perättömiä vastauksia. - luigi
olen ollut nyt yhteydessä DNA huolto puoleen ja mitään kanavia ei tarvitse laittaa vistaan vaan vista hakee ne automaattisesti niin kuin kaikki muutkin windowsin.
en pidä siitä että kun täällä ihminen haluaa apua niin sitten vastataan aivan perättömiä vastauksia.me yritämme auttaa sinua ja sinä torjut meidät. me auttajat emme pidä tippaakaan siitä millä asenteella täällä kirjoittelet.
konfaa nyt se modeemi oikeaksi, kirjaudu sisään IP osoitteella joka on kiinteää muotoa ja sen jälkeen laitat modeemin kanava, äh. pistä se vaikka kanava 7.
soitappa kuule uudestann operaattorille ja kysyppä uudestaan tätä kanava hommaa. - velikultainen
luigi kirjoitti:
me yritämme auttaa sinua ja sinä torjut meidät. me auttajat emme pidä tippaakaan siitä millä asenteella täällä kirjoittelet.
konfaa nyt se modeemi oikeaksi, kirjaudu sisään IP osoitteella joka on kiinteää muotoa ja sen jälkeen laitat modeemin kanava, äh. pistä se vaikka kanava 7.
soitappa kuule uudestann operaattorille ja kysyppä uudestaan tätä kanava hommaa.eihän ne operaattorit tiedäkkään eikä niiden tarvikkaan tietää mitään siitä vistan kanavasta, kuulema. mutta se kanava auttaa, usko pois. minäkin kysyin ihan suoraan DNA:n liikkeestä siitä kanavasta ja sanottiin että ei tarvi laittaa, mutta kun laitoin sen kuitenkin niin johan alkoikin toimia. että silleen.
- aamu toi
velikultainen kirjoitti:
eihän ne operaattorit tiedäkkään eikä niiden tarvikkaan tietää mitään siitä vistan kanavasta, kuulema. mutta se kanava auttaa, usko pois. minäkin kysyin ihan suoraan DNA:n liikkeestä siitä kanavasta ja sanottiin että ei tarvi laittaa, mutta kun laitoin sen kuitenkin niin johan alkoikin toimia. että silleen.
muut windowsit hakevat sen kanavan kyllä automaattisesti mutta VISTA ei vielä hae. vasta sitten kun tulee se SP1 alkaa vistakin hakea sen itsestään.
- isä aurinkoinen
aamu toi kirjoitti:
muut windowsit hakevat sen kanavan kyllä automaattisesti mutta VISTA ei vielä hae. vasta sitten kun tulee se SP1 alkaa vistakin hakea sen itsestään.
otin yhteyden isännöitsiään ja hän lupasi tulla paikan päälle katsomaan että mikä nyt oikein mättää. isännöitsiän pitäisi tulla klo 14
- aamu toi
otin yhteyden isännöitsiään ja hän lupasi tulla paikan päälle katsomaan että mikä nyt oikein mättää. isännöitsiän pitäisi tulla klo 14
luultavasti isännöitsijä käskee ottaa taas yhteyttä DNA:han
- isä aurinkoinen
aamu toi kirjoitti:
luultavasti isännöitsijä käskee ottaa taas yhteyttä DNA:han
isännöitsijä kävi ja käski ottaa yhteyden esimieheen isännöitsijän toimesta.
- luigi
otappa kuule yhteys peruspalvelu ministeriöön ja haasta DNA korvauksiin niistä pätkimisistä joita sinulla on ollut. peruspalvelu ministeriön tehtävä on suojella kuluttajaa haitallilta tahoilta tulevilta ohjeilta, tässä tapauksessa DNA on ollut väärässä.
- aamu toi
siis mihin esimieheen?
- isä aurinkoinen
aamu toi kirjoitti:
siis mihin esimieheen?
operaattorin korkeimpaan hallintoon eli esimieheen. asiakas ei voi itse olla yhteydessä, vaan se pitää hoitaa isännöitsiän kautta, sillä isännöitsiän sana on aivan eri kuin asiakkaan itse. huomenna isännöitsiä ottaa yhteyttä esimieheen. kerron sitten miten asiat edistyy.
- ei se toimi
luigi kirjoitti:
otappa kuule yhteys peruspalvelu ministeriöön ja haasta DNA korvauksiin niistä pätkimisistä joita sinulla on ollut. peruspalvelu ministeriön tehtävä on suojella kuluttajaa haitallilta tahoilta tulevilta ohjeilta, tässä tapauksessa DNA on ollut väärässä.
Kaveri on vaan valinnut väärän käyttiksen! ha
Eihän se nyt amigallakaan toimi tai commodore 64 koneilla...eh..amigalla voi ehkä toimia paremmin :)
- on vika
jo itsessään, mua säälittää kaikki vistan käyttäjät...noh noh tuleehan se windows vienna sitten 2009 niin saa vista kyytiä hehehee
vista on vika itsessään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409